Nekem g25 van, de nagyjából ugyanaz, főleg a pedál. Az a bajom, hogy cockpit híjján nem tudom megfordítani a pedálokat, és ebben a pozícióban nem lehet rendesen gázfröccsölni. Nálad is látni, hogy olyankor csökken a fékerő. Egyébként a dtm-ben felfele váltáshoz nem muszáj kuplungolni, sőt, a játékban lefele sem, csak jókor nyomjad a gázfröccsöt.
Simán jó a szimulátorral "bohóckodni", kb 1éve csináltam meg magamnak itthonra és szoktam hulladék időbe körözgetni és nagyon jó élményt tud nyújtani. Egy ilyen (tudom béna vagyok ) kör után szerintem senki nem úgy állna fel hogy ez bullshit Persze ahoz hogy az élmény meglegyen kell egy cocpit mindenképp, és ha ügyes az ember akkor olcsón megoldható, én egy Fiat Panda sínt faragtam rá az S2k ülésre (így állítható,dönthető) és belőttem mindent a vti-m méreteire, cakpakk 15eFt volt, így kellemes perceket tud nyújtani
A szimulátorozáshoz szükséges befektetés eltörpül a rendes pályázósdi mellett, és manapság azért annyira
nem jön szarul az ott szerzett tapasztalat.
(és olcsóbb ott bénázni, meg tanulni, mint a pályán, sokkal jobb ha már vmennyire ismerős terepre mész ki)
Ha rémlenek ilyen nevek hogy Wéber, Kiss, Michelisz, talán belátod, hogy annyira a szimulátoron edzősdi sem hülye dolog
Szerencsére Michelisz Norbinak anno elfelejtettek magyarázni ezek az "Öregek"
Köszi mindenkinek a sok-sok észrevételt, még próbálom őket feldolgozni, de addig is pár dolog:
- Szimulátorozni nem akarok, nem szeretek, nincs felszerelésem. WASD az nem szimulátor.
- Abszolút egyet értek az oktató/tapasztalt pilóta segítséggel, főleg az olyan kanyarokban amiket el kell rontani bejáraton, hogy jó legyen a vége, etc.
- Számomra szintén a szimulátor ellen szól amit az Öregek magyaráztak, hogy a "seggeddel, csípőddel" kell érezni, ahogy mozog és úgy adom-veszem, adom-veszem, majd padló! És tényleg működik!
- Most, hogy ennyit említettétek elkezdtem picit aggódni a fékeken a gumik helyett, köszi...
- Nem akarom én kinyírni a verdát, nem pályagép építése a cél, hanem egy olyan tartós műszer, ami nap mint nap elvisz melóba miközben vigyorgok, és ha úgy tartja kedvem kiruccanok egy szerdán a ringre levezetni. Ezek szerint a második felén még kell dolgoznom!
- Guminyomásos tippeket külön köszi, az nekem teljesen kimaradt a képből. Simán felmentem a gyári 2,4-el... Egy nyomásmérős, talpas, bicajos műhelypumpa jó lehet szerintetek, hogy ezzel játsszak odakint? Utoljára a 100-as Skodánkat fújtam ilyennel kb 6 évesen. De mivel egy örökkévalóságnak tűnt, örökre megmaradt!
- Bukóm csak bicajos van, azzal sose volt bajom és gokartozásnál se zavart soha a fullface. Itt valahogy nagyon. Bicajosban meg csak nem kéne már nyomni, az elég viccesen nézne ki! Bár ha esetleg veszek fel hozzá tapinacit, meg hálós szövésű kesztyűt!
- Olaj: Vágom köszi! A túltöltést kb úgy értsd, hogy a felső lyuk felső érintőjéhez lett töltve, nem a közepéhez.
- Ki mennyiért vállal oktató körözést?
Üdv, Y.
2015. június 1. 14:58:51: megválaszolva zolynet + által,
→ #8440 2015. május 31. 23:06:01: megválaszolva simplex + által,
→ #8438 2015. május 31. 21:14:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #8430
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok