HONDA fórum
2024. július 4. csütörtök, 17:05,  Ramón, Ulrik Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve

#1027 Gunnar +  2005. május 30. 16:36:49 re: #1026 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg van a cucc.Az orit és a gyengébbik tuningot ki tudom olvasni rendesen és ha többször újra olvastatom akkor is ugyanazt kapom.De a legdurvábbnál minfig hibát talál, vagyis másodszorra nem ugyanazt olvass.Megmostam alkohollal a lábait, most kiolvassa rendesen, de megváltozhatott benne valami mert a check engine világít, magyarul nem müxik. Az orinak és a gyengébb tuningnak nem ugyanaz az ellenőrzö összege de megy vele a kocsi úgyhogy szerintem az jó.Mailbe elküldöm őket.
2005. május 30. 17:08:14: megválaszolva tschokker +  által, → #1028 

#1026 tschokker +  2005. május 30. 14:03:00 re: #1025 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fogyasztással kapcsolatban én módosítanám az alapjáratot "hidegindításkor" mert nem látom be hogy miért kell plusz 20-30 fokban 1500-on járni beindítás után a motornak!!?? El lehet játszani az átmeneti dúsítással is ami minden gázpedállenyomásnál működik és nem mindegy hogy milyen érték van megadva, én ettől is várok valami pozitív eredményt városi fogyasztásban. Szóval lehetne hangolni mindenkinek a kocsit és nem csak + lóerők reményében hanem komfort és fogyasztás szempontjai alapján is. A kapcsolhatóság az frankó lenne, volna több ötletem is ami hőmérséklet, páratartalom, sport, takarékosság..... stb alapján lenne kiválasztható.
2005. május 31. 05:55:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1043 
2005. május 30. 16:36:49: megválaszolva Gunnar +  által, → #1027 

#1025 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 13:49:55 re: #1024 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha lesz ROM tartalom, akkor én is beszállnék az elemzésbe(több szem többet lát). A mérési móddal egyetértek(bárcsak nekem lenne ilyen aparátom!)
Viszont elég nehéz elképzelni, hogy a fogyasztás növekedése nélkül, hogyan lehet több kakaót kiszedni a motorból. Ennyire eltolták volna az ideálistól a japók a táblázatot?
De nem baj, ha kicsit, vagy nem kicsit többet eszik, mert ha átkapcsolható, akkor arra a kis vadulási időre nem tétel.
A takarékos üzemben meg szerintem veszíthet a teljesítményből, mert pl. városban tötyörögni elég lehet szegényebb keverékkel és kisebb menetteljesítményekkel is. Értsd, hiába nyomod nem megy jobban, mint amire minimum szükség van( a kapcsoló meg ott van...). (?)

Egyébként a fogyasztást lehet mérni az injectorok nyitásidejéből, egy vélt minimum városi menetteljesítményt tartva, elég rövid időn belül, akár menet közben is, vagy padon(a most épülő koputerem ezt is fogja tudni, ha jól megy...)
2005. május 30. 14:03:00: megválaszolva tschokker +  által, → #1026 

#1024 tschokker +  2005. május 30. 13:35:32 re: #1022 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ott kéne kezdeni, hogy USZILARD epromját elemezni kéne KOCZEKA kollégának, és ha pozitív eredményre jut akkor az azt jelenti hogy az adatokat módosítani is tudjuk célirányosan! Én mérőpadon az adatok elmódosításával kikisérletezném a helyes beállításokat. A teljesítményadat és a CO adat segítségével szerintem korrekt eredményre lehet jutni, egy további fejlesztési lehetőséget látok még ami a fogyasztással kapcsolatos, be kéne szerezni egy négygázelemzőt mert nekünk csak CO mérőnk van. Az elégetlen szénhidrogének értékéből (HC) is lehetne következtetni esetleg arra hogy jó e a gyújtás időpontja stb.
2005. május 30. 13:49:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1025 

#1022 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 11:10:39 re: #1021 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Arra gondoltam, hogy esetleg van-e valami infód(vagy elképzelésed) az injector idők, a gyújtás idők stb. módosításáról, pontosabban arról, hogy mikor(fordulat, terhelés, gázálapot stb.) mennyire érdemes őket állítani a tunig érdekében akár a teljesítmény, akár a fogyasztás szemszögéből.
2005. május 30. 13:35:32: megválaszolva tschokker +  által, → #1024 

#1021 tschokker +  2005. május 30. 09:59:35 re: #1018 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem értem a kérdést
2005. május 30. 11:10:39: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1022 

#1018 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 06:21:58    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csoki!
Vannak infóid vagy saját elképzeléseid a chippelés motor technikai vonatkozásában?
2005. május 30. 09:59:35: megválaszolva tschokker +  által, → #1021 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.43, 0.44, 0.37
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.061 mp, 12 query