A hsz-ed feletti videón lévő 4gen vt, ahogy elnézem nem éppen gyári az sem, és tán 2:29-es kört ment a videón első körben, állórajtból (vonaltól nézve), kettőt előzve. Ha nem kell előzni, célegyenesben lendületből jön, esetleg kicsit melegebb gumi, akkor talán 4-5mp-el jobb lehet, 2:24-25. De majd ha van infó a legjobbjáról, talán beírják. De az egy kicsit reálisabb idő, egy ilyesmi géptől, persze több tuninggal, meg erővel itt is lehet 2:20 alatt menni, 2:10 alatt nem profi kifejezetten pályára épített, szívó hondával már nagyon nehéz lenne sztem.
Az csak egy kis Murauer még síelésről, előtte épp a sufnit kellett kipakolni, kellett a hidratálás.
Higany: Tudom hogy a 2peces köridő teljesen valótlan, de azért jó körözni rajta, még így sem tudok minden kanyart hogy az éppen kettesben vagy hármasban kell venni.
Találtam GTR2-höz is, nyomattam is tegnap kicsit, 2:07ről szépen lejöttem 1:59.302-re és még bőven van benne. (moddolt 5gen hecsi, b18c6) Jó kis pálya, de nem biztos hogy most élőben kipróbálom, sokallom a 160€-t.
Valószínűleg jó meleg is lesz, ergó a sárga betéteket elnyalnám és még a gummákat is, szerintem simán kijön a nap ~80-100ezres költségre, amibe 2 Slovakiaring is belefér!
Assetto Corsa sajnos nem megy nálam, kicsit régi a konfigom, dx10-es vga....arra sem költenék már, inkább lehessen kapni az új lenovo y50 (gtx960) szériát Mo-on és akkor desktopról laptopra csere.
Ha kijössz viszlek egy karikát, hozz bukosisakot. Közben vagy sikítozunk vagy beszélgetünk.
Most Pannoniaring van belőve, az még új pálya nekem is, majd megkeresem van-e GTR2-ben a letölthető pályák között, ugyanis jó megtanulgatni a pályát ha jól hozzák át ááámítógépes környezetre.
Ilyen példa a Slovakiaring, nagyon sokat segített hogy pályázás előtt tekertem rajta vagy 100-200kört, versenyt is.
Anno én is szimulátoroztam Norbival és Gáborral, csak ők egy egész más dimenzióban látják, látták meg ezt az egészet,
és tudják maguktól hogy mit kellene állítani az autón hogy még nyerjenek tizedeket.
Szóval a szimulátorozás jó, 10k egy momo ffb-es kormány, ami tökéletes.
Kicsit elkavarodtam nem tudom hova akartam kilyukadni, mind1, nem is fontos.
Köszi mindenkinek a sok-sok észrevételt, még próbálom őket feldolgozni, de addig is pár dolog:
- Szimulátorozni nem akarok, nem szeretek, nincs felszerelésem. WASD az nem szimulátor.
- Abszolút egyet értek az oktató/tapasztalt pilóta segítséggel, főleg az olyan kanyarokban amiket el kell rontani bejáraton, hogy jó legyen a vége, etc.
- Számomra szintén a szimulátor ellen szól amit az Öregek magyaráztak, hogy a "seggeddel, csípőddel" kell érezni, ahogy mozog és úgy adom-veszem, adom-veszem, majd padló! És tényleg működik!
- Most, hogy ennyit említettétek elkezdtem picit aggódni a fékeken a gumik helyett, köszi...
- Nem akarom én kinyírni a verdát, nem pályagép építése a cél, hanem egy olyan tartós műszer, ami nap mint nap elvisz melóba miközben vigyorgok, és ha úgy tartja kedvem kiruccanok egy szerdán a ringre levezetni. Ezek szerint a második felén még kell dolgoznom!
- Guminyomásos tippeket külön köszi, az nekem teljesen kimaradt a képből. Simán felmentem a gyári 2,4-el... Egy nyomásmérős, talpas, bicajos műhelypumpa jó lehet szerintetek, hogy ezzel játsszak odakint? Utoljára a 100-as Skodánkat fújtam ilyennel kb 6 évesen. De mivel egy örökkévalóságnak tűnt, örökre megmaradt!
- Bukóm csak bicajos van, azzal sose volt bajom és gokartozásnál se zavart soha a fullface. Itt valahogy nagyon. Bicajosban meg csak nem kéne már nyomni, az elég viccesen nézne ki! Bár ha esetleg veszek fel hozzá tapinacit, meg hálós szövésű kesztyűt!
- Olaj: Vágom köszi! A túltöltést kb úgy értsd, hogy a felső lyuk felső érintőjéhez lett töltve, nem a közepéhez.
- Ki mennyiért vállal oktató körözést?
Üdv, Y.
2015. június 1. 14:58:51: megválaszolva zolynet + által,
→ #8440 2015. május 31. 23:06:01: megválaszolva simplex + által,
→ #8438 2015. május 31. 21:14:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #8430
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok