HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 01:00,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#321042 KawaBazsy 0  2024. január 24. 19:45:50 re: #321041 (czizs + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nekem 5 hengeres még csak dieselben volt. Elsőnek 27 éve egy Audi 100 Avant, 2.0 szívódénessel, 69 ló. :-) Alapjáraton is jobb a hangja, nem kopácsolós, hanem inkább morgós. Forgatva meg még jobb. Érdekes, h a karakterisztikának is jót tett, pörgősebb volt az a motor, mint a 4 hengeresek. A cégnél lett véve akkor újan egy VW LT max, abban a legendás 2.5 TDI volt, na az is jó hanggal forgott le, s jól is fogyasztott. Meg volt picit Touareg az R5-el, az is rendben volt hangilag. De persze, hogy a benzines szól jobban, de ha vmi miatt diesel kell az embernek, akkor min 5 henger, s akkor kevésbé fáj. :-)

#321041 czizs +  2024. január 24. 19:30:30 re: #321040 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Utánanézegettem régebben ennek az 5 hengeres témának, hogy mit lehetne venni, hogy kipróbálja az ember:) Az első gondolat valószínűleg mindenkinél az Audi, aztán van Volvo (ugyanaz: RS Ford), VW, Lancia/Fiat gyártóknak mind van 5 hengerese, aztán az ember rátalál a Hondára is:) Nekem a dízel 5 henger nem tetszik, az alfa 159-ben van 5hengeres dízel, de hogy jól szóljon, _szerintem_ kell a fordulat, és akkor meg benzines kell :)
2024. január 24. 19:45:50: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #321042 

#321040 KawaBazsy 0  2024. január 24. 15:32:47 re: #321038 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem sámli, életemben nem hallottam még a típusról, sem 5 hengeres Hondáról. Nekem is V8, meg sor 5 a kedvenc hang, főleg dieselnél kell min 5 henger, h normális hangja legyen. :-)
2024. január 24. 19:30:30: megválaszolva czizs +  által, → #321041 

#321038 czizs +  2024. január 24. 14:13:37 re: #321037 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Nekem az 5hengeres motorhang a kedvencem :) Kár, hogy ilyenhez nehéz hozzájutni Európában. Tudom-tudom, lehet találni, de már sikerült elhessegettem a birtoklási vágyat:)
Érdekes adalék, hogy első középmotoros, akárcsak az S2k, csak ez elöl hajt.




2024. január 24. 15:32:47: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #321040 

#321037 KawaBazsy 0  2024. január 24. 14:02:16 re: #321036 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A 3 hengeres Triumph motoromnak naggyon jó hangja volt.. :-)
2024. január 24. 14:13:37: megválaszolva czizs +  által, → #321038 

#321036 czizs +  2024. január 24. 13:53:08 re: #321035 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem maximum, hogy nem tetszik a hangja:)
2024. január 24. 14:02:16: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #321037 

#321035 grego +  2024. január 24. 13:50:54 re: #321034 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi a baj a 3 hengerrel?
2024. január 24. 13:53:08: megválaszolva czizs +  által, → #321036 

#321034 czizs +  2024. január 24. 13:48:58 re: #321030 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, a gr yarisban a 3hengeres turbó van. Hosszútávú megbízhatóság kérdéses, de én személy szerint ezen egy toyota tervezésű motornál nem aggódom.
Ellenben mint jelenlegi és múltbéli Subaru tulajdonos a boxer tartósságával kapcsolatban megvannak az aggályaim:)
Az amúgy jól hangzik, hogy a BRZ kényelmes magas embernek is. Az STi is rendben van, de az ülés lehetne kényelmesebb, egy hoszabb ülőlapnak és még egy kb 3 centi hátrafelé ülés-sínhelynek tudnék örülni.
2024. január 24. 13:50:54: megválaszolva grego +  által, → #321035 


Az eredeti hozzászólás
#321030 Wagonist 0  2024. január 24. 13:07:51 re: #321028 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Pár hónapja leírtam, de szívesen leírom még egyszer.

Egy '97-es Full Time 4WD Legacy Wagon Limitedből ültem át a BRZ-be. A nyilvánvaló fizikai meg korbeli különbség mellett is teljesen más galaxis, boxermotor ide vagy oda. De abban a szaksajtó és az autókhoz nálam jobban értők is azt mondják, hogy ez a páros (GR86/BRZ) az uccsó fáklyavivő ebben az agyonvillanyozott, SUV-osított, teljesen fenntarthatatlan 'zöldbuzi' hájpolásban. Mármint a megengedhető kategóriában.

Fél éve van meg, a dugóban való kalippózást leszámítva öröm minden egyes kilométer. Végiggondolt, céltudatos és minden túlzást nélkülöző. Nyilván elfogult vagyok, de külsőre is eszméletlen szép lett, főleg a segge. Vannak hibái, de melyik autónak nincsenek? Top gyártás és összeszerelés (Made in Japan), jóllehet a belső műanyagjai helyenként a bóvli kategóriát súrolják. A két méteres magasságommal hibátlanul elférek, hosszú távon sem fáradok el, a csomagtartója meg bődületesen nagy! A belseje, mint egy cockpit, körém van építve az egész, minden karnyújtásnyi távon belül, letisztult műszerfal és kijelzők.

Egyébként a BRZ-nek az első sárvédői, az ajtajai és a teteje is alumíniumból vannak! ;-) Úgy hajt hátulról, hogy a Clark Ádám téren hármasban is észnél kell lenni. :-) A négyhengeres FA24-es új motor baszott jó, alul már jön a nyomaték és magas fordulaton sem lankad. Sikerült mostanra 9.5-re levinnem az átlagfogyit az első két hét 18 literes átlaga után. :D

Nem állítom, hogy nem dobna az élményen egy összkerékhajtás, de ez ugye a Trueno/Levin örökséget viszi tovább...... :-)

A Yarisban tudtommal 3 hengeres van turbóval, vannak kételyeim mind a hosszútávú, mind akár a középtávú tartósságot illetően.
2024. január 24. 13:48:58: megválaszolva czizs +  által, → #321034 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.28, 0.26
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.088 mp, 14 query