HONDA fórum
2024. július 9. kedd, 07:43,  Lukrécia Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve

#620 juhilaci +  2006. április 28. 09:19:22 re: #618 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szerintem nézz szét az oldalon, és kapcsold ki a szűrést, ne csak a saját hozzászólásaidat olvasd el...

/smile2.gif
2006. április 28. 09:22:58: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #621 

#618 -Törölt felhasználó- 2006. április 28. 09:17:20 re: #616 (juhilaci + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igazad van.Van könnyített lendkerék, meg Mugen olajsapka is.Mind teljesítménynövelő komponens...
2006. április 28. 09:19:22: megválaszolva juhilaci +  által, → #620 

#616 juhilaci +  2006. április 28. 09:08:36 re: #615 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ha te nem olvasol vissza, hogy nem csak egy kipuff van neki módosítva, akkor hülye vagy már megbocsáss
/smile2.gif

hol ajánlotta fel #hsz ? (nekem is rémlik ilyesmi, de nem találom...)
2006. április 28. 09:17:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #618 

#615 -Törölt felhasználó- 2006. április 28. 07:15:57 re: #611 (juhilaci + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már 2x felajánlotta, jó lenne ha visszaolvasnál!
Ha te elhiszed, hogy 30% hoz egy kipufogó, akkor hülye vagy már megbocsáss.
2006. április 28. 09:08:36: megválaszolva juhilaci +  által, → #616 

#611 juhilaci +  2006. április 27. 23:09:03 re: #593 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
csokinak már ajánlottam, hogy ha mind2-en ennyire nem hisztek benne, akkor ajánljon fel egy mérést.. .hirtelen nagy csend volt utánna vagy 2 hétig... most megint előjösz ezzel a témával.. nem egyszerűbb lenne nem csak kötekedni mindig, hanem tenni is valamit azért hogy lenyugodjanak a kedélyek ?
2006. április 28. 09:19:06: megválaszolva tschokker +  által, → #619 
2006. április 28. 07:15:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #615 
2006. április 27. 23:22:52: megválaszolva RT 0  által, → #612 

#593 -Törölt felhasználó- 2006. április 27. 08:27:08 re: #586 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem azt montam nem megy, hanem, nem annyi a LE-amenyinek hiszed.
2006. április 27. 23:09:03: megválaszolva juhilaci +  által, → #611 
2006. április 27. 21:01:29: megválaszolva boti +  által, → #606 

#586 boti +  2006. április 26. 16:47:11 re: #534 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hehh:)
ja jó sokat:) ahhoz képest full bepakolva +cuccokkal téli gumival is 15.5 ön belül megcsinálja az 1/4edet 142fölötti célvonalival.
2006. április 27. 08:27:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #593 

#534 -Törölt felhasználó- 2006. április 26. 13:21:48 re: #533 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sokat hozott a slikk, meg a kipakolás...
:)
2006. április 26. 16:47:11: megválaszolva boti +  által, → #586 

#533 boti +  2006. április 26. 13:16:16 re: #532 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
vtin minek gyárilag a 60?
sajna szívósort nekem nagyon körülményes lenne nagyobbat "varázsolni" rá.h.fej port van.de a szívosor jóval szűkebb.egyenlőre azt megpróbálom,hogy gyári sort bővíteni és nagyobb pillangó.
majd kiderül mi lesz.eddig amit csináltam rajta bejött,lehet ez nem fog.csodát amugy se várok tőle,de ha minden tervem megvalósul akkor ezek az apróságok jól jönnek majd késöbb:)
2006. április 26. 13:21:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #534 

#532 tschokker +  2006. április 26. 13:04:01 re: #528 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak nehogy utána a 200 lóerőt súrolja alulról a teljesítménye a motorodnak ! /smile6.gif

Komolyra fordítva a szót, nekem az a véleményem hogy nagyon kevesen halgatnak itt az emberek a jó szóra, el fogjátok érni hogy én sem írok be ide olyan tapasztalatokat amiket vagy a saját vagy más kárán tapasztaltam meg. Ha annak a pénznek a fele a zsebembe lehetne amit itt a fórumon néhányan feleslegesen költöttek el, igen messzire és sokáig mehetnék nyaralni belőle teljes ellátással, vagy vehetnék egy NSX-et MUGEN cuccokkal.

