Apró ötletek, amik eszembe jutnak:
- rejtett esernyőtartó (!) a bal első ajtóban
- nincs kézifék, illetve csak egy gomb a műszerfalon
- hűthető kesztyűtartó ÉS középkonzol (fújja a hideget az üdcsire)
- vörös ledek a tetőben, éjjel a króm tükrözi csak vissza, nagy feeling állítólag
- teljes értékű pótkerék
mindjárt folytatom...
2005. április 19. 19:02:44: megválaszolva Hondadoc 0 által,
→ #132 2005. április 19. 16:30:13: megválaszolva barko 0 által,
→ #109 2005. április 19. 16:26:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #107 2005. április 19. 16:26:14: megválaszolva coyote_ + által,
→ #106
Az imént teszteltem egy 2.0 PDTDI Passatot.
Gyönyörű kívül belül. Annyi apró ötlet van benne, amit bizony az enyémben szerintem még két generáció múlva sem fogok viszont látni.
Mentem is vele. Az eladó srác (akitől modort, hozzáállást és viselkedést pedig egy-két Honda szalon tanulhatna), vezette elsőként, mikor is megmutatta, hogy az autó nem szitál vészfékezéskor, csak a kormány kell határozottan fogni, és a fékút is rövid. Majd egy körforgalomba érve az "átdolgozott" ESP áldásos tevékenységére hívta fel a figyelmet, mely a tök vizes úton nagy hatékonysággal tartja a kitörő farát az úton. Ez tényleg jól érezhető volt, ha nincs, az autó simán kipördül.
Ezek -mint mondta- a legnagyobb fejlesztések az előző generáció óta.
Na gondoltam, ezeket a teszteket én is kipróbálom az enyémmel iziben. Fékeztem, simán megálltam (szerintem még hamarabb is), az enyém sem szitált, sőt még a kormányt sem kellett szorítani. Egyszerűen megállt.
A körforgalomban az én VSA-m szintén tette a dolgát, de nem azért hogy a farát megtartsa, hanem hogy az utón tartva a kocsit én tovább gyorsíthassak.
Vagyis érdemes volt vezetnem a Passatot, mert rájöttem, hogy aminek ott most nagyon örülnek, az az enyémben másfél éve benne van, és úgy teszi a dolgát, hogy az nekem tök természetes.