HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 23:29,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#139244 Biopon +  2022. április 26. 18:05:30 re: #139237 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Egerbe van egy VSA eladó 1.5m ért

#139243 Tonx +  2022. április 26. 17:50:34 re: #139237 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én is tudok egy eladót. Még nem hirdetem sehol sem, meg nincs meg az utódja sem szóval annyira nem sürgős.

#139242 KawaBazsy 0  2022. április 26. 15:14:33 re: #139235 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hondám még nem volt 2000-es. De pl az Alfa 147 az volt, s majdnem úgy húzott alulról, mint a diesel Fiestám, csak a móka kedvéért kellett visszakapcsolni. A Celicám ugyanez, de 1.8-ból.. sz'al nehezen hinném, h olyan lomha az a kocsi. Lehet, az igények túlzóak, turbóst kell venni. :-)

#139241 grego +  2022. április 26. 15:11:21 re: #139240 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Biciklist lehet :D

#139240 Yakumo +  2022. április 26. 15:10:42 re: #139239 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, jó. [SMIL:/smile2.gif]

(az áttétel persze nem mindegy, ez tény, de próbálj 1-esben városon kívül előzni 2000 alatt... [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/nevet/bucktooth.gif] )
2022. április 26. 15:11:21: megválaszolva grego +  által, → #139241 

#139239 grego +  2022. április 26. 14:53:14 re: #139235 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
hát nem tudom, 1-esben 2000 rpm alatt is húz mint a barom :D
2022. április 26. 15:10:42: megválaszolva Yakumo +  által, → #139240 

#139238 LINSZTER +  2022. április 26. 14:50:38 re: #139237 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nem akartam szólni azért, hogy elírtad :D
Asszony nem akar semmi pénzért megválni a VSA-tól, de elvileg tudok egy eladót.

#139237 Yakumo +  2022. április 26. 14:48:39 re: #139236 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Baszki, kevertem a K20A1-et (Stream) meg az A3-mat (VSA Civic) az egyik előző hsz.-emben.

Na mindegy, lényeg, hogy te most leírtad jól. [SMIL:/smile2.gif]
VSA Civic-et mindig is akartam, szólj ha eladod. [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]


Meg nem ide tartozik, de lesz egy kérdésem PM-ben hozzád. ;)
2022. április 26. 18:05:30: megválaszolva Biopon +  által, → #139244 
2022. április 26. 17:50:34: megválaszolva Tonx +  által, → #139243 
2022. április 26. 14:50:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139238 

#139236 LINSZTER +  2022. április 26. 14:39:40 re: #139235 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Teljesen jók, nekem is van itthon 7G Civic VSA (K20A3) meg egy Stream 2.0 (K20A1), plusz egy 5G Civic K20A3 ami még nincs teljesen kész. Itthon egyébként nem láttam még, hogy valaki nekiállna komolyabban hozzányúlni egy K20A3/A6/Z2 motorhoz, kénytelen leszek én kitapasztalni mit bírnak :D
2022. április 26. 14:48:39: megválaszolva Yakumo +  által, → #139237 

#139235 Yakumo +  2022. április 26. 14:34:06 re: #139232 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen tudom, hogy nem éppen egy szakmai kifejezés, inkább konyhanyelv a "lent gyenge" avagy "alul gyenge" pongyola megfogalmazások. [SMIL:/smile2.gif]

A lényeg, hogy 4000-res fordulat alatt (de minimum 3500) nem igazán tudsz előzni vele. Hiába az egyenletes nyomaték kb. 2500-tól, az nem elég egy ekkora autó boldogulásához, (értsd: normális mértékű kigyorsításához) ahhoz össze kell szedni a lovakat is, ami meg ugye nagyobb fordulaton jön meg. (de ezt mind tudjuk, egy Honda, de mondhatjuk úgy is, hogy a legtöbb benzines szívó sosem nyomatékból operál, hanem lóerőből)

Arra elég az a 2500-tól jelentkező nyomaték, hogy normálisan mozgassa a bódét, mondjuk városban, de ha meg kell indulni vagy kiugrani és/vagy előzni, arra kevés. De mint mondtam, nem is erre van egy K20A6. Attól még teljesen jó szerintem. [SMIL:/smile1.gif]
2022. április 26. 15:14:33: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139242 
2022. április 26. 14:53:14: megválaszolva grego +  által, → #139239 
2022. április 26. 14:39:40: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139236 

#139234 LINSZTER +  2022. április 26. 10:50:08 re: #139233 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Jó, de az nem Honda :D Nyílván egy Honda V6 is többet nyújt egy eco K20-nál.

2022. április 26. 10:50: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés

#139233 KawaBazsy 0  2022. április 26. 07:29:50 re: #139232 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az 5.4 Triton sztem megfelelően erős alul.. bár lehet, h fent még rátesz.. [SMIL:/szetvert.gif]
2022. április 26. 10:50:08: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139234 

#139232 LINSZTER +  2022. április 26. 05:39:41 re: #139230 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Őőőő... ez a "lent gyenge" mindig fura megfogalmazás. Minden autó gyenge lent, hisz a csúcs teljesítményt csak magas fordulaton adja le. Ellenben ha a nyomatékot nézed akkor egy K20A3/A6/Z2 max 2000-2500-as fordulat, azaz VTEC (2200) alatt gyenge, onnantól szinte vízszintes a görbe egész 6000-ig ahonnan azért durván elkezd esni.

Biopon kérdésére válaszolva pedig, hogy hol van elfojtva:
kb mindenhol. K20A2-höz képest szinte minden más. Komplett hengerfej, dugók, szívósor, leömlő....stb. Ha olyan autó kell ahol nem kell visszapakolni akkor dízelt vegyél, mert minden szívó benzinest vissza kell pakolni ha azt akarod, hogy jól menjen.
2022. április 26. 14:34:06: megválaszolva Yakumo +  által, → #139235 
2022. április 26. 07:29:50: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139233 


Az eredeti hozzászólás
#139230 Yakumo +  2022. április 25. 20:18:04 re: #139229 (Biopon + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Teljesen tárgyilagosan mondom, mert most már elegen "szóltak be" utánam/rajtam kívül is. Utólag is bocs, de bal lábbal érkeztem haza munkából és tényleg nem értettem ezt a VTi/K20A6 dolgot, na.^^

Ami 1 napon említhető egy VTi-vel, de K20 vonalon, az egy EP3 avagy K20A2. Mert a maga nemében egy VTi is egyfajta Type-R, legalábbis ezen vonal első képviselője volt. (röviden: "szívóból sok LE-t hozunk ki" vonal)

Szóval egy K20A2 mutatja meg azt, amit akkor az 1.6 VTi mutatott, de persze már a 2 literes szinten.
Nekem volt mindkettő és ott meg a VTi kevés már a CTR után, pedig nekem 5gen VTi-m volt, ami még könnyebb is mint a 6gen kicsivel.
Szóval próbálj ki egyszer egy jó EP3-mat és akkor mond azt, hogy "szar az a 2 literes K20." (Értsd jól! ;) )


De egy K20A6 az családi/mindennapi blokk/verda. A maga nemében szerintem az is teljesen jó, mert igaz, hogy lent gyengusz és nem mutat sokat, de ellenben rohadt jól fogyaszt. Én nyáron volt, hogy 7.1-et fogyasztottam, de a legmagasabb fogyasztásom sem volt több 8.5-nél. Szerintem ez egy ilyen nagyobb autóhoz képest nagyon jó. Ja, nekem ráadásul Tourer volt. (volt Stream-em is (K20A3) az ugyanennyi ló, (jó, +1 papíron) de mégis harapósabb és nyersebb kicsit, ellenben azzal 9 liter körül fogyasztottam mindig. Egyszer volt csak 8.5, de ahhoz vért kellett pisálnom ÉS nagyon nyáron volt [SMIL:/smile2.gif] )

Bizony a K20A6-ot vissza kell pakolni mint egy 1.4-es Civic-et ha előzni akarsz vele, pláne városon kívül vagy pályán. Ez tény. És csak 4000 felett jön az a 155 paci, de akkor azért szerintem nem rossz. De csak úgy és ott, slussz-passz, ez is tény és amúgy egy haladós verda csupán. De erre van. [SMIL:/smile1.gif]

Nekem elég volt, de legalábbis megfelelő, de tény, hogy én sem ájultam el tőle, de szerettem. Ha élvezeti faktor is kell, akkor biza K24 (ott már alapból van kraft) meg neadj'Isten egy + reflash és akkor már tényleg el lehet róla mondani, hogy MEGY. De akkor tényleg jól. [SMIL:/smile1.gif]
2022. április 26. 05:39:41: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139232 


2022. április 25. 20:21: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.37, 0.33, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.014 mp, 20 query