Utolsó példám a pillangószelep méretére: mértünk egy corsa gsi-t ami 1.6-os 100 lóerős eredetileg, tettek rá hengerenkénti pillangószelepet, és 107 lóerős lett tőle, pedig 130-at vártak. Jobb lett a hangja, tehát mentálisan megvolt a 130 ! Nagyon egyszerű a magyarázat, a vezérlés nem tette lehetővé hogy több levegőt szívjon be, ezért aztán tehettek volna 4 db 50-es vagy 60-as pillangószelepet is, akkor se lett volna erősebb az autó.

Mégegyszer leírom , ha egy 2.0 szívó 165 lóerős DOHC 7500-öt forgó motornak elég az 55 mm-es pillangószelep úgy hogy nem konyul lefele a végén a teljesítménygörbe, akkor a ti 1.5-1.6 SOHC motorotokra minek a 60-as ?
2006. április 27. 06:22:19: megválaszolva accordman 0  által, → #591 
2006. április 26. 14:14:01: megválaszolva juhilaci +  által, → #543 
2006. április 26. 14:06:43: megválaszolva killer Bee +  által, → #542 
2006. április 26. 13:48:54: megválaszolva nbinszky +  által, → #539 
2006. április 26. 13:16:16: megválaszolva boti +  által, → #533 

#528 boti +  2006. április 26. 12:22:14 re: #527 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem már régen tervben van a nagyobb pillangó.
sztem alul van méretezve.bármelyik 1.6os szívósora ránézésre kb. 2x akkorának tűnik.
2006. április 26. 13:04:01: megválaszolva tschokker +  által, → #532 
2006. április 26. 12:33:21: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #529 

#527 tschokker +  2006. április 26. 12:13:59 re: #515 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a nyomatékgörbéd ami " törik lefelé" , semmi köze a pillangószelephez, és a hengerfej kibővítése és polírozása sem változtatna ezen.

De hát látom hiába írok ide bármit, mert már boti is ráhörgött a nagyobb pillangószelepre.
2006. április 26. 13:43:21: megválaszolva nbinszky +  által, → #538 
2006. április 26. 12:22:14: megválaszolva boti +  által, → #528 

#515 nbinszky +  2006. április 26. 11:06:23 re: #511 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igen 56-os a pillangója. azért gondoltam a cserére, mert ugye nagyobb pillangón könnyebben tud bemenni a levegő+egyéb módosítás után még fordulatot is akarok emelni.

Dpfi pillangójától biztos, hogy nagyobb kellene neki, sztem jelenleg ez nekem egy szűk keresztmetszet, a
teljesítmény görbémen is ugy látom, hogy 5500rpm felett már nagyon törik lefelé. Sztem itt már nem tud elég levegő menni a motorba. Ezért akarok 1.6os HF-et + szívósort. Esetleg még a HF-t kibővíttetni + szívósort felpolíroztatni (de ez nemhiszem hogy megcsinálom).

A vti-k-re is szoktak integra pillangót tenni, bár a vti-é alapból nagyobb min 56os. 58as asszem.
2006. április 26. 12:13:59: megválaszolva tschokker +  által, → #527 
2006. április 26. 11:19:10: megválaszolva boti +  által, → #518 

#511 tschokker +  2006. április 26. 10:42:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
"5. Valahogyan nagyobb pillangót tenni az SI szívósorra"

Nem azt írtad lejjebb hogy 56-os pillangószelep van rajta ? Az bőven elég , ha egy 7000 felett forgó 2.0-ás motorra is elég 165 lóerőhöz. Azt felesleges kicserélned. Pár mérésen túl vagyok már hogy mi számít és mi nem.
2006. április 26. 11:06:23: megválaszolva nbinszky +  által, → #515 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.49, 0.38, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.053 mp, 19 query