Nagyon helyes, csak essen az ár. Gondolom az elején magas volt a fejlesztési ktsg, ennek be kellett épülnie, ez most folyamatosan csökkenhet. Sógornőm tavaly vett Ioniq-ot 10M-ért, az se ér ma annyit, meg azóta meg is törte.. :-)
Én pont meg néztem rá az i3-asok árára és totál meglepődtem. 4 éves 50-60e kilométeres i3-asok mennek 7,5-8M között, miközben még egy éve is ugyanaz inkább 11-13M között mozgott. Igen, a Tesla öli a többi használt villanyautó árát, de az olyan se segítenek, hogy amikor fél éve volt a németeknél villanyautó támogatás akkor több gyártó belevágott az árba, hogy beférjenek a 45e eurós alapárba. Így lett a 60e euróról induló i4-es-ből 44,9e euró. Ami szerintem jó kis használtautó cunamit indított el.
Régóta rohadtul tetszik, jött egy jó lehetőség a formentor VZ5-re. Belül is nagyon nagyon szép, jó anyagokkal, 390LE, izgalmas színe van (nem fehér/fekete/piros/ezüstszürke ami kizáró ok nálam). Vannak gyerekbetegségei a fedélzeti rendszernek, de majd megküzdök vele. ( típusbetegsége a formentoroknak hogy a felső érintős "gombsor" életre kell és villanyt kapcsol, vagy hivogatja az vészhívót . De a szervíz instant cseréli és aztán no problem.
Úgy már nem is kell!!!
Egy kis kecskeszex szag legyen benne, úgy az igazi!
Azt mondta haver, hogy neki, eddig mind úgy volt, hogy ha már megvolt az alvázszám, akkor 1 hétre rá már meg is volt a kocsi, szóval bizakodó vagyok. Mondjuk ő legutóbb egy Q4 e-tront vett.
Majd most elakad a vörös tengernél és várhatod még 1 évig . Vagy a Húszik majd használatba veszik .
Akkor lehet az enyém hamarabb jön meg pedig most rendeltem január elején. Mondjuk más márka. De én mazohista vagyok és Cupra lesz ha megjön
Több konszern, Hyundai,VW stb már 2-3 hete rohadt nagyot csökkentett az árakon, és nagyon jó deal lett 1-2 autó. Nem a tesla miatt csökkentettek akkor, és csökkentenek hanem mert rohadt sok eladatlan kocsijuk áll a gyár udvarán raktáron.
A Tesla hatás azonban nem áll meg házon belül, hiszen a használt Teslák ára most is elkezdi majd lefelé tolni a többiekét, vagyis a tulajoknak nem marad más hátra, mint leárazni az egyéb márkás EV-iket, feltéve, ha el akarják adni őket. Ez a jelenlegi elektromos autó tulajoknak szívás, hiszen milliók repkednek tova zsebeikből, viszont globálisan nézve pozitív, mert így még elérhetőbb lesz a népek számára az elektromos autózás.