HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 03:23,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve

#7972 zolynet +  2014. április 21. 17:08:34 re: #47062 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
kérted mérjem le a vti felniket gumistól (r888): 16.5kg
Pók ha nálad van még az OZ, mérd már le advanostúl
2014. április 21. 17:14:51: megválaszolva DózeR +  által, → #37259 

#47062 DózeR +  2014. április 19. 21:01:28 re: #47055 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És az mennyit számít, hogy mennyivel jön ki a kanyarból? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif] Az adott Clio rs milyen gumival/futóművel volt? Mert ha esetleg utcai gumival meg gyári futóművel, akkor lehet kevesebb volt a sebessége mikor ráfordult a célegyenesre, mint mondjuk annak aki keményre csavart futóművel meg R888-akkal gurul. Így ugyanakkora teljesítményű autók is elérhetnek homlokegyenest más végsebességet a célegyenes végén. Gondolom én, akinek ma 3 kör sikerült... [SMIL:/egyeb/VroumVroum01.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2014. április 21. 17:08:34: megválaszolva zolynet +  által, → #7972 
2014. április 19. 21:04:43: megválaszolva killer Bee +  által, → #47067 
2014. április 19. 21:02:42: megválaszolva Higany +  által, → #47064 

#47055 Higany +  2014. április 19. 20:54:27 re: #47048 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sztem csak megakadt Sanya szeme a 190-es egyenesbeli sebességen, mert tudja, hogy egy gyári (?) VTI-től ez kb lehetetlen. És a valós sebesség lehet a 170-hez közelebb volt (sőt sztem tuti), mint a 190-hez. ;)
Hirtelen meglestem ilyen régebbi ave hungaroringes méréseket, ami legközelebb van egy vti teljesítményéhez a listában egy clio rs (0-100 7,1s, max speed 222kmh gyári adatok, kb mint egy 5gen 3d, ami jobban emgy egy 6gennél ;) ), na ezzel tudott 175ös sebességet elérni az illető, ami reális, mint egy vti-nél is a 170-175 reális lehet. A 190 nagyon nem. ;)
2014. április 19. 21:01:28: megválaszolva DózeR +  által, → #47062 
2014. április 19. 20:59:19: megválaszolva killer Bee +  által, → #47059 
2014. április 19. 20:58:40: megválaszolva zolynet +  által, → #47058 

#47048 zolynet +  2014. április 19. 20:29:22 re: #47047 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
óra szerint, 195/50r15 r888 gummákkal ... hol a probléma? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
2014. április 19. 20:54:27: megválaszolva Higany +  által, → #47055 
2014. április 19. 20:39:21: megválaszolva killer Bee +  által, → #47049 

#47047 killer Bee +  2014. április 19. 19:20:25 re: #47046 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
mond el nekem a titkot kérlek hogy mivel mérted a 190et...
2014. április 19. 20:29:22: megválaszolva zolynet +  által, → #47048 

#47046 zolynet +  2014. április 19. 18:50:50 re: #47041 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
pl ma a hungaroringen ugyanakkora féktávokat vettem, mint Pók, itt tudni kell hogy nekem 262 ebc-sárga van elől, Pókinak 282 legend nyereg ebc-sárga kombó (fém fékcső, fékstopper,mifaszom)
nem melegedette el, nagyon jó volt a mai pályázás
2:21.9 Pók ideje (ültek mellett)
2:24.1 Zolibácsié
beszerzek egy sperr-t és meglátjuk mi lesz [SMIL:/nevet/rolllaugh.gif]
célegyenesben 190km/h-ról fékeztem, satu (abs nem fogott), vissza 3, 2 fordulás, trepni
hibátlan ez az ebc-sárga kombó, itt köszönném meg az ebc-nek [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif] ... nekem nem lesz nagyobb fékem
2014. április 20. 01:28:13: megválaszolva Max007 +  által, → #47091 
2014. április 19. 19:20:25: megválaszolva killer Bee +  által, → #47047 

Téma neve

#47041 grego +  2014. április 19. 18:00:49 re: #47040 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát de az te vagy:) Szerintem nem a végsebesség mértéke a meghatározó, hanem, hogy hogyan használod:) Gyorsítás-lassítás sokszor egymás után már igényli az erősebb féket, nem?:) Sokan így használják a Hondát:) A Hungaroringen se a végsebesség dönt:)
2014. április 19. 18:50:50: megválaszolva zolynet +  által, → #47046 
2014. április 19. 18:06:13: megválaszolva Higany +  által, → #47042 

