Vezetgetek az Accord mellett mindig más autókat is. Most már eljutottam vagy jutottunk oda, hogy az Accord egy kifejezetten könnyű autónak számít a maga kb 1400 kilójával. Az enyém amúgy is gyári sportfutóműves, ültetett és a gyárinál sokkal kijjebb lévő ET számú felnivel használom. Évek óta mondogatom, hogy semmivel nem kanyarodok olyat mint az Acdorddal, egyik autó sem tudja úgy bevenni a körforgalmat... Nos igen. Ha meg olyat akarsz ami meg mégjobb akkor már eegy eleve a sportosságnak épített márkatársánál kell keresgélni pl egy TypeR civic. De a mostani elhízott ilyen-olyan rugózású átlagautókhoz képest ég és föld...
Igen, ez igaz, én is megszámoltam, hányat tekeredik.. :-) De amúgy mindenben hozza a sportkupés feelinget, totál a Celicámban érzem magam, ha megyek vele, csak itt elférnek a kölkök is, meg a szánkó a csomagtartóban. :-) De nem szeretnék Euro-R-t, pont az tetszik ebben, hogy nem kell szénné forgatni, hogy jól menjen, már a közepe is mindenre elég, a teteje csak mókának van, ha az ember meghallgatná a hangját.
Nekem van egy olyan érzésem, hogy az Accord sosem fog ugy kanyarodni, mint a hivatkozott off autók, akármilyen gumival és futómüvel. Amit szerintem hiányolsz belöle az a sportos áttételezésü kormány. A hagyományos olajos szervóval emlékeim szerint vagy 3 és felet forgott a kormánya a két véghelyzet között. Ebböl nem lesz sosem penge, azonnali kanyarodás. De próbáld ki. Vagy vegyél Type R-t. Azok jól kanyarodnak. :-)