nem ugyanaz, a VTI-é rövidebb. Az LSI-é ugyanaz mint az ESI-é. A VTI 2-esben kb ugyanannyit megy min az LSI 2-ben, de a VTI 8200rpm-en az LSI meg 6800rpm-en.
VTI váltóval jobban ugrana... De az B-s és ugytudom nem megy fel a D-s motorra. Vagy igen?
2006. április 26. 14:43:47: megválaszolva RT 0 által,
→ #559
Összekapcsoltam amit ketten írtatok terveket és nekem ez jött le :
1. DPFI-MPFI swap - ez nemtom mennyi, de legyen mondjuk 30.000
2. Csapágyak, gyűrűk(ha kell), stb kicserélése hogy bírják a tuningot. - ez legyen mondjuk 50.000 - de ez nem gyári cucc
3. 1.6ESI hajtókarok (ezek erősebbek mint a d15b2-é?, vagy valami erősebb hajtókar mint a gyári) - mondjuk 15.000
4. 1.6ESI hengerfej, és szeretném 1.5vtec-re megcsinálni. - 35.000
5. Valahogyan nagyobb pillangót tenni az SI szívósorra - vti szívósor mondjuk 25.000
6. Ha ez mind kész és nem lesz elég akkor tervben van a turbósítás projekt.... wáááá
7. teljes kipuff,50 -es rendszer 4- leümlö 100.000
8. tunershopos carbon rezo+dirictszürő nemtom, de legyen 10.000
9, fötengely+lendkerék könyités 12.500
10. kompresszió emelés mondjuk síkolással 6.000
11. chip 25.000
12. sportveztengely 80.000
ez így most kb 390.000Ft
ha valahol elszálltam árban, szóljatok
ennyiért vaze eladjátok az autótokat és vesztek VTi-t ami messze mindenben túlszárnyalja a kisebb motorral szerelt autótokat ( futómű, fékek, váltó...)
2006. április 26. 14:44:00: megválaszolva Tonx + által,
→ #560 2006. április 26. 14:36:58: megválaszolva nbinszky + által,
→ #552 2006. április 26. 14:30:36: megválaszolva Locutus + által,
→ #549 2006. április 26. 14:22:06: megválaszolva RT 0 által,
→ #545
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok