Jaja, alacsonyan ülsz, de a tető is jóval alacsonyabban van. 185 cm felett el kell felejteni a Prelu-t.
A Coupé milyen magas volt? A 7. gen. Civic sedan 1440, a Prelu meg ugye 1315.
Én is lábban vagyok hosszú.
A magasságállító tekerős, az a műanyag fogazott kerék állítja az ülőlap bal oldalán, ami a támladöntő kar előtt van. Sajnos gerinctámasz az nincs! 500 km után fájó a hiánya...
Örüljön aki beülhet, panasznak helye nincs!
Ezért vettem meg a gyári spoilert hátra, nekem is jobban tetszene nélküle, de már barátkozunk...
Azóta cm-re be tudok parkolni hátrafelé, mert látom hol a vége. És még LED-es pótféklámpa is van hozzá...
Talik idén nyáron/ősszel felejtősek lesznek, szakvizsgára készülök.
2005. május 31. 11:50:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #42
Elöl szerintem kb. ugyanakkora a hely mind a két kocsiban.
A magasság egy kicsit fura. A Prelüdben szerintem alacsonyabban ülök, mégis a tető közelebb van. Majdnem beleér a fejem. 180 cm vagyok. De inkább a lábam hosszú, mint a felsőtestem. Csodálnám, ha egy Doci felépítésű ember elférne normálisan benne.
Van ülésmagasságállítás benne??? Hol?
Én már kipróbáltam 4 emberrel, nagy panasz nem volt. Valszeg nem is mertek panaszkodni
Azért az elejét én még nem látom a gépnek. A nagyobb baj, hogy a seggét se. Még elég nagy helyeket hagyok parkolásnál. Ezért is jó lenne egy kis szárny, az mutatná a végét.
Igen, a coupe dobfékes
Jössz a pesti talira?
És az első helykínálat milyen a Civichez képest?
Az én 7. gen Civicemben jó nagy volt a fejtér elöl és hátul is, de elöl nem lehetett eléggé hátratolni az ülést és a combom eleje így sem ért az ülőlaphoz. Hosszú úton fárasztó volt.
A Prelu-ben már nem is kell teljesen hátratolni, de a hajam az ülés alsó állásában is a tetőt éri (185 cm vagyok).
Ettől eltekintve nagyobb benne elöl a hely és külön jó hogy a földön ülök, míg a 7. gen-ben jó magasan...
Hátul jó nagy volt a Civic, de oda sose ültem, akkor meg kit érdekel?
A Prelu max. 3 személyes, elöl ketten királyian elférnek, jobb hátul ki lehet bírni, ha a J1 elörébb húzza az ülést, bal hátul meg nincs lábhely mögöttem.
A hosszú motortértető minden pénzt megér és látszik is végig a vezetőülésből, még az eleje is!
Az a bajom a mai autókkal, hogy láthatatlan az elejük (Civic és a Punto is ilyen), és az új Hondák is ilyenek sajnos...
Ahol éjszaka parkolok, ott mellettem áll egy W124-es merci, annak is rövidebb az eleje!
Célkereszt a bérgyilkosoknak kell, öreganyót akarsz vadászni a zebrán (pont a combnyakat eltalálni)?
Hátul a Civic dobfékes, ugye?
2005. május 31. 11:24:48: megválaszolva Taki 0 által,
→ #39
Csomagtér és a hátsó ülésekhez tartozó hely biztos nagyobb a civicben.
De a motorház, az iszonyat hosszú. Szerintem lehet akár fél méter is a különbség.
Én ilyet merciben éreztem csak eddig, csak a célkereszt hiányzik
Nekem a fék is megváltás volt a coupe után. Ebben sokkal erősebbnek tűnik.
Várjuk a photoshop-ot a morcosításról, vagy a szemöldökről!
Tényleg jó a modelltörténet, a lényeg benne van és jók a képek is!
