HONDA fórum
2024. június 26. szerda, 19:41,  János, Pál Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve

#178 grinics +  2005. április 20. 16:46:01 re: #177 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ÖK!

És Csokiék mennyiért csinálnak egy ilyesfajta átalakítást.... Nomeg mindenféle Dieselhez műkszik?? Ha tényleg ennyire lehet berakok én is az újba :D :D
2005. április 20. 16:49:12: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #180 
2005. április 20. 16:46:45: megválaszolva grinics +  által, → #179 

#177 Öreg Kergyu +  2005. április 20. 13:14:30 re: #172 (Kergecsiga + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Kergecsiga!

Ezeknek,az utólagosan beépített berendezéseknek Power box a gyűjtőneve,gyk. hasonló megoldással dolgoznak.A lényegük,hogy nem kell az ECU-hoz nyúlni (hála isten!!!),hanem egy külön stekkerrel kapcsolódik a gázolaj nyomásszabályozó rendszeréhez.Tehát valamilyen szinten kicsit átveri az ECU-t,de még bőven a tűréshatáron belűl.Csokiék külön hangolják autónként a motorhoz,ellátják hőm.kompenzálással,padon mérik,stb.
A megnövelt üzemanyagnyomás hatékonyabb porlasztást jelent,illetve ha tényleg padlózod,több a bevitt tüzelőanyag.

Érdekes tapasztalataim vannak vele,normál használat mellett kisebb az üzemanyagfogyasztás,rugalmasabb az autó,nem érződik a turbólyuk,azonnal reagál a gázadásra,mint egy benzines.

A motort nem tudja károsítani,hiszen nem drasztikusan emeli a teljesítményt/nyomatékot,nem nyúl bele a turbónyomásba/rendszerbe.

A Honda mérnökei dolgoznak??? Most egy világ fog összeomlani benned,az biztos! Az Accord befecskendező rendszere,és ECU-ja BOSCH....:) ,a mérnökök majd a ráncfelvarrásnál fognak dolgozni konkrétan az tuti!:)

Ja,nekem a vadi új,1500km-t futott Rönyomba építették be,azóta hiba mentesen üzemel +6000km,a cégnél szinte csak én kapok visszatérítést üzemanyag megtakarítás cimén,peditg én 120-140 között járok a géppel!:D :D :D

Gyuri
2005. április 20. 22:55:50: megválaszolva Kergecsiga +  által, → #200 
2005. április 20. 16:46:01: megválaszolva grinics +  által, → #178 

#172 Kergecsiga +  2005. április 20. 10:59:39 re: #169 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Öreg Kergyu !

Finoman tapogatózom motortuning-ügyben(P-BOX),de nem igazán vagyok képben.

Érdekelne a véleményed(jobban, mint a hivatalos honlap szerinti parasztvakítás...):
hogy müködik valójában, károsíthatja-e a motort, okoz-e fogyasztástöbbletet,beraknád-e új autóba, stb...

Valahogy nem értem, hogyha ennyire jó, miért nem gyárilag hangolják ilyenre, hiszen dolgoznak rajta a honda mérnökei jó pár évig...

Köszi - Kergecsiga

2005. április 20. 13:14:30: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #177 

#169 Öreg Kergyu +  2005. április 20. 07:32:05 re: #168 (Lordie + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem is jó:

Accord 2.2CTDi 140->168LE / 340->408NM
Civic 1.7CTDi 100->124LE / 220->270NM
Accord 2.0TD 105->126LE / 210->255NM
OFF Rönyi Kankó 1,5íCd 80->100LE/176->200NM ON
2005. április 20. 10:59:39: megválaszolva Kergecsiga +  által, → #172 

#168 Lordie +  2005. április 20. 02:23:00 re: #167 (Kergecsiga + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Eddig panaszt még nem hallottam PBOXra. Igaz nem olcsó...

PBOX

Accord 2.2CTDi 140->168LE / 340->408NM
Civic 1.7CTDi 100->124LE / 220->270NM
Accord 2.0TD 105->126LE / 210->255NM
2005. április 20. 07:32:05: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #169 

#167 Kergecsiga +  2005. április 19. 23:38:09 re: #96 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Mogyi !

