HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 16:06,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#139850 Dontwalk +  2024. február 5. 09:49:38 re: #139848 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kisimul az.
Egyébként nem lesz rosszabb a fogyasztás ha netán ettől tartanál....sőt


#139849 LINSZTER +  2024. február 5. 08:06:37 re: #139848 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mindenki ezt mondja, amíg ki nem próbál egy módosítottat. Csak VTEC váltás lejjebb rakásától nem simul ki. Ahhoz kell a többi dolog is.

#139848 KawaBazsy 0  2024. február 5. 08:04:08 re: #139847 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem a motor gyári karakterisztikája teljesen megfelel mind menetteljesítmény, mind fogyasztás ügyileg. Csak arra voltam kíváncsi, hogy ha lejjebb jön a vtec váltás, akkor kisimul e a nyomaték beesés 5000-6000 fordulat közt, ami az általam berakott görbén látszik (139661 hsz).
2024. február 5. 09:49:38: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139850 
2024. február 5. 08:06:37: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139849 

#139847 LINSZTER +  2024. február 5. 06:46:51 re: #139842 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Visszatérve a témára. Én sima reflash-t nem nagyon csinálok már, csak full programozást most már saját padon. Egy Accordnál nem annyi a programozás, hogy lejjebb van hozva a VTEC. Az eleve úgy van változtatva, hogy csak nagy terhelésnél/kigyorsításnál vált a VTEC sokkal lejjebb, kis terhelésnél minimálisan kerül lejjebb, hogy lehessen pályán VTEC nélkül közlekedni. Fordulatszám tiltás feljebb kerül és gyorsabb lesz, gázreakció jobb lesz, optimálisabb üzemanyag és lehet full closed loop, VTC fokolás erőteljesebb nagy terhelésen. Igény esetén alapjárat emelés, hibakód kikapcsolás, "pops and bang" meg rajtprogram (mindkettőnek 0 értelme). Lehet változtatni mikor lépjen "WOT (Wide Open Throttle)"-ba az autó, mikor hogyan és meddig legyen motorfék, speed limiter kiszedve ...stb ..stb. Szóval azért ez egy picit komplikáltabb dolog, hogy legyen is értelme nem csak lejjebb hozzuk a VTEC-et. Azért a K-s motorokban van bőven tartalék.

2024. február 5. 08:04:08: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139848 

#139846 LINSZTER +  2024. február 4. 19:47:11 re: #139844 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az összes ilyen jellegű mérés fent van az oldalamon a Blog szekcióban.

#139844 KawaBazsy 0  2024. február 4. 19:41:04 re: #139843 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Öö ok.. akkor gondolom olyan van, ahol refash ÉS vtec lejjebb hozás van..
2024. február 4. 19:47:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139846 

#139843 LINSZTER +  2024. február 4. 19:27:03 re: #139842 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs mert annyi változtatás nem elég.
2024. február 4. 19:41:04: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139844 


Az eredeti hozzászólás
#139842 KawaBazsy 0  2024. február 4. 19:24:43 re: #139662 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg olyan nyomatékgörbéd van a K24A3 motorhoz, ahol csak egyetlen változtatás van a gyárihoz képest, hogy lejjebb jött a Vtec váltás 6000 fordulatról (4500-5000-re monnyuk)?
2024. február 5. 06:46:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139847 
2024. február 4. 19:27:03: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139843 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.2, 0.3, 0.3
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.092 mp, 13 query