igen 56-os a pillangója. azért gondoltam a cserére, mert ugye nagyobb pillangón könnyebben tud bemenni a levegő+egyéb módosítás után még fordulatot is akarok emelni.
Dpfi pillangójától biztos, hogy nagyobb kellene neki, sztem jelenleg ez nekem egy szűk keresztmetszet, a teljesítmény görbémen is ugy látom, hogy 5500rpm felett már nagyon törik lefelé. Sztem itt már nem tud elég levegő menni a motorba. Ezért akarok 1.6os HF-et + szívósort. Esetleg még a HF-t kibővíttetni + szívósort felpolíroztatni (de ez nemhiszem hogy megcsinálom).
A vti-k-re is szoktak integra pillangót tenni, bár a vti-é alapból nagyobb min 56os. 58as asszem.
"5. Valahogyan nagyobb pillangót tenni az SI szívósorra"
Nem azt írtad lejjebb hogy 56-os pillangószelep van rajta ? Az bőven elég , ha egy 7000 felett forgó 2.0-ás motorra is elég 165 lóerőhöz. Azt felesleges kicserélned. Pár mérésen túl vagyok már hogy mi számít és mi nem.