Igen, ezt a fűtés bowdenes dolgot kevertem/nem jól tudtam, akkor az automata klíma a megoldás erre, nem konkrétan az FL.
Viszont lehet javítani, csak tudni kell mit-hol-hogyan-mivel és ezt nem sok szerelő tudja. A fűtésházban/ dobozban szaródik el valami, ezt kell javítani, mert ugye az "egyszeri" szerelő cserél bowdent, oszt jól van. De az nem lesz megoldás, mert az új bowdent is ugyanúgy kinyírja a házban való elakadás és megtörik szépen. (újfent) Átéltem, megvolt az élmény.
A féltengely biztosan km és használat/ kor függő, nekem a 14 éves autómban kb. 360.000km-nél nem volt baja, de 400-nál tuti már csak elővigyázatosságból is cseréltem volna, az biztos.
Ha a 7gen futóműve baromi kemény, akkor a 8gen-é egyenesen beton szilárdságú. Mert az a kemény, a 7gen-é maximum feszes. Rendes gátlókkal, stb. egyáltalán nem kimagaslóan kemény. A 8gen viszont tényleg kemény és valósan baromira az.
Mostanra ugye sok van belőlük az utakon és nem véletlen, hogy gyári mérettel szinte senki nem használja, teszik rá szépen a 205/55R16-os gumit és felnit. (olcsó hozzá a gumi és tényleg elég sokat finomít rajta)
Anyám a gyári 225/45R17-tel közlekedik, amikor beülök mellé..... hát, nem zárom össze a fogsoromat sosem.
"... a fűtésbowden az katasztrófa tud lenni. FL-nél ezeket orvosolták."
Nekem Facelift utáni VII gen Civic volt, és tönkrement a fűtésbovden, és állítólag reménytelen a javítása, vagy egy vagyonba kerül. Szóval nem orvosolták!
Lehetőleg csak automata klímásat vegyél, ne manuálisat, hogy ezt elkerült. A manuálisban, ha még nem ment tönkre, akkor Nálad fog tönkre menni. Én ezért adtam el.
Féltengely hajlamos még eltörni benne, ezt is megtapasztaltam.
Baromi kemény a futóműve, én nem nagyon bírtam megszokni. Ha nem vezettél még, feltétlen menjél egy próbakört eggyel.
Nekem 1.4 volt. Városba, országútra elég, ha nem akarsz versenyezni, de autópályára már kevés, oda biztos el kell az 1.6.