Asszem ezt kivesézzük majd pécset 2 hét múlva Mondjuk én még nem is mentm vele így nem tom mit tud a kávédaráló, de majd jővőhéten megérzékelem aztán úgyis fog kelleni
Ezeknek,az utólagosan beépített berendezéseknek Power box a gyűjtőneve,gyk. hasonló megoldással dolgoznak.A lényegük,hogy nem kell az ECU-hoz nyúlni (hála isten!!!),hanem egy külön stekkerrel kapcsolódik a gázolaj nyomásszabályozó rendszeréhez.Tehát valamilyen szinten kicsit átveri az ECU-t,de még bőven a tűréshatáron belűl.Csokiék külön hangolják autónként a motorhoz,ellátják hőm.kompenzálással,padon mérik,stb.
A megnövelt üzemanyagnyomás hatékonyabb porlasztást jelent,illetve ha tényleg padlózod,több a bevitt tüzelőanyag.
Érdekes tapasztalataim vannak vele,normál használat mellett kisebb az üzemanyagfogyasztás,rugalmasabb az autó,nem érződik a turbólyuk,azonnal reagál a gázadásra,mint egy benzines.
A motort nem tudja károsítani,hiszen nem drasztikusan emeli a teljesítményt/nyomatékot,nem nyúl bele a turbónyomásba/rendszerbe.
A Honda mérnökei dolgoznak??? Most egy világ fog összeomlani benned,az biztos! Az Accord befecskendező rendszere,és ECU-ja BOSCH.... ,a mérnökök majd a ráncfelvarrásnál fognak dolgozni konkrétan az tuti!
Ja,nekem a vadi új,1500km-t futott Rönyomba építették be,azóta hiba mentesen üzemel +6000km,a cégnél szinte csak én kapok visszatérítést üzemanyag megtakarítás cimén,peditg én 120-140 között járok a géppel!
Finoman tapogatózom motortuning-ügyben(P-BOX),de nem igazán vagyok képben.
Érdekelne a véleményed(jobban, mint a hivatalos honlap szerinti parasztvakítás...):
hogy müködik valójában, károsíthatja-e a motort, okoz-e fogyasztástöbbletet,beraknád-e új autóba, stb...
Valahogy nem értem, hogyha ennyire jó, miért nem gyárilag hangolják ilyenre, hiszen dolgoznak rajta a honda mérnökei jó pár évig...
Örülök hogy már ketten utazunk dízelben, van összehasonlítási alap.
Három hete hajtom a vasat, az első benyomásaim :
1.,szoknom kell.Mondjuk még csak 3000km van benne, óvatosan hajtom, de érdekes a karakterisztikája...
(1.4is 90LE civicből ültem át, valszeg ez is számít)
Én a tesztekkel ellentétben érzem a turbólyukat.2000 től szépen megindul, de nagyon nincs értelme pörgetni, elgyengül 4000körül, váltani kell.
A kisciviccel valahogy "lineárisabb" volt a közlekedés városi, elővárosi forgalomban.
Egy előzésnél kiteszem az accordot, gondolkodik pár tizedmásodpercet, aztán 100 métert ráver bárkire ötven méteren.( csak azt a pauzát szoknom kell idegekkel)
Az is igaz, hogy rohadtul nem érezni benne a sebességet. A 140-150 unalmas tötymörgésnek tűnik, félek hogy előbb-utóbb gondjaim lesznek a yarddal.
Negatívum: Szerintem hangos a futóműve, persze lehet, hogy a gyári michelin gumik hangosak valamiért...
Kicsit visszaolvastam a hozzászólásaidban, és láttam hogy nézegetted a motortuningokat.Érdekelne hogy mire jutottál!
Egyenlőre nem nyúlnék hozzá, de beszéltem olyan tulajjal, aki P-boxot használ, állítólag 180LE- 410NM; állítása szerint brutállis versenyautó lett tőle.
(Accordból ült OFF jaguar x-type-ba ON majd eladta és visszaült az Accordba, mert szerinte nem egy kategória a kettő...)
Riasztóügyben hogy állsz ?
2005. április 20. 09:41:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #171 2005. április 20. 02:23:00: megválaszolva Lordie + által,
→ #168
Hát azt mindenképpen, hogy nem forog 8000-ig! És a többi szoknivaló is ebből fakad, 1500-tól már használható az autó rendesen, 3000-nél már gőzmozdony.
Tényleg nincs dízel hangja, alapjáraton enyhén morog és a kormányon érezhető, hogy olajkályha hajtja. A fogyasztás is szokható, a hétvégén 680km-t mentem 6 és fél óra alatt, 6,6l/100km-rel.
Akkor már ketten vagyunk olajosok!
Gratulálok, szerintem jól választottál! Én január vége óta hajtom az enyémet, miután megszoktam már én is vigyorgok!
Jó ötlet ez a "típusspecifikus" topic, nagy mezei pirospont Drummanónak !!!
Két hete boldog gazdija vagyok egy új fekete 2.2i-CTDi Accordnak, azóta vigyorgok...
Egy kérés :
Elég ostoba vagyok a számítógépekhez, a problémám az, hogy egyetlen, a topicba belinkelt képet sem látok...
Valszeg valami java-alkalmazásom hiányzik, ha valaki tudja a megoldást, az "szőkenős" stílusban magyarázza már el nekem, mit kell csinálnom...
Előre is köszi...
2005. április 19. 15:22:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #93 2005. április 18. 21:23:08: megválaszolva laspring + által,
→ #53
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok