Semmiféle átejtés nem volt.
Ezt el is mondtam anno mindenkinek hogy ha vkinek nem tetszik akkor semmi gond, visszatesszük a gyári progit és money back.
No de én nem fikáztalak, sőt! Jópár ismerősömnek ajánlottam a munkátokat.
Egyszer sem mondtam, hogy átvertetek, KawaBazsy-nak is én ajánlottalak, mert nekem bevált a cucc.
Ezért is tudtam anno éppen csisszre visszaérni záróra előtt a szállásra, mert sokkal faszábban ment, gyorsabb voltam!
Persze, hogy nem akart átverni, annyira ismerem.
Nálam nem torpant semmit, ez a lényeg. Mondom ismét, "nem műértő", teljesen meg voltam vele elégedve, ezért nem is érdekelt a többi.
Szabb nem akar és nem is akart soha senkit átverni. De sajnos Ő sem látott rá arra mi történik, mivel Szergej mindent zárolt gépen keresztül csinált. Volt nálam több ilyen autó, hogy nézzek rá elő adattal minden okés-e. Volt ami jó volt, volt ami nem. Volt olyan akinek jók voltak az értékek, de VTEC váltáskor volt egy torpanás. Tulaj kérdezte tudok-e többet kihozni belőle és én elmondtam, hogy addig nem tudok erre válaszolni amíg nem csinálom meg. Autója válogatja, neki kell eldöntenie, hogy marad az ami most van, vagy csináljunk másikat. Ő végül maradt annál ami van és elvan a torpanó VTEC-el is. De láthatod, a nagy profi chiptuning cégekben is mindenki megbízik aztán tessék. És ez már a sokadik ilyen szituáció és ha én kijelentem ezek után, hogy XY szar akkor sokan nekem ugranak, mert nekik jó lett, ott a mérés szóval tuti profik és én beszélek hülyeséget. De sebaj, ez van, a tudatlanok jól alszanak Én ha látok valami nagyon szart, akkor inkább kiposztolom, hátha fel tudom nyitni pár ember szemét.
Nem tudom, hogy mi volt belül. Nyílván, nálam, működött a bizalmi faktor is, megbíztam Szabiban, nem is feltételeztem, hogy át akar ejteni, ahogy most, így utólag sem feltételezek ilyesmit. Egyszerűen sok volt a pozitív visszajelzés mindenhonnan, ezért szerettem volna én is megcsináltatni. Aztán, hogy a finomhangolás megtörtént-e anno távoli kapcsolattal vagy sem, nem tudom.
Olvasd el a Civic topikban a #186774-es posztomat. Azt profi műhely csinálta, arra az autóra írva, padon mérve. Az autó jobb lett, és hatalmas gondok azért felhasználói oldalról nem voltak vele. Mondjuk ha beesett volna az üzemanyag nyomás vagy beszart volna a 2-es szonda, akkor úgyse dobott volna hibát
Laikusnak elég az ha jobbnak érzi vagy papíron jobbat mutat és nem érdekli valójában mi van a háttérben, ahogy téged se érdekelt Akinek meg gondja van általában az se megy vissza reklamálni. Neked egy sablon fájl lett feltöltve, és ha jól gondolom, nem lett megnézve milyen az üzemanyag arány a program után, milyen a gyújtás és knock control értékek...stb. Sajnos a tuning cégek nagy része ugyanígy csinálja, az embereknek meg jó ez is. Nekem nem volt elég és törekszem arra, hogy jobb legyen. Bár igény alig van rá, mert tőlem is sokszor csak egy "gyors Stage1"-et kérnek, de én legalább annál is megnézem, hogy tuti jó-e minden.