Féltengelytől én is félek kicsit. Nem is az ára miatt mert nem vészes, sokkal inkább maga a csere pálya szélén, főleg otthonról több 100km-re.
Azon csodálkoztam hogy évadnyitón egy esi coupé törte a féltengelyét, sőt azóta is hallottam ilyenről... és gyári, nem volt több power benne, amire fogni lehetne
Biztos sikerülni fog, utcai gumiknak nem nagyon kedvez a ragacs ahogy láttam.
Én egy 14-es időt akarok futni a coupémmal 1,6 szívóval ami jelenleg d16, de ha sikerül akkor b16 lesz. Akárhogy is lesz, 14-es idő a cél street-ként.
Jobb tapadással jobb az időeredmény, általában ehhez kisebb célvonali szokott társulni, nekem ez a tapasztalatom, aztán lehet hogy hülyeség. Rövidebb idő alatt azonos motorerő mellett, kisebb sebességre képes felgyorsulni a jármű.
Lehet menni 14,1-et 155-157-es célvonalival is, meg 168-assal is, rengeteg ilyet figyeltem meg, versenyeken, nézőként (szerényebb eredményeknél pedig versenyzőként is).
Ez már többször téma volt és érdekes is, találtam henrik egy 13-as idejét összehasonlítva az enyémmel, sajna ferio eredményét nem tudom ezért nem tudok vele számolni
egyértelműen látszik, hogy nálam a jobb idő egyértelműen a jó 60 láb-ból jön, gyengébb célvonalival kb ua idő.
pl ha itt henrik húz egy 2.0-ás 60 lábat (az egyértelműen erősebb autóval) akkor simán 13.5-6 idő lenne (amiket Tsaby a húzott intivel futkosott idén) ....
ebben a két futamban a "virtuális" előnyöm az első 60 lábon még 0.27 másodperc ami a végén 1.33- ra csökken, itt is az erő különbség látszik henrik javára....
és már ekkor is ragacsolva volt a pálya, én ugyan ezen a napon mentem még a stock b16-al (civic 6gen hecs) 14.7 bepakolva slickeken (2.0 60 láb)..... szóval szerintem semmi nem változott a mérésben, sem a pálya hosszában..........
mindig meglepődöm a mostani időeredményeken. emlékszem, amikor régen ilyen időhöz, mint amit te mentél most, legalább 210-215 lovas integra kellett full kipakolva, slick gumikkal, gyári intivel meg örült az ember, ha 15 alá befért. Most meg egy elvileg gyári integra tudja azt, amit anno egy szétfaragott. Érdekes.
Hja, és ne érts félre, nem arra célzok, hogy biztos hazudsz és nem is gyári az intid, csak furcsa, de ezt már megállapítottam kicsit régebben is, nem értem ezt a dolgot, mintha rövidülne a pálya, ugyan olyan autókkal sokkal jobb időket lehet menni, mint 4-5-6 évvel ezelőtt és azért akkor is húztak 2,1-es 60lábakat slikkel az emberek, szal nem csak a tapadás miatt vannak jobb idők. Biztos a levegőben is van valami.
2012. szeptember 28. 21:17:04: megválaszolva baer + által,
→ #7493 2012. szeptember 28. 07:39:32: megválaszolva FeriO + által,
→ #7485