HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 04:51,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#139633 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:37:06 re: #139632 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
S nem is időben egyszerre nyitnak.. éértem. :-)

#139632 grego +  2023. szeptember 4. 11:30:32 re: #139631 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A két szélső kisebb profilú bütykök se egyformák. Ez azárt van mert így kis fordulaton is lehet biztosítani a jó keverékképzést, örvényléssel.
Itt jól látszik
2023. szeptember 4. 11:37:06: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139633 

#139631 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:27:23 re: #139629 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem. Így viszont azt nem, h miért jobb a 3 bütyök, tehát a szelid profilnál mindegyik szelepnél saját, nem közös, mint K20-nál..?
2023. szeptember 4. 11:30:32: megválaszolva grego +  által, → #139632 

#139630 grego +  2023. szeptember 4. 11:26:34 re: #139628 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A két szélső bütyök közel azonos profilú a középső a nagy profilú.
VTEC alatt a két külső bütyök mozgatja a két szelepet, VTEC felett meg az egy nagy középső mozgatja a két szelepet.
Létezik 3 stage VTEC de az más.

Sima VTEC:



3 stage VTEC:



#139629 grego +  2023. szeptember 4. 11:23:46 re: #139628 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem.

2023. szeptember 4. 11:27:23: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139631 

#139628 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:20:01 re: #139626 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 3 bütyök nem 3 profilt jelent? Mer akkor nem értem..
2023. szeptember 4. 11:26:34: megválaszolva grego +  által, → #139630 
2023. szeptember 4. 11:23:46: megválaszolva grego +  által, → #139629 

#139627 LINSZTER +  2023. szeptember 4. 11:16:54 re: #139625 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A VTEC mindkét oldalon egyszerre vált, tehát K24-nél mindig 6000-en.

#139626 grego +  2023. szeptember 4. 11:15:14 re: #139625 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Milyen másodikra?
Ez nem 3 stage VTEC.
2023. szeptember 4. 11:20:01: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139628 

#139625 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:14:20 re: #139624 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Yepp.. gondolom a másodikra olyan 2500-3000 körül vált, mert onnan király a középtartomány 5000-ig, bármilyen forgalmi szituban elég az erő. Feljebb még a pályá is csak azért forgattam, mer jól esett. :-)
2023. szeptember 4. 11:16:54: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139627 
2023. szeptember 4. 11:15:14: megválaszolva grego +  által, → #139626 

#139624 LINSZTER +  2023. szeptember 4. 11:10:30 re: #139623 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
3-3 van mindkét oldalon.
2023. szeptember 4. 11:14:20: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139625 

#139623 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:09:30 re: #139620 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hö, van kipuff oldali vezérlés váltás is? Ez még nem került elő.. de gondolom itt is csak 2 bütyök van, s 6000-nél vált élesebbre.
2023. szeptember 4. 11:10:30: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139624 

#139622 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:06:28 re: #139619 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
6800-ra jól emlékeztél, de az a teljesítménycsúcs-hoz tartozó fordulatszám.

#139621 LINSZTER +  2023. szeptember 4. 10:47:34 re: #139619 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +2 | rejt
6000-nél.

#139620 LINSZTER +  2023. szeptember 4. 10:47:21 re: #139618 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Teljesen más a kettőnél a VTEC rendszere.
K20Z2: VTEC csak szívó oldalon van, ott is csak két bütyök. VIDEO
K24A3: Szívó és kipu oldalon is 3 "bütykös" VTEC van.
2023. szeptember 4. 11:09:30: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139623 

#139619 Dontwalk +  2023. szeptember 4. 10:43:51 re: #139618 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
K24-nél 6800-nál vált a vtec. Gyárilag persze
2023. szeptember 4. 11:06:28: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139622 
2023. szeptember 4. 10:47:34: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139621 


Az eredeti hozzászólás
#139618 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 09:27:59 re: #139522 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Összehasonlítva a K20Z2-t, ill. a K24A3-at, ugye írtad, h a kisebbnél már 2200nál a nagyobb profilra vált a Vtec, a K24-nél meg csak 6000-nél.. lehet tudni, h miért ez a különbség?
Ill. még azt találtam, h a K24-nél 500-al feljebb van a redline, viszont a kisebb "négyzetes" motor, megegyezik a furat s a löket, a nagyobbnál csak a löket hosszabb, ami elvben nyomatékosabb karaktert ad, a pörgősséggel szemben..
2023. szeptember 4. 10:47:21: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139620 
2023. szeptember 4. 10:43:51: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139619 


2023. szeptember 4. 09:28: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.21, 0.34, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.015 mp, 22 query