#47040 Higany +  2014. április 19. 17:57:56 re: #47036 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hagyjuk már ezt a fékupgrade-es faszságot. Gyári méretű fék van (egyenlőre) a 12-es időt tudó autómon. És? Nem száguldozok vele utcán, nem gyorsulok lámpától lámpáig, amúgy is alig használom az autót mondjuk, de ha kell meg tudok vele állni 1x-2x egymás után. Senkire nem vagyok veszélyes ill nem vagyok veszélyesebb, mint ha gyári ereje lenne a motornak, azzal is tud 2 kiló fölött menni a crx. Akkor? Szóval ez egy baromság. ;)
2014. április 19. 21:36:54: megválaszolva simplex +  által, → #47081 
2014. április 19. 18:00:49: megválaszolva grego +  által, → #47041 

#47036 simplex +  2014. április 19. 15:43:23 re: #47033 (gpetee + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
A swapnak én sem vagyok nagy barátja, de nem értem mi a baj a turbóval,
attól még d16 marad, és erősebb is lesz, tehát válasz a kérdésre :)

Egy nonvtec motoron még viszonylag költséghatékonyan lehet szívóban alakítani,
de mutass egy 180 lovas szívó D16Z6/Y8-at, ami mindennapi közlekedésre használható,
és olcsóbb volt 400e-nél :)

Nem azért mondják a Z6-ra, hogy turbó, mert mindenki köcsög, hanem talán mert
így marad a motorszám, és lényegesen költséghatékonyabb.

Higany: Sajnos olyanról igen ritkán hallottam, hogy, "Tuningolni akar, mert gyengének érzi az autóját, és megkérdezi, milyen fék-upgradeot csináljon a tuning előtt" :)
2014. április 19. 18:13:36: megválaszolva Proper 0  által, → #47043 
2014. április 19. 17:57:56: megválaszolva Higany +  által, → #47040 


2014. április 19. 15:45: Szerkesztve simplex +  által, megtekintés

#47033 gpetee +  2014. április 19. 03:27:33 re: #47025 (Sanya + )  ←  ‹›   →  ↑  +13 | rejt
Én meg azt nem értem mi abban a motor tuning ha vki motort cserél......

Kérdés:d16tal mit lehet csinálni hogy erősebb legyen?
Válasz: Rakj bele b16ot

K:Mit lehet a b16al csinálni hogy egy kicsit erösebb legyen?
v: Rakj bele b18at.

K: Mit lehet csinálni a b20al h erősebb legyen?
V: rakj bele k20.....

és akkor a best of......
K: Mitlehet csinálni.......?
V:Turbo
2014. április 19. 15:43:23: megválaszolva simplex +  által, → #47036 
2014. április 19. 14:05:54: megválaszolva ólomlábú +  által, → #47035 
2014. április 19. 08:32:17: megválaszolva Higany +  által, → #47034 

#47025 Sanya +  2014. április 18. 11:34:50 re: #47021 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  +9 | rejt
Ezt soha nem értettem hogy miért akkora baj ha valaki egy-egy témát újra feldob.. És ha azóta vannak új tapasztalatok, ötletek? Kit zavar ez hogy valaki kérdez egy ilyet? Én folyamtosan olvasom ezt a topikot is , soha egy pilllantra sem zavart ha valaki ugyan azt kérdezte.. Sőt érdekel mindenkinek a véleménye.. Jó hogy van egy kemény mag aki unja esetleg, de inkább tanulni lehet ezekbő szvsz. Továbbra is mindössze 1-2 mp tovább görgetni ha nem érdekel..
2014. április 19. 03:27:33: megválaszolva gpetee +  által, → #47033 

#47021 DózeR +  2014. április 18. 09:57:04 re: #47020 (nyemec19 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Má' sajnállak a mínuszokért...:D :D


Talán írd be a keresőbe és:
1.: választ kapsz
2.: megérted ha válasz helyett minuszt...
[SMIL:/szetvert.gif]
2014. április 18. 11:34:50: megválaszolva Sanya +  által, → #47025 
2014. április 18. 10:50:51: megválaszolva nyemec19 +  által, → #47023 

#47020 nyemec19 +  2014. április 18. 09:48:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv kis segítséget kérnék!
Van egy 97-es Civic D14A4-em 90-pacis.Jelenleg 50-es rendszer+esi szívósor.
Érdemes e rajta esi swapot csinálni vagy semmi értelme?
Mivel tudnám erősebbé tenni?
-Ötletek
-Ajánlatok
-Kitől
-Mennyiért érdemes megvenni?
Juhilaci árul D16Z6 felújított hf 50-ért nem tudom hogy belevágjak e?!
Mindent meghallgatok előre is köszönöm a segítségeteket:D
2014. április 18. 15:03:50: megválaszolva Pied1 +  által, → #47029 
2014. április 18. 09:57:04: megválaszolva DózeR +  által, → #47021 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 3, 1.97, 1.09
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.05 mp, 20 query