Örülök hogy már ketten utazunk dízelben, van összehasonlítási alap.

Három hete hajtom a vasat, az első benyomásaim :

1.,szoknom kell.Mondjuk még csak 3000km van benne, óvatosan hajtom, de érdekes a karakterisztikája...
(1.4is 90LE civicből ültem át, valszeg ez is számít)

Én a tesztekkel ellentétben érzem a turbólyukat.2000 től szépen megindul, de nagyon nincs értelme pörgetni, elgyengül 4000körül, váltani kell.
A kisciviccel valahogy "lineárisabb" volt a közlekedés városi, elővárosi forgalomban.

Egy előzésnél kiteszem az accordot, gondolkodik pár tizedmásodpercet, aztán 100 métert ráver bárkire ötven méteren.( csak azt a pauzát szoknom kell idegekkel)

Az is igaz, hogy rohadtul nem érezni benne a sebességet. A 140-150 unalmas tötymörgésnek tűnik, félek hogy előbb-utóbb gondjaim lesznek a yarddal.

Negatívum: Szerintem hangos a futóműve, persze lehet, hogy a gyári michelin gumik hangosak valamiért...

Kicsit visszaolvastam a hozzászólásaidban, és láttam hogy nézegetted a motortuningokat.Érdekelne hogy mire jutottál!
Egyenlőre nem nyúlnék hozzá, de beszéltem olyan tulajjal, aki P-boxot használ, állítólag 180LE- 410NM; állítása szerint brutállis versenyautó lett tőle.
(Accordból ült OFF jaguar x-type-ba ON majd eladta és visszaült az Accordba, mert szerinte nem egy kategória a kettő...)

Riasztóügyben hogy állsz ?
2005. április 20. 09:41:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #171 
2005. április 20. 02:23:00: megválaszolva Lordie +  által, → #168 

#96 -Törölt felhasználó- 2005. április 19. 15:49:46 re: #94 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát azt mindenképpen, hogy nem forog 8000-ig! /smile2.gif És a többi szoknivaló is ebből fakad, 1500-tól már használható az autó rendesen, 3000-nél már gőzmozdony.
Tényleg nincs dízel hangja, alapjáraton enyhén morog és a kormányon érezhető, hogy olajkályha hajtja. A fogyasztás is szokható, a hétvégén 680km-t mentem 6 és fél óra alatt, 6,6l/100km-rel.
2005. április 19. 23:38:09: megválaszolva Kergecsiga +  által, → #167 

#94 laspring +  2005. április 19. 15:31:35 re: #93 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mit kellett megszokni, mesélj róla!
tényleg nincs dízel hangja és megy mint a barom?
2005. április 19. 15:49:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #96 

#93 -Törölt felhasználó- 2005. április 19. 15:22:55 re: #52 (Kergecsiga + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kergecsiga!

Akkor már ketten vagyunk olajosok! /smile1.gif
Gratulálok, szerintem jól választottál! Én január vége óta hajtom az enyémet, miután megszoktam már én is vigyorgok!

Üdv.: Mogyi
2005. április 19. 15:36:41: megválaszolva Hondadoc 0  által, → #95 
2005. április 19. 15:31:35: megválaszolva laspring +  által, → #94 

#52 Kergecsiga +  2005. április 18. 21:15:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szevasztok Accordosok !

Jó ötlet ez a "típusspecifikus" topic, nagy mezei pirospont Drummanónak !!!

Két hete boldog gazdija vagyok egy új fekete 2.2i-CTDi Accordnak, azóta vigyorgok...

Egy kérés :

Elég ostoba vagyok a számítógépekhez, a problémám az, hogy egyetlen, a topicba belinkelt képet sem látok...
Valszeg valami java-alkalmazásom hiányzik, ha valaki tudja a megoldást, az "szőkenős" stílusban magyarázza már el nekem, mit kell csinálnom...

Előre is köszi...

2005. április 19. 15:22:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #93 
2005. április 18. 21:23:08: megválaszolva laspring +  által, → #53 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.37, 0.52, 0.58
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.362 mp, 15 query