HONDA fórum
2024. május 21. kedd, 05:12,  Konstantin Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#138039 Yakumo +  2020. február 10. 21:35:06 re: #138038 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hmmm... valóban érdekes. Kösz az infót ;)


Az eredeti hozzászólás
#138038 grego +  2020. február 10. 21:30:43 re: #138037 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ettől hullott szét elég sok váltó FK2 és FK8-ban is.
A nagyon gyors váltásokat nem szereti, mert ha tövig benyomod a kuplungot akkor a CDV pici késéssel emeli ki teljesen a kuplungot. Ha gyorsan váltasz akkor még félig van csak kiemelve ergo szépen ledarálod a szinkront, recseg a váltó, vagy megakad. Néha be se lehet tenni sebességbe de az már a következménye ennek, hogy a váltó mechanika szétmegy.
Sokan kiveszik a slave munkahengerből a kis műanyag szelepet és akkor ég és föld lesz a váltás.

Hogy miért van akkor benne? Mert a gyártók így próbálják védeni a váltót és a hajtásláncot a hirtelen erőhatásoktól. Sajnos néha az ellenkezőjét érik el vele.
2020. február 10. 21:35:06: megválaszolva Yakumo +  által, → #138039 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.27, 0.34, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.074 mp, 7 query