HONDA fórum
2024. július 7. vasárnap, 20:09,  Apóllónia Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve

#977 Koczeka +  2006. március 5. 14:28:04 re: #967 (batka 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
5gen:
Az 5gen VTI 8116-nál tilt gyárilag (ez van az ECU-ban). Ez az órán is kb. ennyi nekem.
6gen ugyanitt tilt, de az órán ez 8400, ami ugye nem korrekt... 8600-t már 9500-nak mutatta anno, ÖK látta. :-)
2006. március 5. 14:33:21: megválaszolva RT 0  által, → #981 

#967 batka 0  2006. március 5. 13:43:33 re: #966 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
8000ig sereg a B16A?
2006. március 5. 14:28:04: megválaszolva Koczeka +  által, → #977 
2006. március 5. 13:45:16: megválaszolva RT 0  által, → #968 

#966 Koczeka +  2006. március 5. 13:40:38 re: #965 (batka 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Mi a kérdés? /smile1.gif
2006. március 5. 13:43:33: megválaszolva batka 0  által, → #967 

#965 batka 0  2006. március 5. 13:38:17 re: #960 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Engine Type B16A B16B 98 Spec.R
Maximum RPM 8000rpm 8400rpm

?
2006. március 5. 13:40:38: megválaszolva Koczeka +  által, → #966 

#960 Koczeka +  2006. március 5. 08:49:59 re: #953 (dodo46 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Attól függ milyen motor van a VTI-ben... :-)
Anno az enyémen ITR tengellyel, ITR szívósorral, ITR leömlővel, stb. egy végig nyitott 50-es rendszer szerintem elég volt. Ezeknél komolyabb esetben jobb lehet a 60-as.

B16A és B16B külömbségek, egyéb infók...
2006. március 5. 21:01:17: megválaszolva dodo46 +  által, → #986 
2006. március 5. 13:38:17: megválaszolva batka 0  által, → #965 

#953 dodo46 +  2006. március 4. 22:24:43 re: #898 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a 60-as kipufogó rendszer csak ront az 1.6 VTi-n, a gyárival szemben
erre egy egyszerű pl:
hogy könnyebb fújni valamit? úgy hogy pl a tüdődben lévő levegőt csak ugy hogy kinyitod a szád és kileheled vagy csak egy kicsit nyitod ki a szád, gyertya vagy láng elv hogy hogy könnyebb elfújni a gyertyát, ha leheled , vagy fújod.
na ez a nem mindegy , mert az köztudot hogy kell a mocinak egy bizonyos fojtás, az meg csak hogy a kipufogót cserélted és máshoz hozzá se nyúlsz, az ugy nem jó
ezt én ugy értem hogy pl a motor is egy szivattyú mert beszív egy adot levegőt , egy adott helyre és onnan távozik kifelé , na most te csak a kipufogón állítgatol akkor nem érsz el vele olyan sok mindent mert ugyan annyi levegőt szív be a mocit ugyanabba a motorba megy be és egy nagyobb helyre megy ki, most lehetséges hogy nagyobb a hangja és azért érzed hogy jobban megy, meg a fogyasztásod is megnő, ha jol emlékszem volt fennt a szervíznél egy olyan japó oldal ahol az 1.6 VTi és az 1.8 typer civic kipufogó rendszerét hasonlították össze. és ha jól emlékszem aza civic 1.8Vti 185 Le és annak a kipufogója sem volt 60-as, de csak ez az én véleményem, én így látom ezeket, ha valaki máshogy akkor írja meg, és segítsünk egymáson
thx
sziasztok
2006. március 5. 08:49:59: megválaszolva Koczeka +  által, → #960 
2006. március 5. 07:58:08: megválaszolva Hondadoc 0  által, → #958 
2006. március 4. 22:37:28: megválaszolva ePtOn 0  által, → #956 

#898 nbinszky +  2006. március 4. 09:45:51 re: #884 (honda001 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A tuneres 60as közép rendszer (nekem is ez van, átalakítva) nekem pl. olyan volt, hogy hátul a tűzkarikánál összeszűkült sokkal kissebbre. Ezt orvosoltam, és ki lett cserélve a vége, hogy végig 60as legyen.
Ezt a janóéknál csináltattam, 14e ft-ot kértek el azért, hogy a gyári rendszert leszedték, fel az új leömlő, középrendszer, középrendszer átalakítása, meg a 60 as csövezés a hátsó dobig, mert a régi dobomat hagytam meg és ott a cső gyári méretű volt, tehát cserélték a csövet.

60as rendszert nyugodtan tehetsz alá sztem, de sokkal hangosabb lesz.
A 4-1 leömlővel meg kis fordulaton egy kicsit nyomatékszegényebb lesz, de nagyon elvileg jobb lesz.
A 175/65 nem gyári méret még csak váltóméret sem. A vti-ken 195/55R15 szokott lenni gyárilag.
A 195/55r15-nek 59,55cm a kerülete amíg a 175/65r15 nek 60,85cm.

A többieknek igazuk van, próbálgasd meg a kocsit, szokj hozz egy kicsit és sokat fog javulni az időd. Előszörre nekem is tök szar gyorsulásaim voltak.... Most már jobb valamivel.

Akkor most neked még csont gyári a rendszer a kocsi alatt? Mert ha igen szivesen összemérném az enyémet a tiedével (csak hogy mi a különbség egy gyári vti meg az enyém között) :)
2006. március 4. 22:24:43: megválaszolva dodo46 +  által, → #953 
2006. március 4. 09:48:00: megválaszolva honda001 0  által, → #900 

#884 honda001 0  2006. március 3. 23:59:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt
verszenyeztem egy 5gen vti-vel.hát megvert egy kocsival ugy 120km/h-ig gyorsultunk
az enyém gyári neki 60-as rendszer van alatta
ezek szerint vehettek 60-as rendszert én is
bár a 4-1 leömlőm még nincs fel rakva de holnap az lesz az első(gyertya,olaj csere)után:)
a másik neki 175/65R15 gumi van nekem gyári 195/55R15
lehet a felni méret miatt kaptam ki?
ötlet?
mehetek a tuneR-es fiukhoz rendszerért:)
2006. március 4. 09:45:51: megválaszolva nbinszky +  által, → #898 
2006. március 4. 09:41:25: megválaszolva malazs +  által, → #896 
2006. március 4. 07:35:20: megválaszolva Lordie +  által, → #892 
2006. március 4. 07:20:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #891 
2006. március 4. 04:34:23: megválaszolva grego +  által, → #889 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.58, 0.47, 0.47
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.222 mp, 13 query