6200nál megy pirosba, 6500-ig pörgettem már, nem szabályozott még le. Itt még 5500 körül járt csak.
15"-ös felnik vannak rajta, 195/60-as abroncsok.
Javasolták, hogy a gyertyákat nézzem meg, illetve, esetleg a direktszűrő okozhatja az elgyengülést.
Megnézem még a kompi ad-e ki hibakódot.
Ugyanis nem az erő fogy el, hanem egyértelműen történik valami, ami leszabályozáshoz hasonlít.
2005. május 24. 06:08:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #797 2005. május 23. 21:43:47: megválaszolva Gunnar + által,
→ #795
Nem 18" os felnijeid vannak? Én mentem vele 210et de még mewnt volna szerintem csak jött a kanyar.190 en en 1xre ott van onnét kicsit lassabban gyorsul feljebb.Gyárilag mekkora fordulatnál szabályoz le ez a motor?
2005. május 23. 21:31:56: megválaszolva yaffa 0 által,
→ #793
hibakódokat ellenőrizted? a kesztyűtartó alatt jobbra van egy kék színű kétpólusú csatlakozó, ha a két érintkezőt rövídre zárod egy drótdarabbal és gyújtást adsz akkor a sárga motorhibajelző lámpa a fordulatszámmérőtől balra villog ha van hiba. Ha nincs hiba akkor nem villog.
2005. május 23. 15:32:17: megválaszolva yaffa 0 által,
→ #787
Sziasztok! Ide irányítottak a szervíz topic-ból, egyenesen Csoki kartárshoz!
A következő gondom van: 94-es Accord, F20Z1-es mocival.
Elméletileg a végsebesség 210 km/h.
Múlt hétvégén próbálgattam, 190 környékén egyszer csak leszabályzott a moci. Elég drasztikusan, mintha elvette volna a gyújtást. Ezt kétszer-háromszor megcsinálta, aztán hagytam.
A fordulatszám olyan 5500 körül volt, úgyhogy nem azzal függött össze. Erő is volt még benne, ment volna.
Mi okozhatja ezt?
Hallottam, hogy Japánban 180-nál van a végsebesség leszabályzás. De ez 190.
Lehet, hogy egy angol Accord-ban japán csip van?