HONDA fórum
2024. július 16. kedd, 19:48,  Ria, Valter Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve

#246 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 12:27:05 re: #243 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
"Jobb minöségű olaj nem segíthetr rajta? "
Igen ezen gondolkodtam, hogy minnél hamarabb cserélem. De nem tudom, hogy gyári ajánlást tegyek bele, vagy van esetleg jobb is? (Ti mit használtok?)
Sokan mondják, hogy tegyek bele adalékot. Erről mi a véleményetek? (Metabond, Prolong, stb) Én idegenkedem tőlük, de láttam Prolong próbát(nem tévében!), nagyon meggyőző volt. Nos?

#243 Gunnar +  2005. április 22. 12:20:35 re: #241 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát nekem nem gyenge ahogy ráz.Szinte kitépi a kormányt.Egyébként 110 nél érezhetően ráz fékezés nélkül is. Alatt és fölötte nem.

A csattogásra meg jó gyógyír a rádió? :) Jobb minöségű olaj nem segíthetr rajta?
2005. április 22. 12:31:22: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #247 
2005. április 22. 12:27:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #246 
2005. április 22. 12:26:31: megválaszolva tschokker +  által, → #245 

#241 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 11:57:37 re: #231 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A tied biztosan hidrotőkés. (Nem VTEC ugye?) A VTEC SHOC motorok nem hidrósak. Lehet szelephézagot állítani, mint a ladán! :) (csak sokkal könnyebben!!!)
A fékről:
Meg kéne nézni egy órával, hogy az agy üt-e a felfogatás síkjában. Nekem a régi opelemen kellett egy kicsit igazítani az agyon (felemel, egyes, alapjárat, szerszámba fogott flex, óvatosan kiegyenget. Ezt ugyan nem ajánlom neked, de az opelnél bejött.) Ha az agy a felfogatásnál üt, akkor hiába veszel rá új tárcsákat.
Egyébként nekem is ráz egy hangyafaxnyit.
2005. április 22. 12:20:35: megválaszolva Gunnar +  által, → #243 

#231 Gunnar +  2005. április 22. 10:01:32 re: #227 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Watt. Nekem f20z1 motoros accordom van. Nálam akkor jelentkezik csettegés az 1800-2500 as tartományban, ha meghajtom az autót. Meleg motornál talán kicsit hallani de nem annyira mint tartós magas fordulat után. Amig hideg a motor addig Nincs is semmi hangja.A kérdésem az hogy hidrotőkés motor e ez? Lehet e szelphézagot állítani/szerelőm szerint nem mert autómatikus/.Olajat nem eszik semmit és megy mint a disznó. Még olyan dologra érdeklne a válasz, hogy fékezésnél mi okozhat kormányremegést? A tárcsák már 2x voltak csserélve, mind2xr újra más más típusú japánra.Talpasok is cserélve voltak. Minden ötlet érdekel /smile10.gif /smile10.gif
2005. április 22. 11:57:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #241 

#227 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 09:21:04 re: #225 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Pont mint egy dizel. "
Igen, hasonló a hang. Hidegen jobban koporászik, de nem vészes, melegen csendesebb, de finom gyorsításkor(60-ról 4.ben, 5.ben) hallani bent is(finom csörgés), ha nem megy a szellőztető venti, vagy ki van nyitva tetőablak. Olyan dizeles, csak igen halk kiadásban. A motor egyébként rezzenéstelenül jár, és igen jól megy. Nagyobb fordulaton(3000 felett) nem hallom a hangot.
Nem lehet csapszeg, vagy hajtókarcsapágy, vagy ilyesmi? Kiszámoltam a kopogás üteméből, hogy kb. minden második fordulatnál kopog. Ez azt jelenti, hogy az egyik henger kelti.
2005. április 22. 10:15:52: megválaszolva ZEMA +  által, → #232 
2005. április 22. 10:01:32: megválaszolva Gunnar +  által, → #231 
2005. április 22. 09:56:17: megválaszolva tschokker +  által, → #230 

#225 tschokker +  2005. április 22. 09:08:26 re: #224 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hidegen és melegen mi a különbség? Nekem hidegen egy kicsit keményen jár, melegedés után elhalkul. Pont mint egy dizel.
2005. április 22. 09:21:04: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #227 

#224 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 06:05:47 re: #216 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1 milla? Ne ijesztgess! Ennyire szétesett?
Az enyém elég ketyergős, legalább is az én fülemnek egy 2.0 merci motor után igen. A hondabarátok oldalon már kérdezgettem a társakat, segítenek is ahogy tudnak kideríteni mi lehet. Azt mondják nem lehet dugattyú billegés, én meg megnéztem, hogy nem gyújtás(előgyújtásos kopogás), és nem szelephang(nem onnan jön a hang, és be is állítottam). Van egy felvételem (2mega mp3) amin jól hallani a dolgot. Ha segítenél(tek) elküldeném(cím?) Amikor hangosodik, akkor a henger fala és a homlokfal között van a mikrofon a hengerfejhez közel. A finom csettegés az injector hangja a túloldalon a szelepfedél közelében.
2005. április 22. 09:08:26: megválaszolva tschokker +  által, → #225 

#216 ZEMA +  2005. április 21. 14:15:33 re: #215 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én már eladtam 2 hete...2.0 Sohc Vtec volt.....teljesen csöndes, normális hangja volt......mindkét esetben....Sajna 1 hétre rá ,megállt a motor vmijen uton modon.....állitolag hajtokar nyulás álltbe rajta, amit igen kétlek....igy azon motorblokkcsere van épp folyamatban....ami 1 milla lesz elöre láthatolag.
2005. április 22. 06:05:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #224 
2005. április 21. 14:29:06: megválaszolva Taki 0  által, → #217 

#215 -Törölt felhasználó- 2005. április 21. 14:07:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok Hondatársak! Jó ez a topic, és elég szapora!

ZEMA!
Amit képet belinkeltél az egy SOHC 2.2 vagy 2.0 mocis accord ugye? Nekem egy F22Z2-es (2,2 SOHC VTEC) gépem van, és azt kérdezném, hogy a tiednek milyen a hangja alapjáraton és akkor amikor finoman nyomod neki a gázt?
2005. április 21. 14:15:33: megválaszolva ZEMA +  által, → #216 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.12, 0.25, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.028 mp, 14 query