Nem ismerem a géped, de nem tűnik rossznak. Az 1.6-al 3000 a legjobb a rajt, nem esik vissza a gyorsulás amikor utat fog a kerék, mert 1.-ben végig diszkréten csikorog, nem kaparja magát agyon, épp csak piciket fordul végig. Az új 2.0-val 2000-ről a legjobb rajtolni, mert az már durván elkapar. Ha alapjáratról indulok, csikorgás nélkül, van hozzá ereje hogy 5000-től kezdjen elkaparni 6750-ig 1-ben, és 2 ben is kapar egy rövidet Betyárul megy a gép 2 literes létére. Szóval 2000-ről jó és akkor sem rögtön padló(mondjuk 75%), hanem szépen felépítve a teljesítményt(különben qrvára elkezd kaparni). Eddig így sikerült a legjobb időt kihozni
Azt ne feledjétek, hogy az Accordok qrva nehezek. Ez csak a Civic ellen érdekes, az más kérdés hogy közelében nem voltak a gyári értékeknek. Az 1.6 Accord 1350kiló, és csak 116 ló, a nyomatékát le sem merem írni , xerintem 1 emberrel 11 alá mehetett volna egy hangafaxnyival. Ti egyedül mentetek? Nincs tuningolva a gép? A régebbi accordok sokkal könnyebbek mint a mostaniak(előző 2.0 1430kg!), és ez sokat számít gyorsulásnál. Papíron jobban kéne menniük mint az újaknak, hiába nagyobb a teljesítményük
2005. április 18. 19:07:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #35
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok