ha a tartály alatti rész,akkor az cső repedés vagy laza bilincs,Lazy elmondott sokmindent,annyit hozzátennék hogy terhelve is nézzétek meg a motort,huzzasátok ki menetközben és valaki menjen mögöttetek,nézze hogy milyen szinü füstöt nyom és mennyit
Magyarul ennyit kéne alkudni pofátlanul!
Köszönöm erre voltam kíváncsi.
Még annyi hogy valamit rosszul mondhattam, mert ez a kis tartály ami lehet nem is szervó a balelső lámpa mögött van a sarokban , nem a tengelynél, nem tudom mi lehet az. Valamit a kormányszervóról mondott hogy elszakadt valami cső de már megcsinálták elvileg...
Miket nézzek még meg amik gondot jelenthetnek hogyha esetleg talán megvenném?
2006. november 11. 20:27:50: megválaszolva malazs + által,
→ #7627 2006. november 11. 20:21:31: megválaszolva malazs + által,
→ #7625 2006. november 11. 20:17:50: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7624
Az első sárvédőív rohadása arra utal hogy törve volt,ez nem lenne akkora gáz ha kis sérülés és szépen megcsinálták volna,a hátsó az szériabetegség,a szervo alatti retyó vagy a szimmeringre utal,vagy sz@r a tengelye is,a Km alapján,már ha több,lassan egy gyürüzést is tervbe lehet venni,amúgy nem szokott ennyi idő alatt megmattulni a festés.
Lakatos+fényezés:250-300ezer,ha majd talán gyürüzni kell,az kb:80ezer,szervo:?+az apróságok,szvsz egy 4-500ezret félrerakhatsz a rendbehozatalára
2006. november 11. 20:13:52: megválaszolva Jaszy 0 által,
→ #7623
Ezek ennyire gáz dolgok???? Konkrétan kb a triplájáról van szó, de én hajlandó lennék úgy a dupláját adni érte, csakhogy azért kérdem meg az okosabbakat!
Ja nem mondtam!!
EZ egy 5gen FEKETE Civic Coupe 1.6!!! öööö
Na így most hogy néz ki?
2006. november 11. 20:00:03: megválaszolva Jaszy 0 által,
→ #7620
Sziasztok!
MEgnéztünk ma egy 5gen civicet. Mint azt páran tudjátok hamarosan vásárlásra kerül sor remélhetőleg, e célból vizsgáltuk meg a gépjárművet. Azért osztom meg a tapasztalatokat, mert kíváncsi vagyok a szakik meg mások véleményére hogy mennyire jelenthetnek gondot azok amiket első körbe találtam.
1. Jobb első ív és bal hátsó ív kezd korrodálni,
2. A motortérben a szervó alatt minden tiszta retyó, ebból folyhat valami
3. a motorból elvileg nem folyik olaj, állítása szerint nem is eszi (10000ként cserélt Castrolt)
4. valószínű várt minket mert pöccröff (elég hűvös volt kint), persze lehet hogy amúgyis, és a motor mint az óramű. NAgyon egyenletesen járt.
5. Az egész autó színe nagyon matt fekete (azt mondja a nap szívta ki FEKETE AUTÓTULAJOKTÓL KÉRDEM HOGY 11 éves autónál mennyire egészséges hogy mattra szívta a nap (természetes dolog e, vagy pedig körbe lett fujva mert törve volt és szarul lett fujva erre célzok hogy -e? ) )
6. Van benne 208000km (ez sok ennél az autónál? ) de a tulaj saját állítása szerint is több lehet mert 4,5 éve vette akkor 70000!!! volt benne (szerinte is visszatekerték) és ő rakott bele 130000at, de mondom a motor járása svájci óra. Bár nem mentünk vele (én hülyegyerek elfelejtettem... )
Szóval hogy jó e így ezek alapján . Alját nem láttam, tulaj ránézésre ért hozzá, gondos gazda, szimpatikus.
Kíváncsi vagyok véleményetekre mert ma nem alszok az tuti ...
2006. november 11. 20:22:12: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7626 2006. november 11. 20:12:04: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7622 2006. november 11. 19:45:50: megválaszolva malazs + által,
→ #7618
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok