HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 22:13,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#139850 Dontwalk +  2024. február 5. 09:49:38 re: #139848 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kisimul az.
Egyébként nem lesz rosszabb a fogyasztás ha netán ettől tartanál....sőt


#139849 LINSZTER +  2024. február 5. 08:06:37 re: #139848 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mindenki ezt mondja, amíg ki nem próbál egy módosítottat. Csak VTEC váltás lejjebb rakásától nem simul ki. Ahhoz kell a többi dolog is.

#139848 KawaBazsy 0  2024. február 5. 08:04:08 re: #139847 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem a motor gyári karakterisztikája teljesen megfelel mind menetteljesítmény, mind fogyasztás ügyileg. Csak arra voltam kíváncsi, hogy ha lejjebb jön a vtec váltás, akkor kisimul e a nyomaték beesés 5000-6000 fordulat közt, ami az általam berakott görbén látszik (139661 hsz).
2024. február 5. 09:49:38: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139850 
2024. február 5. 08:06:37: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139849 

#139847 LINSZTER +  2024. február 5. 06:46:51 re: #139842 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Visszatérve a témára. Én sima reflash-t nem nagyon csinálok már, csak full programozást most már saját padon. Egy Accordnál nem annyi a programozás, hogy lejjebb van hozva a VTEC. Az eleve úgy van változtatva, hogy csak nagy terhelésnél/kigyorsításnál vált a VTEC sokkal lejjebb, kis terhelésnél minimálisan kerül lejjebb, hogy lehessen pályán VTEC nélkül közlekedni. Fordulatszám tiltás feljebb kerül és gyorsabb lesz, gázreakció jobb lesz, optimálisabb üzemanyag és lehet full closed loop, VTC fokolás erőteljesebb nagy terhelésen. Igény esetén alapjárat emelés, hibakód kikapcsolás, "pops and bang" meg rajtprogram (mindkettőnek 0 értelme). Lehet változtatni mikor lépjen "WOT (Wide Open Throttle)"-ba az autó, mikor hogyan és meddig legyen motorfék, speed limiter kiszedve ...stb ..stb. Szóval azért ez egy picit komplikáltabb dolog, hogy legyen is értelme nem csak lejjebb hozzuk a VTEC-et. Azért a K-s motorokban van bőven tartalék.

2024. február 5. 08:04:08: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139848 

#139846 LINSZTER +  2024. február 4. 19:47:11 re: #139844 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az összes ilyen jellegű mérés fent van az oldalamon a Blog szekcióban.

#139844 KawaBazsy 0  2024. február 4. 19:41:04 re: #139843 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Öö ok.. akkor gondolom olyan van, ahol refash ÉS vtec lejjebb hozás van..
2024. február 4. 19:47:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139846 

#139843 LINSZTER +  2024. február 4. 19:27:03 re: #139842 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs mert annyi változtatás nem elég.
2024. február 4. 19:41:04: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139844 

#139842 KawaBazsy 0  2024. február 4. 19:24:43 re: #139662 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg olyan nyomatékgörbéd van a K24A3 motorhoz, ahol csak egyetlen változtatás van a gyárihoz képest, hogy lejjebb jött a Vtec váltás 6000 fordulatról (4500-5000-re monnyuk)?
2024. február 5. 06:46:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139847 
2024. február 4. 19:27:03: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139843 

#139669 LINSZTER +  2023. szeptember 24. 11:55:17 re: #139667 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Sehova. Saját műszerem van. Igaz nem pad (még, de jövőre ez változik), de szöggyorsulás alapján mér és egész pontos ha a súly és egyéb adatok pontosak.


#139668 grego +  2023. szeptember 24. 10:47:31 re: #139667 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
"* A mérés kerékre szerelhető inercia / szöggyorsulás elven működő DynoPro műszerrel történik. Mivel a pontos súly nem minden esetben ismert, így a maximális teljesítmény és nyomaték adat eltérhet, a mérés során a programok közötti teljesítmény különbség a mérvadó. A fordulatszám értéket a műszer a kerék forgásából 3000-es fordulaton kalibrálva számolja, mivel programozás során az OBD csatlakozóra szükség van a többi paraméter logolására, így a fordulatszám tiltás elérésekor esetenként 1-2LE-s kiugrás látható a méréseken."

