sosem szabad hibára hivatkozni , ha szart küld ki kell várni az időt (már ha hamarabb megküldi és nem volt átvételes a csomag) és azt mondani, hogy nem jött meg a cucc, ha hibára hivatkozol, akkor megy a kötekedés, h fénykép meg, h küld vissza, meg ezeregy ötletük van arra h elhúzzák és még a határidőből is kifuss...
ne foglalkozz vele, figyeld meg, ha szart kuld, akkor pl 10%ot akar refundolni, vagy kuldd vissza az egészet ami lazán 3-4e ft itthonrol egy 6e ft os cuccra és te állod a visszaküldést..
direkt így csinálják, mert senki se küldi vissza a szart, és ok meg a hamis dolgokat eladhatják. .
tehát NEM KELL odaadnod neki a pénzt, ellopja mástól.
kulonben egyszeru megveszed ugyanazt ugyanattól ujra.. irod neki hogy ne kuldje el, csak jelolje be elkuldottnek, te meg pozitiv feedbackot adsz rá..
és elkuldted neki.
de felesleges, mert eltelik pár év és rájösssz hogy amikor neked szar valami, de megérkezett akkor leszarnak
2014. szeptember 9. 07:33:00: megválaszolva CiReX + által,
→ #5848
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
A történet:
Rendeltem egy kábelszettet,eladó elküldte,de a határidőn belül nem jött meg.
Akkor még otthon voltam,Magyarországon.
Közben kérdeztem otthoniakat,hogy jött e valami,mondták nem!Mivel már 2 hetet csúszott a megérkezés,így para indul (főleg,hogy egy másik csomagomnak már hasonló okból búcsút inthetek),kértem visszatérítést!
Pénz vissza is jött,meg utána nemrég,pár napja a csomag is!
Most meg szeretném felvenni az eladóval a kapcsolatot,de nem találok semmilyen kontaktot,ugyan is vissza szeretném utalni neki a termék árát!!!
Tudom most erre sokan azt mondanák örüljek,hogy ingyen kaptam meg a cuccot,deee a dolgot ha késve is megkaptam,nem lélegeztető gépe való elem,és nem is romlandó.Így engem semmilyen kár nem ért,szóval úgy korrekt,ha a pénzt vissza utalom!