Értem,meggondolandó a dolog,de ha jól tom 95Le a max teljesítménye a B2 nek 69KW a nyomaték görbe szerint.Ehez mérve szerintem ez a növekedés nem ojan lehetetlen.Én ha rászánom magam akkor talán belevágok,ha tok olcsóbban szerezni alkatrészeket!Szerinted külföldi bontókban olcsóbb?
Hát nem olcsó. Nekem 15e-be volt a komplettszívósor és kábelköteg. 25e volt a gyújtás és 20e az ECU.
Bontóban tudsz hozzájutni a cuccokhoz, feltéve ha odaadják igy külön, mert nekem sem akarta külön odaadni a pusztamonostori bontós...
Az egyik külföldi gyerek lemérette a kocsiját előtte-utánna és neki a 90LE-ből lett 109LE. Ezt a teljesítmény plusszt kicsit sokallom, de sztem 100LE biztos meg lesz az új szívósorral.
Simán rá lehet tenni, kell hozzá ecu+gyújtás+kábelköteg(vagy saját magad behúzol egy pár szál vezetéket meg 1-2-t megcserélsz)
Én nekem itthon van a polcon az 1.6SI szívósora, gyujtása, motorvezérlője(+hozzá a csipp), kábelei, resistor box. Megvan minden csak most arra vár a beépítés, hogy megint üzemeljen a kocsim... Utánna megy rá a cucc. És lesz egy D15A6-om vagy mi...
A D15B2 és a D15B7 moci között ha jól tudom csak a befecskenderés külömbözik,és nem tom ,hogy a B7 nek az injectorjait belehetne építeni B2 be!??De gondolom ha igen az electronikán is kéne változtatniValaki tud erről vmit?
2006. április 20. 22:06:47: megválaszolva nbinszky + által,
→ #333 2006. április 20. 21:08:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #324
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok