Emlészem, mikor meghoztam az autót Szegedről, és boldogan be akartam tolatni kertbe, bánatosan állapítottam meg, hogy nem sikerül. Akkor le volt ültetve 4 centit és amíg meg nem szereztem az eredeti rugókat a sráctól álldogált szegény az utcán. B megoldás, átalakítani a bejárót (amit tervezek amúgy egészen a kocsibeállóig) és akkor esetleg ülhet majd egy kicsit, de csak annyit, hogy ne kelljen külön útvonaltervet készíteni mindenig, hogy vajon merre jutok haza "fennakadás" nélkül. Mert persze hogy jól mutat az ültetés, de ne idehaza használhatatlan, márpedig én nem csak talikra járok vele, használom télen-nyáron
Én is imádtam pl. az 5gen (bocs, Off, mert civic vót) kinézetét, de sehol nem tudtam egy rohadt kapubejárón vele beállni anélkül, hogy ne "flexeltem" volna egy kicsit az aljából, hol itt, hol ott
Ha hátul is ültek, arról meg ne is beszéljünk. Szóval oké, hogy szép meg baró, na de bazz......
Nekem 16x7.5 ET40 van fent, 3cm ültetés és 205/45R16 gumi ami még kb 1cm-t ültet. Így bukkanónál beleér a gumi a hátsó doblemez külső felébe, ha megrakom a csomit. Éppenhogy bemegy a lemez alá a kerék peremezés nélkül.
A17x8 ET35, az az enyémnél 11mm-el kintebb lóg. Gondolom 215/40R17 gumit tennél fel, ami átmérőben 1cm-el nagyobb az enyémnél és szélesebb is tehát a perembe tuti bele fog érni, hacsak nem peremezteted meg az íveket hátul.
Gyári magasságú rugókkal még autózható egy darabig, de amint be szeretne menni a kerék az ív alá le fog ott neked bontani mindent.