Üdv!
Állítottam a gyújtáson jobb a helyzet szerencsére nem halom azt a hangos kopogást, talán kicsi valami még van de nem tűnik vészesnek egyenlőre így marad de majd szerintem érdemes lenne ránézni stroboszkoppal is .
Fellazítod a 3 csavart és beállítod stroboszkóppal úgy hogy előtte a 2 pólusú diagnosztikai csatlakozót rövidre zárod. Ha nincs akkor simán hátrafelé eltekered a gyújtáselosztót szinte koppig. A felső része menjen a tűzfal felé.
2021. december 30. 11:55:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124807 2021. december 28. 18:30:50: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124804
Értem , erre gondoltam én is hogyan tudok rajta állítani ? stroboszkópom nincs .
Arra gondoltam hogy alapjáraton finoman állígatom kézzel így össze jöhet a dolog?
Amikor szét szedtem úgy nézett ki hogy egy foggal arrébb van a vezérműszíj tárcsa a jelhez képest ezért állitotam jelre a tárcsát össze rakva kopogás hallatszik hiba kód nincs
A vezérműtengelyen a nyíl pont felfelé mutat vagy a két jel van a hengerfej tetejével egy vonalban? Mivel a blokk döntött a jel (nyíl) nem felfelé kell hogy mutasson hanem kicsit hátrafelé.
2021. december 28. 11:12:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124796
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok
A kérdésem az van egy Honda accord 2.3 vtec 2001 f23z5 vezérlést cseréltem el volt forgatva 1foggal a vezérműszíjtárcsa a jelhez képest furcsálottam is de ment a kocsi és kopogást sem hallottam , viszont most én vissza tettem gyári jelekre a vezérlést indul megy is de van valami kopogó hang a motorból mi lehet ez pedig most van a vezérlés gyári állapotban, többször elenőriztem.
Lehet ezért volt elrakva mert hibás a motor vagy kezdődő hiba ez a kopogás vagy állítani kellene hozzá a szelep hézagokat is netán az kopognak?
Üdv, János