hát most, hogy megnéztem az MNASZ év végi rangsorát.
as2: 3 versenyző értékelhető egész éves versenyzésért, és 22 induló volt év közben
as3: 4 versenyző értékelhető egész éves versenyzésért, és 28 induló volt év közben.
Tehát azért annyira nem csak a vti-k voltak jellemzőek......
Önmagában helytálló, hogy a S2 kategória ki tudott állítani egy döntő táblát az idei szezonban.
Csak éppen azokból a Hondásokból volt drámian kevés, akiknek a javát szolgálta az aktuális (vTi-mentesített) kategorizálás. Én erre írtam azt, hogy a Vogelsinger-féle javaslat, ami 1.6 alatti és fölötti kimondottan Honda kategóriákat adott meg, az szinte csak a Gondi Petit érintette volna negatívan a jelenlegi versenyzők közül. (Akkor annyiban tévedtem, hogy ezek szerint a Gondi Petit és téged).
Ezért nem is volt róla vita.
Én más kategóriákat gondolnék, le is írtam, azzal mi a gondod?
Te kijársz versenyekre?Netalántán az 1550 kategóriába?Mert én például ott indulok ha kimegyek(tehát engem érint a dolog).kb. 4 versenyen voltam kint,akkor megvolt a 8-as tábla!több hondással és sok átalakított/Gti swiftel.Velük nagyon nagy csatákat lehet vívni....ezért is kezdtem újra kijárni 3 év után,mégha csak streetbe is,nem profiba mint annó!
Konkrétan több 1.5 hondáról tudok akik jövőre tervezték a versenyzést......
2011. december 7. 16:58:36: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6847 2011. december 7. 16:03:43: megválaszolva HondaR 0 által,
→ #6845
Nem igazán értem ezt a nagy ötletelést. Mindenkinek lett volna lehetősége elmenni a szakági ülésre, vagy akár találni valakit, aki képviseli. Természetesen nem akarok senkit korlátozni abban, hogy elmondja a véleményét a kategóriákról, de befolyásolni szerintem (ha már nem vették a fáradságot arra, hogy elmenjenek) legfeljebb olyanok próbálják a Kohári Zoliékat, akik legalább kijárnak...
Nyilván nekünk sem életünk legnagyobb élménye volt végighallgatni a végtelenített "kell-e a talán jövőre elinduló Camaro-ba, meg Corvette-be búkócsövet szerelni, ami ugyan street, de slick nélkül nem tud elindulni"-operát másfél órán keresztül, 5 perces ismétlésekkel. De mi legalább ott voltunk.
Amúgy elég furcsa helyzet, hogy olyanok érdekében akarják a (ténylegesen kijáró) 1.6 vTi-ket egy kategóriában hagyni az 1.4 turbókkal meg a 2.5-ös BMW-vel, akik kint sincsenek a versenyeken. Nyilván az ülésen elmondottak nem kedveznek a Gondi Petinek, de rajta kívül ki mást érint? Mostanáig ment ez a kreált 1550 kategória, ahová jöhetett volna rengeteg Hondás, hány is jött? Bevált? Egyértelműen nem. A másik oldalról meg a vTi-sek jó része nem érezte fair-nek a kategorizálást, hogy 2.5-ig vannak besorolva, ez biztos. Nem beszélve a teljesen eltűnő Alfásokról, etc.
Az én javaslatom az lenne, hogy legyen:
1.kat: 1.3-ig (jöjjön több Suzuki, etc)
2.kat: 1.3-1.8 (így Gondi Peti is kapna új ellenfeleket)
3.kat: 1.6 vTi + 1.8 vTi és semmi más! (ez lenne a "Honda sport kategória", nem kéne kettő)
4.kat: 1.8-2.5
2011. december 7. 15:51:31: megválaszolva dseriesevil + által,
→ #6844 2011. december 7. 12:46:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6843
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok