HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 11:24,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
Autóvásárlás topikja

#32611 Kázmér +  2023. december 3. 09:01:12 re: #32610 (bejemves 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Iszonyatos árak vannak. De az mindenütt van, egy ilyen kategóriájú autóhoz sosem lesz olcsó alkatrész.
A probléma azzal van, h a rengeteg költségük nem a fenntartási alap dolgokból áll, hanem műszaki hibából adódik. [SMIL:/smile5.gif]



2023. december 3. 09:01: Szerkesztve Kázmér +  által, megtekintés

#32610 bejemves 0  2023. december 3. 08:55:19 re: #32607 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tényleg rossz az Artheonok híre, de a két millió önmagában még nem jelent semmit abból kiindulva, hogy az egyik ismerősöm vw tiguanon féktárcsák, fékbetétek cseréjére másfél milliós ajánlatot kapott márkaszervizben...
2023. december 3. 09:01:12: megválaszolva Kázmér +  által, → #32611 

#32609 Kázmér +  2023. december 2. 21:45:43 re: #32608 (malazs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Így van, nem kellett kifizetni, azért is mondta, h amint lejár a garancia, azonnal menekülni kellene az arteonoktól.

#32608 malazs +  2023. december 2. 21:37:23 re: #32607 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor gondolom nem kellett kifizetni, belefért a garanciába. Mondjuk ha a 30ezres olajcsere periódust tartják,azzal jó pár szöget vernek az autó koporsójába, flottást vásárolni ezért is necces.

Persze ezer más probléma lehet, nekem a múlkor az OMV Maxxmotion dízel tankolása után,autópályán elkezdett rángatni az autó kegyetlenül, a pillanatnyi fogyasztás az egekbe szökött. Így jöttem vele 35km-t, majd bementem a Shellhez tankolni, 2km után nem szaggatott,azóta sem csinálta, igaz nem is tankoltam ott azóta.

Sajnos az üzemanyag miatt is elég sok gond akadhat, a dízelek igazán érzékenyek rá, de a közvetlen befecskendezéses benzinesek is.
2023. december 2. 21:45:43: megválaszolva Kázmér +  által, → #32609 

#32607 Kázmér +  2023. december 2. 20:58:31 re: #32606 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még 100 ezer sem volt benne, máris valami 2 millás számlájuk volt a legutolsó javításra.Ez csak az övén. A többin is volt baj bőven. Konkrétan nem emlékszem mik voltak a bajok, mert nagyon együtt tudok vele érezni az amarok után, és nem mentem bele, mert a VW szó hallatán is már sírógörcsöt kapok....
2023. december 3. 08:55:19: megválaszolva bejemves 0  által, → #32610 
2023. december 2. 21:37:23: megválaszolva malazs +  által, → #32608 

#32606 malazs +  2023. december 2. 20:44:33 re: #32604 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ebben az az érdekes hogy 2 ismerősömnek is van, az egyiknek 2.0TDI a másiknak 2.0TSI. Igaz a TDI még csak fél éve, de 180ezer km felett van már. Ő most havi 4-6ezer km-t megy vele és nem igazán volt vele problémája. A másik az 3 éve van meg, 140ezret futott, ebből 80ezret ő tett bele, kopóalkatrészeken kívül mást nem cseréltek. Utóbbi pedig erősen japán párti, van mellette egy Pajero-ja és egy Mazda 6 MPS-ből ült át az Arteonba.
Egyszer utaztam vele, nekem rohadtul bejön minden téren az Arteon.
2023. december 2. 20:58:31: megválaszolva Kázmér +  által, → #32607 

#32605 danithebig +  2023. december 2. 20:40:38 re: #32604 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Aztaku... Nem gondoltam volna.

#32604 Kázmér +  2023. december 2. 20:05:53 re: #32593 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nemrég beszélgettem egy sráccal, a céges autóik arteonok. A botrányos, és a hányadék volt a legkedvesebb szava róla. Tök újként kapják, talán 4 évig használják, milliós értékű javítások. Már unja az állandó szervizlátogatásokat. Azt mondta, amint lejár ezeknek a garija, menekülni kell tőlük a lehető legmesszebbre, annyira botrányosan szarok.
2023. december 2. 20:44:33: megválaszolva malazs +  által, → #32606 
2023. december 2. 20:40:38: megválaszolva danithebig +  által, → #32605 

#32603 danithebig +  2023. december 2. 19:16:45 re: #32602 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, a toyotát benéztem, az a D4D D-CAT istencsapása volt. Bár elvileg a 177 LE-sekkel kevesebb volt a baj, de azzal is volt azért. Ellenben a Honda meg a Mazda 2.2-vel.

A mazdánál 2.0TD az messze nem a 2.2 MZR-CD. Természetesen minden elromolhat, és nem akarok hitvitát indítani, csak azt szerettem volna közölni, hogy kis odafigyeléssel lehet jó mazdát venni (kb. 2008-tól), ha nem német import. És más is le tud rohadni meg el tud romlani ugyan úgy. A használt autó meg mindig mocskos nagy lutri.

Röviden a "mazda=rohad" nem releváns, ahogy a többi f@szság se, hogy Ford-Fiat-Francia... Mondjuk az első kettőből én se vennék, de sok japán meg német használ már Renault meg Peugeot motorokat, vagy közös konszernt.

#32602 Tonx +  2023. december 2. 19:01:13 re: #32595 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ilyen fajtájú mazdát csináltam pár éve, 200e-nél a második vezérműlánc, 100e-nél a szakszervíz cserélte 200e-nél én. De asszem az 2.0TD volt.

A toyota 2.2D legendásan szar motor.
2023. december 2. 19:16:45: megválaszolva danithebig +  által, → #32603 

#32600 Tonx +  2023. december 2. 15:28:49 re: #32598 (danithebig + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az én tapasztalatom meg hogy ahol melóztam ott mazda és vw is volt bőven de a mazda mindig jóval szarabb állapotban volt mint egy vw audi. Az alsó képen a vw meg törött lehetett mert sosem láttam vw-t ott rohadni. Az első sárvédőnél igen ahol azt a szivacs szarságot belerakták de az ajtó közepén sosem, merci igen.

#32599 KawaBazsy 0  2023. december 2. 15:02:22 re: #32598 (danithebig + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tehát akkor a 2.2 diesel ebben a kasztniban vehető.. Ha télleg az a helyzet, h nem rohadós, csak a híre rossz, az az ár/érték arányt javítja. :-)

#32598 danithebig +  2023. december 2. 12:51:43 re: #32597 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mondják... Az újról is MONDJÁK. Nyilván vannak mindenre példák, és ellenpéldák, de én a saját tapasztalataimnak hiszek (meg a fényező barátomnak). Mivel nem alu, mint mondjuk az Audi A2, ezért rohadhat, pont annyira, amennyire pl. a Honda accord is (havernak 2 hátsó ív teljes csere, mert széjjelrohadt), meg a volkswagenek is. Az igazság ott keresendő, hogy rengeteg Németországból behozott darab került a magyar piacra, és az akkori német só, amivel az utat kezelték, az ette szét a kocsik nagy részét, amire a mazda különösen érzékeny volt (elvileg az óta már nem azzal sóznak). Az enyém francia import volt, és 10 évesen is makulátlan. Aztán, hogy ki milyen tapasztalattal rendelkezik, nem tudom. Ami tuti: kb. 40 mazda 3 és mazda 6 került rövid időn belül átnézésre általam a 2007 és előttiekből, és AZ ÖSSZES rohadt.
De ahogy mondtam, nem márkaspecifikus ez (kivéve ezt a szériát a mazdától). Pl. a legalsó képen egy ezeknél bőven újabb passat látható.

Ezek rohadtak, de ezek viszont tényleg fossá:









2023. december 2. 15:28:49: megválaszolva Tonx +  által, → #32600 
2023. december 2. 15:02:22: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32599 

#32597 KawaBazsy 0  2023. december 2. 12:30:22 re: #32595 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 2.0 dieselről olvastam, h nem jó. Ill. erre is azt mondják, h rohadós.. de akkor mégse?
2023. december 2. 12:51:43: megválaszolva danithebig +  által, → #32598 

#32595 danithebig +  2023. december 2. 11:10:18 re: #32594 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekem ez a mazdám volt 2.2 dízel. Ez pedig legendásan hibamentes. 500+E km felettieket is láttam. Ez hasonló a Honda 2.2 dízeléhez, meg a toyota is ilyet használt még a Lexus-ban is.

(a képen nem az enyém van, de koppra ilyen volt)

2023. december 2. 19:01:13: megválaszolva Tonx +  által, → #32602 
2023. december 2. 12:30:22: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32597 

#32594 KawaBazsy 0  2023. december 2. 11:02:00 re: #32593 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Öö a Mazda Skyactiv diesel nem annyira jól sikerült, meg sztem az előző (2-es szériás 6-os) se, szal maradjon a benyás. Arteon nekem is tecc, sokkal előbb, mint egy fhanszia.. :-)
2023. december 2. 11:10:18: megválaszolva danithebig +  által, → #32595 


Az eredeti hozzászólás
#32593 danithebig +  2023. december 2. 10:56:03 re: #32592 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Forma, interior, helykínálat. Bármikor elgurul egy előttem, utánafordulok, hogy "miaf@faszomvoltez,dejólnézki", aztán leesik, hogy az 508. Ami még brutálmód tetszik, az a VW Arteon, de azzal is úgy vagyok, hogy VW? Valahogy nehezemre esik elhagyni a japán vonalat. Mondjuk még sosem volt más. A japánok meg nem nagyon igyekeznek normális nagy autót csinálni. Accord nincs (nálunk), toyota mondjuk nagy, de ott az interior, meg a szoftver borzalom. Egyedül a mazda maradt nekem a szigetről. Szóval dilemma a váltás.
És ja, csak automata és csak benzin. Esetleg ha francia, akkor lehet dízel. Bár a Mazda dízele is jó. Mondjuk a skyactice-ról nem tudok sokat. Az enyém az hibátlan volt.
2023. december 2. 20:05:53: megválaszolva Kázmér +  által, → #32604 
2023. december 2. 11:02:00: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32594 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.59, 0.46, 0.37
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.016 mp, 23 query