Igen, ezt a fűtés bowdenes dolgot kevertem/nem jól tudtam, akkor az automata klíma a megoldás erre, nem konkrétan az FL.
Viszont lehet javítani, csak tudni kell mit-hol-hogyan-mivel és ezt nem sok szerelő tudja. A fűtésházban/ dobozban szaródik el valami, ezt kell javítani, mert ugye az "egyszeri" szerelő cserél bowdent, oszt jól van. De az nem lesz megoldás, mert az új bowdent is ugyanúgy kinyírja a házban való elakadás és megtörik szépen. (újfent) Átéltem, megvolt az élmény.
A féltengely biztosan km és használat/ kor függő, nekem a 14 éves autómban kb. 360.000km-nél nem volt baja, de 400-nál tuti már csak elővigyázatosságból is cseréltem volna, az biztos.
Ha a 7gen futóműve baromi kemény, akkor a 8gen-é egyenesen beton szilárdságú. Mert az a kemény, a 7gen-é maximum feszes. Rendes gátlókkal, stb. egyáltalán nem kimagaslóan kemény. A 8gen viszont tényleg kemény és valósan baromira az.
Mostanra ugye sok van belőlük az utakon és nem véletlen, hogy gyári mérettel szinte senki nem használja, teszik rá szépen a 205/55R16-os gumit és felnit. (olcsó hozzá a gumi és tényleg elég sokat finomít rajta)
Anyám a gyári 225/45R17-tel közlekedik, amikor beülök mellé..... hát, nem zárom össze a fogsoromat sosem.