4WS: a jót könnyű megszokni, nekem már fel sem tűnik! DE mikor átülök apám Puntojába
- ami ráadásul nem is szervós - akkor tűnik fel mennyivel többet kell abban tekerni a kormányon (mennyivel mehezebb is) és még mindig nem fordul, még mindig nem fordul...
Biztos van különbség Civic cuopé és Prelu között, árban, teljesítményban, tudásban (ugye CC? ), de a helykínálat hasonló és a csomagtér nagyobb is a Civicben, nem?
2005. május 31. 10:44:31: megválaszolva Taki 0 által,
→ #27
A Civic coupe és a Prelude közt szerintem azért elég nagy különbség van.
A Prelü sokkal komfortosabb, finomabb, mint a coupe. Nekem nagy változás volt.
A 4WS meg maga a csoda nekem
Még ma is rosszul álltam rá a megszokott parkolóhelyre, egyszerűen teljesen más dimenzióban mozog, mint a régi. Nekem egyelőre ez tetszik a Prelüben a legjobban.
Én,bár soha nem volt Prelum,de coupe mániás vagyok immár 20 éve ( OFF 2 fajta Mazda 626Coupe,Calibra 2.o 16V,ON ITR,-na jó a CTR eltévelyedés volt,de nem volt alternativa) ,roppant nagyra tartottam/tartom most is a típust,pláne a benne megvalósított technikai ujdonságokat!!
És ez nagyon ül,bizony:Prelude a Honda Gran Turismoja...volt.
Vele együtt ez a vonal nyom nélkül eltünt kedvenc gyártónknál!
De ott van vele együtt az "új" DC5 ITR/RSX,melynek gyártását előre már bejelentve 2007-ben megszüntetik
szintén megnevezett utódmodell nélkül.
A 4WS nem lett ám volna rossz,pláne a mai számítástechnikai háttérrel felvértezve,még " intelligensebb" formában,ez a mai technikával már gyerekjáték lenne,csakhát a Honda úgy döntött anno,hogy ez túl drága,gazdaságtalan........
Hát igen, ez jó kérdés... 5 generáció után abbahagyni egy ismert és elismert nevű kupé gyártását. Ami nem Accord kupé (ez sincs az eu-ban már), annál könnyebb, feszesebb, sportosabb. Nem a luxust képviseli, mint a Legend coupé (eltűnt). Nem olyan kemény race feeling mint az Integra (ez sincs már), annál komfortosabb, nagyobb és csendesebb. Hasonló, mint a Civic coupé (mondjam?: itthon ez sincs), ugyan olyan komfortos, de belül nagyobb, jobban motorizált, technikásabb (4WS). Két szóval: a Prelude a Honda Gran Turismoja...volt.
Az igazi okot csak a kis, sárga emberek tudják, nekünk nem árulták el. Biztos a marketing, az eladási és nyereségeségi mutatók áldozata lett, illetve az amerikai emberek már nem vették meg elég darabszámban, a mi piacunk itt európában meg kicsi és le van sz@rva...
De meghalt a Nissan 200 SX, a Mazda MX-6/Ford Probe is már csak a Toyota küzd a Celica-val.
A 4WS sem jött be igazán: drága, annyi előnyt nem hozott, amennyibe került, utcára jó, de határhelyzetben már bizonytalan érzést kelt. Azért született, hogy az igényes kettős keresztlengőkaros első futómű nagy hátrányát, a kisfokú alászedhetőséget és így a nagy fordulókört kompenzálja. Volt a Mitsubishinek, talán a Mazdának is, volt a BMW-nek is, de ma már senki nem alkalmazza.
2005. május 31. 15:44:12: megválaszolva Taki 0 által,
→ #53 2005. május 31. 10:00:07: megválaszolva Taki 0 által,
→ #24 2005. május 30. 22:38:36: megválaszolva Öreg Kergyu + által,
→ #14
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok