Arról nem szól a fáma, ha kirepültek volna és 80al megfejelik a fát, hogy jártak volna. Itt is, mint a legtöbb balesetnél az egyik legfontosabb tényező (mint a rexesnél is látszik), hogy mikor jár arra valaki és veszi észre a balesetet szenvedett autót. Nagyon kritikus, szinte halálos sérülésekből lehet problémamentesen felépülni, ha egyből indul a mentő és 5-10 perc alatt a helyszínen van, és megmenekülésbe lehet belehalni, ahogy írtad.
Mellesleg 85 vs 15 %, majdnem pontosan egy orosz rulett aránya (csak ha a 15%-ra bazíroz az ember, akkor a 6os tárból, csak egyben nincs golyó), ha valakinek van kedve, játsza...
ez nagyon balesetfuggo hogy a biztonsagi ov ved-e vagy csak kart okoz.
az esetek 85%-ban ved, viszont a maradekban kar. nekem konkretan ket jobaratom (bigfish volt tulajai, racz marci es bossanyi kristof) halt meg ugy hogy egy faval utkoztek, megfogta oket a biztonsagi ov, de elajultak, az auto kigyulladt ok meg benn egtek.
a harmadik srac ugy maradt eletben (czabafy bence, interswitch tulaja), hogy kirepult az utkozestol az elso ablakon.
Ezt az öves témát nagyon birom. Gondolom a versenysportban csak divatbol kotik be magukat a pilotak ugye? Ott sincs semmi ertelme, akkor miert is lenne a valo eletben??? Ne vicceljunk mar.
Lazy,
Es ha epp atugrik a csavo a Te autodba, mert nincs bekotve, es szepen lefejelitek egymast, ugy 60al? Akkor is azt mondanad hogy nem kene buntetni? A hulyeseget altalaban buntetik, es az ov be nem kapcsolasa pontosan az.