És az mennyit számít, hogy mennyivel jön ki a kanyarból? Az adott Clio rs milyen gumival/futóművel volt? Mert ha esetleg utcai gumival meg gyári futóművel, akkor lehet kevesebb volt a sebessége mikor ráfordult a célegyenesre, mint mondjuk annak aki keményre csavart futóművel meg R888-akkal gurul. Így ugyanakkora teljesítményű autók is elérhetnek homlokegyenest más végsebességet a célegyenes végén. Gondolom én, akinek ma 3 kör sikerült...
Sztem csak megakadt Sanya szeme a 190-es egyenesbeli sebességen, mert tudja, hogy egy gyári (?) VTI-től ez kb lehetetlen. És a valós sebesség lehet a 170-hez közelebb volt (sőt sztem tuti), mint a 190-hez.
Hirtelen meglestem ilyen régebbi ave hungaroringes méréseket, ami legközelebb van egy vti teljesítményéhez a listában egy clio rs (0-100 7,1s, max speed 222kmh gyári adatok, kb mint egy 5gen 3d, ami jobban emgy egy 6gennél ), na ezzel tudott 175ös sebességet elérni az illető, ami reális, mint egy vti-nél is a 170-175 reális lehet. A 190 nagyon nem.
pl ma a hungaroringen ugyanakkora féktávokat vettem, mint Pók, itt tudni kell hogy nekem 262 ebc-sárga van elől, Pókinak 282 legend nyereg ebc-sárga kombó (fém fékcső, fékstopper,mifaszom)
nem melegedette el, nagyon jó volt a mai pályázás
2:21.9 Pók ideje (ültek mellett)
2:24.1 Zolibácsié
beszerzek egy sperr-t és meglátjuk mi lesz
célegyenesben 190km/h-ról fékeztem, satu (abs nem fogott), vissza 3, 2 fordulás, trepni
hibátlan ez az ebc-sárga kombó, itt köszönném meg az ebc-nek ... nekem nem lesz nagyobb fékem
Hát de az te vagy Szerintem nem a végsebesség mértéke a meghatározó, hanem, hogy hogyan használod Gyorsítás-lassítás sokszor egymás után már igényli az erősebb féket, nem? Sokan így használják a Hondát A Hungaroringen se a végsebesség dönt
Hagyjuk már ezt a fékupgrade-es faszságot. Gyári méretű fék van (egyenlőre) a 12-es időt tudó autómon. És? Nem száguldozok vele utcán, nem gyorsulok lámpától lámpáig, amúgy is alig használom az autót mondjuk, de ha kell meg tudok vele állni 1x-2x egymás után. Senkire nem vagyok veszélyes ill nem vagyok veszélyesebb, mint ha gyári ereje lenne a motornak, azzal is tud 2 kiló fölött menni a crx. Akkor? Szóval ez egy baromság.
A swapnak én sem vagyok nagy barátja, de nem értem mi a baj a turbóval,
attól még d16 marad, és erősebb is lesz, tehát válasz a kérdésre
Egy nonvtec motoron még viszonylag költséghatékonyan lehet szívóban alakítani,
de mutass egy 180 lovas szívó D16Z6/Y8-at, ami mindennapi közlekedésre használható,
és olcsóbb volt 400e-nél
Nem azért mondják a Z6-ra, hogy turbó, mert mindenki köcsög, hanem talán mert
így marad a motorszám, és lényegesen költséghatékonyabb.
Higany: Sajnos olyanról igen ritkán hallottam, hogy, "Tuningolni akar, mert gyengének érzi az autóját, és megkérdezi, milyen fék-upgradeot csináljon a tuning előtt"
Ezt soha nem értettem hogy miért akkora baj ha valaki egy-egy témát újra feldob.. És ha azóta vannak új tapasztalatok, ötletek? Kit zavar ez hogy valaki kérdez egy ilyet? Én folyamtosan olvasom ezt a topikot is , soha egy pilllantra sem zavart ha valaki ugyan azt kérdezte.. Sőt érdekel mindenkinek a véleménye.. Jó hogy van egy kemény mag aki unja esetleg, de inkább tanulni lehet ezekbő szvsz. Továbbra is mindössze 1-2 mp tovább görgetni ha nem érdekel..
Üdv kis segítséget kérnék!
Van egy 97-es Civic D14A4-em 90-pacis.Jelenleg 50-es rendszer+esi szívósor.
Érdemes e rajta esi swapot csinálni vagy semmi értelme?
Mivel tudnám erősebbé tenni?
-Ötletek
-Ajánlatok
-Kitől
-Mennyiért érdemes megvenni?
Juhilaci árul D16Z6 felújított hf 50-ért nem tudom hogy belevágjak e?!
Mindent meghallgatok előre is köszönöm a segítségeteket