Jah, olvasom a Wikin, h Type-S volt a jele.. De azt írják, h ugyanúgy benne volt az aktív diffi, mint az ATR-ben, így - gondolom - ugyanaz a technika..
A H22A8 motor az 200 lovas, utolsó szériát (99-2000) ezzel kínálták. Illetve japóknál volt Type-R is, a nálunk Accordból ismert 212 lovas (H22A7) motorral. Nekem ez ugyanúgy középkategóriás sportkupé, mint akár a Celica, akár az Eclipse, vagy a kategóriatársaik.
Számomra már kultuszautó, azért van meg az enyém 10 éve
Nem vagyok tévedésben, sosem gondoltam sportautónak, nem is írtam soha, nem is az.
4.genből nem hinném, hogy van az országban ilyen keveset futott példány, mondjuk eddig erről sem tudtunk.
szerintem, hiába is akarjuk, a prelude nem lesz soha egy kultusz autó. szeretnénk, hogy az legyen, de nem az.
ez az én véleményem. és tévedésben vagy, a prelude nem sport autó, legfeljebb sportosan kinéző és mondjuk a 4gen-ig bezárólag. és ha már valaminek akarjuk nevezni, akkor GT kategória, csak mondjuk gyenge motorral mert hiába a H22, az sem tud többet papíron 185-nél.
de előbb adnék ennyit egy ilyen állapotú 4genért, mint 5genért. és szerintem ezzel sokan vannak így, ha már dönteni kéne
Elfogadom a véleményed, meg Kawáét is, de többet ér szerintem. Mondjuk én nem akarom megvenni, úgyhogy nekem mind1 mennyi az ára Van autó, amivel egy év alatt ennyit mennek, mint ezzel 17 év alatt.
Tavaly Lacházán láttam az Accordodat, szép autó, biztos jó is, de a Prelude ritkább típus, és a sportosabb (vagy annak kinéző) autók mindig jobban tartják az árukat.
Kicsit más: van a tulajdonomban egy '94-es C Merci, sajnos tavaly meghalt apám, tőle örököltem. Az autóban garantált 100e km van, sérülésmentes. A család egyik közeli ismerőse aki ismeri az autót kínált érte 1,2 milliót, és nem adtam oda, pedig annyiért már az újabb tipusú 10 évvel fiatalabbat is kaphatnék. Én is mindig rendben tartottam az autóimat, de ez kivételesen jó állapotú, az országban szerintem a legszebb. Olyan, mint ez a Prelude, amiről beszélünk. Ezekből már nem lesz több...