Szerintem attól a fèktől nem kell jobb... Inkább mèg egy kis rutin. Azt nem tudom, hogy a jobb oldali kormány miatt maradhat e bent idő?! Gondolom János èrzi.
Felőlem azt csinál mindenki amit akar. Ha csal csal, ha nem akkor nem.
Mindenesetre szívesen kifizetem a Dyno mérésed Feri, ha fenn vagy Pesten a Dyno projektnél addig a nyomásig amíg meg van írva a mapja annak az autónak. Bár gondolom nem a pénz az akadály neked sem. Viszont szólok 1450/350-0.6slick gumi az 3.54 ez már race2 kategória, szóval maximum 315Le lehet az autód slick gumikkal gyári futóművel. DE! Innentől engem nem érdekel a téma.
Most pedig egy kis élménybeszámoló mert volt bőven
Mta Hungaroring 2. Futam
Sajnos aznap dolgoznom kellett , így munkahelyemről 14:00 kor tudtam eljönni. Éppen beestem a regisztrációra és mehettem is az open pitlane re, az autót felkészítve egy tréleres ismerős már addigra kivitte a ringre. Egy barátomat meg autóztattam bemelegítés gyanánt. Viszont most megfogadtam, hogy közvetlenül a verseny előtt nem kocsikáztatok senkit. Sok a plusz egy ember, teljesen máshogy reagál az autó a plusz súlyra. Mások a féktávok más minden. Futottam így is 9 kört a ringen két fővel. Az idő javult. Előző futamon egy hónapja stabil 2:22 es időket tudtam 2 fővel. Most ez 2:19 re csökkent (3mp javulás), de sikerült megölni a fékbetéteket 9 kör alatt. Így bármennyire is akartam még menni pár kört ki kellett állnom. Szinte minden féktávon elrontottam, nagy tempóval estem be a kanyarokba és sodródtam le az ideális ívekről. Be is igazolódott fékbetétben kb 1.5-2mm anyag volt -kuka. Azért ez a 3mp es javulás két fővel bizakodásra adott okot.
Remelem tetszett Solon
Futam 1. Felvonás
Új fékbetét benn máris hatásosabb a fék. 1 bemelegítő majd egy gyorsabb kör után megfutottam a 3. Körben az aznapi legjobbamat 2:17.2. Ez az idő 1.5 mp cel jobb mint legutóbb. Nem vagyok maradéktalanul elégedett mert a következő körökben összeszedtem valamit a gumival, illetve volt hogy feltartottak, így jót nem tudtam futni. Volt egy 1es szektor javulásom 0,5mp, de utána megint beleszaladtam egy lassabb bolyba, buktam a köröm. Aztán a fekete leves. Elkezdett isszonyat mód rezonálni a kocsin először csak a célegyenesben 160fölött majd szintem minden gázadásra. Ütemes csattogás mint amikor egy nylon zacskó ragad a lököshöz zajt produkált az autó- ekkor már elvettem a gáz mert gondoltam na akkor most vége. Valami baj van.
Lett is, szerencsére csak a gumi futófelülete szakadt le.
viszont gyári hátsó stabrúddal is ment a 3 kerekezés