"Jobb minöségű olaj nem segíthetr rajta? "
Igen ezen gondolkodtam, hogy minnél hamarabb cserélem. De nem tudom, hogy gyári ajánlást tegyek bele, vagy van esetleg jobb is? (Ti mit használtok?)
Sokan mondják, hogy tegyek bele adalékot. Erről mi a véleményetek? (Metabond, Prolong, stb) Én idegenkedem tőlük, de láttam Prolong próbát(nem tévében!), nagyon meggyőző volt. Nos?
A tied biztosan hidrotőkés. (Nem VTEC ugye?) A VTEC SHOC motorok nem hidrósak. Lehet szelephézagot állítani, mint a ladán! (csak sokkal könnyebben!!!)
A fékről:
Meg kéne nézni egy órával, hogy az agy üt-e a felfogatás síkjában. Nekem a régi opelemen kellett egy kicsit igazítani az agyon (felemel, egyes, alapjárat, szerszámba fogott flex, óvatosan kiegyenget. Ezt ugyan nem ajánlom neked, de az opelnél bejött.) Ha az agy a felfogatásnál üt, akkor hiába veszel rá új tárcsákat.
Egyébként nekem is ráz egy hangyafaxnyit.
2005. április 22. 12:20:35: megválaszolva Gunnar + által,
→ #243
Szia Watt. Nekem f20z1 motoros accordom van. Nálam akkor jelentkezik csettegés az 1800-2500 as tartományban, ha meghajtom az autót. Meleg motornál talán kicsit hallani de nem annyira mint tartós magas fordulat után. Amig hideg a motor addig Nincs is semmi hangja.A kérdésem az hogy hidrotőkés motor e ez? Lehet e szelphézagot állítani/szerelőm szerint nem mert autómatikus/.Olajat nem eszik semmit és megy mint a disznó. Még olyan dologra érdeklne a válasz, hogy fékezésnél mi okozhat kormányremegést? A tárcsák már 2x voltak csserélve, mind2xr újra más más típusú japánra.Talpasok is cserélve voltak. Minden ötlet érdekel
2005. április 22. 11:57:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #241
"Pont mint egy dizel. "
Igen, hasonló a hang. Hidegen jobban koporászik, de nem vészes, melegen csendesebb, de finom gyorsításkor(60-ról 4.ben, 5.ben) hallani bent is(finom csörgés), ha nem megy a szellőztető venti, vagy ki van nyitva tetőablak. Olyan dizeles, csak igen halk kiadásban. A motor egyébként rezzenéstelenül jár, és igen jól megy. Nagyobb fordulaton(3000 felett) nem hallom a hangot.
Nem lehet csapszeg, vagy hajtókarcsapágy, vagy ilyesmi? Kiszámoltam a kopogás üteméből, hogy kb. minden második fordulatnál kopog. Ez azt jelenti, hogy az egyik henger kelti.
1 milla? Ne ijesztgess! Ennyire szétesett?
Az enyém elég ketyergős, legalább is az én fülemnek egy 2.0 merci motor után igen. A hondabarátok oldalon már kérdezgettem a társakat, segítenek is ahogy tudnak kideríteni mi lehet. Azt mondják nem lehet dugattyú billegés, én meg megnéztem, hogy nem gyújtás(előgyújtásos kopogás), és nem szelephang(nem onnan jön a hang, és be is állítottam). Van egy felvételem (2mega mp3) amin jól hallani a dolgot. Ha segítenél(tek) elküldeném(cím?) Amikor hangosodik, akkor a henger fala és a homlokfal között van a mikrofon a hengerfejhez közel. A finom csettegés az injector hangja a túloldalon a szelepfedél közelében.
Én már eladtam 2 hete...2.0 Sohc Vtec volt.....teljesen csöndes, normális hangja volt......mindkét esetben....Sajna 1 hétre rá ,megállt a motor vmijen uton modon.....állitolag hajtokar nyulás álltbe rajta, amit igen kétlek....igy azon motorblokkcsere van épp folyamatban....ami 1 milla lesz elöre láthatolag.
2005. április 22. 06:05:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #224 2005. április 21. 14:29:06: megválaszolva Taki 0 által,
→ #217
Sziasztok Hondatársak! Jó ez a topic, és elég szapora!
ZEMA!
Amit képet belinkeltél az egy SOHC 2.2 vagy 2.0 mocis accord ugye? Nekem egy F22Z2-es (2,2 SOHC VTEC) gépem van, és azt kérdezném, hogy a tiednek milyen a hangja alapjáraton és akkor amikor finoman nyomod neki a gázt?
2005. április 21. 14:15:33: megválaszolva ZEMA + által,
→ #216
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok