5gen:
Az 5gen VTI 8116-nál tilt gyárilag (ez van az ECU-ban). Ez az órán is kb. ennyi nekem.
6gen ugyanitt tilt, de az órán ez 8400, ami ugye nem korrekt... 8600-t már 9500-nak mutatta anno, ÖK látta. :-)
2006. március 5. 14:33:21: megválaszolva RT 0 által,
→ #981
Attól függ milyen motor van a VTI-ben... :-)
Anno az enyémen ITR tengellyel, ITR szívósorral, ITR leömlővel, stb. egy végig nyitott 50-es rendszer szerintem elég volt. Ezeknél komolyabb esetben jobb lehet a 60-as.
a 60-as kipufogó rendszer csak ront az 1.6 VTi-n, a gyárival szemben
erre egy egyszerű pl:
hogy könnyebb fújni valamit? úgy hogy pl a tüdődben lévő levegőt csak ugy hogy kinyitod a szád és kileheled vagy csak egy kicsit nyitod ki a szád, gyertya vagy láng elv hogy hogy könnyebb elfújni a gyertyát, ha leheled , vagy fújod.
na ez a nem mindegy , mert az köztudot hogy kell a mocinak egy bizonyos fojtás, az meg csak hogy a kipufogót cserélted és máshoz hozzá se nyúlsz, az ugy nem jó
ezt én ugy értem hogy pl a motor is egy szivattyú mert beszív egy adot levegőt , egy adott helyre és onnan távozik kifelé , na most te csak a kipufogón állítgatol akkor nem érsz el vele olyan sok mindent mert ugyan annyi levegőt szív be a mocit ugyanabba a motorba megy be és egy nagyobb helyre megy ki, most lehetséges hogy nagyobb a hangja és azért érzed hogy jobban megy, meg a fogyasztásod is megnő, ha jol emlékszem volt fennt a szervíznél egy olyan japó oldal ahol az 1.6 VTi és az 1.8 typer civic kipufogó rendszerét hasonlították össze. és ha jól emlékszem aza civic 1.8Vti 185 Le és annak a kipufogója sem volt 60-as, de csak ez az én véleményem, én így látom ezeket, ha valaki máshogy akkor írja meg, és segítsünk egymáson
thx
sziasztok
A tuneres 60as közép rendszer (nekem is ez van, átalakítva) nekem pl. olyan volt, hogy hátul a tűzkarikánál összeszűkült sokkal kissebbre. Ezt orvosoltam, és ki lett cserélve a vége, hogy végig 60as legyen.
Ezt a janóéknál csináltattam, 14e ft-ot kértek el azért, hogy a gyári rendszert leszedték, fel az új leömlő, középrendszer, középrendszer átalakítása, meg a 60 as csövezés a hátsó dobig, mert a régi dobomat hagytam meg és ott a cső gyári méretű volt, tehát cserélték a csövet.
60as rendszert nyugodtan tehetsz alá sztem, de sokkal hangosabb lesz.
A 4-1 leömlővel meg kis fordulaton egy kicsit nyomatékszegényebb lesz, de nagyon elvileg jobb lesz.
A 175/65 nem gyári méret még csak váltóméret sem. A vti-ken 195/55R15 szokott lenni gyárilag.
A 195/55r15-nek 59,55cm a kerülete amíg a 175/65r15 nek 60,85cm.
A többieknek igazuk van, próbálgasd meg a kocsit, szokj hozz egy kicsit és sokat fog javulni az időd. Előszörre nekem is tök szar gyorsulásaim voltak.... Most már jobb valamivel.
Akkor most neked még csont gyári a rendszer a kocsi alatt? Mert ha igen szivesen összemérném az enyémet a tiedével (csak hogy mi a különbség egy gyári vti meg az enyém között)
verszenyeztem egy 5gen vti-vel.hát megvert egy kocsival ugy 120km/h-ig gyorsultunk
az enyém gyári neki 60-as rendszer van alatta
ezek szerint vehettek 60-as rendszert én is
bár a 4-1 leömlőm még nincs fel rakva de holnap az lesz az első(gyertya,olaj csere)után
a másik neki 175/65R15 gumi van nekem gyári 195/55R15
lehet a felni méret miatt kaptam ki?
ötlet?
mehetek a tuneR-es fiukhoz rendszerért
2006. március 4. 09:45:51: megválaszolva nbinszky + által,
→ #898 2006. március 4. 09:41:25: megválaszolva malazs + által,
→ #896 2006. március 4. 07:35:20: megválaszolva Lordie + által,
→ #892 2006. március 4. 07:20:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #891 2006. március 4. 04:34:23: megválaszolva grego + által,
→ #889
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok