HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 12:18,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#21488 JGTC lude +  2018. március 11. 15:35:31 re: #21482 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ment az csak normális injektort nem találtam bele mielőtt eladtam egy fórumtársnak. Talán ő igen... bár úgy tudom ő hamar tovább passzolta egy "csekély" haszonnal, szóval most nem tudom kié az autó, és hogy ketyeg...

#21483 -Törölt felhasználó- 2017. október 25. 07:33:21 re: #21482 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jelenleg h23as szívósorom van és h23as leömlöm és p28ecum.


Az eredeti hozzászólás
#21482 admin +  2017. október 25. 07:18:30 re: #21481 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mint írtam , az általad említett hengerfejekben semmi értelme gondolkodni. Ár-érték arányban eddig még mindig a legjobb teljesítménynövelés az F20A4-re, ha nem bontod meg a motort. Teszel rá 4-2-1 leömlőt, H23A_ vagy F22B DOHC non vtec szívósorát, + egy olyan ECU-t ami írható (pl. P28, de van már tán még olcsóbb megoldás is), elviszed felprogramoztatni és már így is 160le körül van a teljesítménye.
Az amit a jutubon láttál, az az enyém. [SMIL:/smile1.gif]
JGTC lude csinált még ilyet, aztán raktak rá másik hengerfejet (H22A VTEC) , azzal nem tudom végül mire jutottak, mert tán eladta az autót, mire teljesen elkészült volna vele.
2018. március 11. 15:35:31: megválaszolva JGTC lude +  által, → #21488 
2017. október 25. 07:33:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #21483 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.33, 0.33, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 8 query