#139667 KawaBazsy 0  2023. szeptember 24. 10:39:18 re: #139662 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt hadd kérdezzem, hova viszed a kocsikat teljesítményt mérni, hol van yoképű pad a környékeden?
2023. szeptember 24. 11:55:17: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139669 
2023. szeptember 24. 10:47:31: megválaszolva grego +  által, → #139668 

#139666 KawaBazsy 0  2023. szeptember 23. 09:15:20 re: #139665 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
A pickup motorja 475 Nm-t tud 2500-as fordulaton, oszt ezek is elég sokat elmennek.. :-)

#139665 Dontwalk +  2023. szeptember 23. 09:11:31 re: #139663 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A nagy nyomaték öl. A motort öli meg. Így viszont elmegy több százezer km-t ,amerikában már millió mérföldes bontatlan k24-esek vannak. Vagy-vagy. Ha nyomaték kell majd veszel BMW-t ,aztán 150 ezrenként megnyúlt lánccsere meg csapágycsésze meg kutyafasza... [SMIL:/nevet/rofl2.gif] [SMIL:/nevet/rofl2.gif] [SMIL:/nevet/laugh9.gif] [SMIL:/nevet/laugh9.gif]
2023. szeptember 23. 09:15:20: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139666 

#139664 KawaBazsy 0  2023. szeptember 23. 08:47:39 re: #139663 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Elég az a 200 Nm, a Fiestám egész fickós volt ennyivel. Csak csodálkozom, h ennyire elmarad a gyári ígérettől.
Azt néztem, h a TC erőmérőben volt előző Type-R, 7 gen 2.0i meg 2.2 d is, csak 2.4 nem. Lehet, jelentkeznem kéne.. :-)

2023. szeptember 23. 08:48: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés

#139663 Szabb +  2023. szeptember 23. 08:12:33 re: #139661 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen ez valóban így van, már gyári állapotában is jobb az autó a magasabb oktánszámú benyával.
A nyomatékos témához annyit hogy anno mértük padon a flashelt, leömlős sport légszűrős typeS-t és a 200 nm. már 2000-es fordulattól megvan és kitart egész 7000-ig. Tudom nem sok ez a 200nm. (még a kis 1.6 dezsőm is 300 nyútont tud :) ) de azért ez a széles tartomány ahol használható a módosított Acc. elég jó ;)
2023. szeptember 23. 09:11:31: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139665 
2023. szeptember 23. 08:47:39: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139664 

#139662 LINSZTER +  2023. szeptember 22. 16:36:23 re: #139661 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen nagyjából így néz ki egy gyári Accord görbéje.
2024. február 4. 19:24:43: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139842 
2023. szeptember 24. 10:39:18: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139667 


Az eredeti hozzászólás
#139661 KawaBazsy 0  2023. szeptember 22. 10:47:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Találtam egy érdekes cikket ugyanabban a 2003-as Autóteszt újságban, ahol az akkor új 7gen Accordot bemutatták. Kipróbálták 95-ös, ill. prémium benzinnel is, s mérhető a különbség, nem csak placebo hatás, nem véletlen, h csak 100-asat tolok bele. Ill. van még egy érdekesség, a nyomatékgörbén világosan látszik, amit használat közben érzek is, h 3000 és 5000 közt a legerősebb, itt is használom, ha dinamikusan akarok haladni. Tovább lehet pörgetni, 6000-nél látszik, h picit rátesz, de ez már végig a nyomatékcsúcs alatt van.. Ill. azon csodálkoztam, hogyhogy nem hozta a gyári nyomaték értéket. Linszter olvtársnak biztos van mérése szintén stock K24A3-ról, kivi vagyok, ott mit mutatott..








2023. szeptember 23. 08:12:33: megválaszolva Szabb +  által, → #139663 
2023. szeptember 22. 16:36:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139662 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.31, 0.26, 0.25
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.023 mp, 23 query