Még hiányzik neki a rutin. Ráadásul kegyetlen fárasztó volt a tegnapi nap, még nem szokott hozzá az ilyesmihez. Végig fullon kellett koncentrálnia. A SC-os újraindításokat is csak sok tapasztalattal lehet majd jobban megoldani, ott mindig bukott.
Ügyes a srác.
Itt a példa a mercinek, h nem ugatni kell állandóan,anélkül is lehet jó autót faragni, és megszorítani a RB-t. Az állandó hisztijük nélkül is megcsinálhatták volna a mercit ilyen jóra, mint ahogy most ment.
A MCL szép csendben fejlesztett egy piszok jó autót, és jó volt látni, h szorongatják Maxot. Ráadásul nem csak jó autójuk is van, hanem két nagyon jó pilótájuk, míg a RB-nak sajna csak egy. Ha nem hoznak Perez helyére valakit, akkor jövőre így elúszik a csapat VB címe, az tuti.
Piastri had the best mean pace! (considering non-outlier laps)
Norris was mighty quick, too: for the first time, we've heard VER's engineer tell him to increase his pace‼
RUS was quick despite the traffic. LEC and ALO almost matched him. ALO>Alpines, this time
Piastri's gap to Verstappen was 4.8s at the end. This was produced by:
-The initial gap after the SC restart
-The slower in and out laps
McL's pace in their last stint was fantastic: they recovered around 5s over Verstappen. Then he pitted, but despite the fresher tyres his pace was no better!