HONDA fórum
2024. július 11. csütörtök, 09:29,  Lili, Nóra Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve

#816 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:59:55 re: #811 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel ez egy EPROM, ezért a figyelembe vétel csak úgy mehetne, hogy egy külön PIC(vagy más mikrovezérlő) figyelné a körülményeket, és egy nagyobb(512, 1024) EPROM program területeit kapcsolgatná az ECU MCU-jához. Azt nem tudom, hogy lehet-e menet közben is váltani. Ha csak adat táblák vannak az EPROM-ban, akkor lehet, ha program is van akkor nem, csak úgy, hogy az ECU-t resetelni kell egy pillanatra az átkapcsolás előtt.
Azért ez egy kicsit bonylultabb megoldás lenne, mint a sima chippelés.
Az átkapcsolhatóságról nincs infó?
2005. május 24. 12:13:33: megválaszolva Gunnar +  által, → #820 

#811 tschokker +  2005. május 24. 11:43:41 re: #802 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Részterheléses üzemmódban is lehet változtatni vagy csak a 75-80%-os gázpedállenyomás utáni fix táblázatadatokban? Mit szólsz a téli és nyári verzióhoz ami figyelembe veszi az időjárási sajátosságokat is?
2005. május 24. 11:59:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #816 

#802 Koczeka +  2005. május 24. 10:00:13 re: #801 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Ott minden infó megvan... /smile1.gif
2005. május 24. 11:43:41: megválaszolva tschokker +  által, → #811 
2005. május 24. 10:42:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #804 

#801 tschokker +  2005. május 24. 08:59:27 re: #799 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt ismered?
2005. május 24. 10:40:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #803 
2005. május 24. 10:00:13: megválaszolva Koczeka +  által, → #802 

#799 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 06:14:02 re: #795 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
uszilard! Neked foglalatba van az EPROM? Nem tudod kiolvasni a tartalmát? (Én lehet, hogy ki tudnám egy kis előkészület után.) Esetleg nem beszélhetnénk meg?
2005. május 24. 11:36:31: megválaszolva Gunnar +  által, → #809 
2005. május 24. 08:59:27: megválaszolva tschokker +  által, → #801 

#795 Gunnar +  2005. május 23. 21:43:47 re: #793 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem szabályzott már le előzés közbe de nem tudom mennyinél, most meg írt chip van benne az meg nem szabályoz.Ha más fokozatba tovább megy a fordulat akkor ott tényleg lehet, hogy valami a sebességet figyeli.
2005. május 24. 06:14:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #799 

#793 yaffa 0  2005. május 23. 21:31:56 re: #791 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
6200nál megy pirosba, 6500-ig pörgettem már, nem szabályozott még le. Itt még 5500 körül járt csak.
15"-ös felnik vannak rajta, 195/60-as abroncsok.
Javasolták, hogy a gyertyákat nézzem meg, illetve, esetleg a direktszűrő okozhatja az elgyengülést.
Megnézem még a kompi ad-e ki hibakódot.
Ugyanis nem az erő fogy el, hanem egyértelműen történik valami, ami leszabályozáshoz hasonlít.
2005. május 24. 06:08:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #797 
2005. május 23. 21:43:47: megválaszolva Gunnar +  által, → #795 

#791 Gunnar +  2005. május 23. 21:13:33 re: #787 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem 18" os felnijeid vannak?:) Én mentem vele 210et de még mewnt volna szerintem csak jött a kanyar.190 en en 1xre ott van onnét kicsit lassabban gyorsul feljebb.Gyárilag mekkora fordulatnál szabályoz le ez a motor?
2005. május 23. 21:31:56: megválaszolva yaffa 0  által, → #793 

#787 yaffa 0  2005. május 23. 15:32:17 re: #786 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi. Ezt meg fogom nézni.
2005. május 23. 21:13:33: megválaszolva Gunnar +  által, → #791 

#786 tschokker +  2005. május 23. 15:28:20 re: #785 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hibakódokat ellenőrizted? a kesztyűtartó alatt jobbra van egy kék színű kétpólusú csatlakozó, ha a két érintkezőt rövídre zárod egy drótdarabbal és gyújtást adsz akkor a sárga motorhibajelző lámpa a fordulatszámmérőtől balra villog ha van hiba. Ha nincs hiba akkor nem villog.
2005. május 23. 15:32:17: megválaszolva yaffa 0  által, → #787 

#785 yaffa 0  2005. május 23. 15:21:28 re: #784 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindenesetre nem tűnik egy barátságos dolognak.
Gondoltam, hátha valami mélyebb problémát jelez a dolog, mert nem szándékom ennyivel száguldozni :-)
2005. május 23. 21:33:59: megválaszolva yaffa 0  által, → #794 
2005. május 23. 15:28:20: megválaszolva tschokker +  által, → #786 

#784 tschokker +  2005. május 23. 15:18:22 re: #783 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem is ilyen van, én még nem mentem vele ennyivel. A gyári végsebesség 200, hogy 5500-nál mi az a leszabályozás azt nem tudom.
2005. május 23. 15:21:28: megválaszolva yaffa 0  által, → #785 

#783 yaffa 0  2005. május 23. 15:08:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Ide irányítottak a szervíz topic-ból, egyenesen Csoki kartárshoz!
A következő gondom van: 94-es Accord, F20Z1-es mocival.
Elméletileg a végsebesség 210 km/h.
Múlt hétvégén próbálgattam, 190 környékén egyszer csak leszabályzott a moci. Elég drasztikusan, mintha elvette volna a gyújtást. Ezt kétszer-háromszor megcsinálta, aztán hagytam.
A fordulatszám olyan 5500 körül volt, úgyhogy nem azzal függött össze. Erő is volt még benne, ment volna.
Mi okozhatja ezt?
Hallottam, hogy Japánban 180-nál van a végsebesség leszabályzás. De ez 190.
Lehet, hogy egy angol Accord-ban japán csip van? /szomoru/confused.gif
2007. október 4. 08:36:02: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #16115 
2005. május 23. 15:18:22: megválaszolva tschokker +  által, → #784 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.44, 0.43, 0.42
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.014 mp, 18 query