Tonx köszönöm a válaszodat, nekemis ez gyanús. Miskolc környékén nem tudsz valakit aki megvizsgálná ilyen füstgéppel? Sajnos nagyon nehéz korrekt áron dolgozó szakit találni
Lehet betöltő nyak, tanksapka, EVAP rendszer bármelyik csöve vagy akár maga a tank is. Nem tippelgetéssel kell megállapítani hanem füstgéppel megkeresni a hibát, kb. 5perc diagnosztizálni.
A tankszellőztetés esetleg kilyukadt? Ami előre megy az aktívszénszűrőbe? Vagy csak szimplán szétrohadt a betöltőcső teteje amit alulról nem látni, tankoláskor meg a pisztoly csöve mélyebbre megy és nem fossa ki az üzemanyagot. Nem a tied lenne az első ilyen autó.
a szerelő végig nézett minden kritikus pontot. Nem talált semmi rendellenességet, ekkor megállapította, hogy a tanksapka a hibás. Hazaérve a másik 7 gen. -es Civicem tanksapkájával megcserélve kizártam a tanksapka hibát.Itt tartok most. Üdv
Sziasztok! Mostanra sikerült majdnem minden problémát megoldani. Cserélve lettek: -vezérműtengely jeladó, -főtengely jeladó, - ha már ott volt az autó, akkor még - komplett vezérlés, -főtengely szimering,- gyertya,-fagyálló,-fék,és kuplung olaj ,- szelepfedél tömítés +szelephézag ellenörzés. A futómű, és az alja oké. Most már "csak" az autó körüli benzinszag maradt meg, arra nem találnak megoldást . ( tanksapka jó, mégsincs a tankban kinyitáskor se nyomás, se szisszenő hang. ) Nics meg, hogy hol van tömítetlenség. Valakinek ötlet? Üdv Tibi
Nem, a gázhoz speciális olaj is jár. Az R12-es gázhoz használt olaj pl az R134-el felhabosodik és a klíma használhatatlanná válik. Szóval ha épületklímás akkor nem biztos hogy beletenném az autóklímába. Ha meg üres akkor első körben meg kellene keresni a hiány okát, azt megszüntetni majd utána feltölteni.
Ha nagyon extrém vagy akkor öngyújtó gázzal töltsd fel. 550g nem sok és ugyanúgy fog működni ugyanazzal az olajjal. Csak ne legyen lyukas a rendszer és ne ütközz.
Ha klímás akkor lesz neki gáza. Ez nem úgy van hogy veszel 600g gázt kis flakonban aztán beletöltöd. Ide gép kell. Ha klímás akkor még van gépe. És ő sem fogja keverni mert csak tönkremegy a gáz. Plusz gép takarítás. Minden gázhoz saját gép kellene. Vannak kombinált gépek de aki régóta klimázik annak minden gázhoz saját gépe van.
Köszönöm.A gázok fajtájára való keverésre gondoltam. Jó ismerősöm klímás, és fel tölti mindkét Civicemet, de sajnos most nem tudom tőle megkérdezni, hogy van e neki R134a gáza. ( én csak paraszt ésszel arra gondoltam, hogy a motorolajok is keverhetőek valamilyen szinten ) Tonx, légyszíves nézzd már meg a lentebbi bajomat, hogy tudsz rá valami okosságot mondani? Grego sokat segített , ( felmerült a szívócső nyomásérzékelő szenzor hiba )
Mármint hogyan keverni? Az tartályban és a kocsiban levőket, vagy r134a az r12-vel vagy az r134a az y1234f-el vagy az r400-at az r134a-val és a többi létező gázt? Ha r134a van benne akkor az kell bele ha y1234f van benne akkor az kell bele. Hogy friss a klímagépből a használttal a kocsiban igen keverhető, mert amit leszívnak az ugyanúgy megy a klímagép tartályába a többi közé. A gázok fajtája nem keverhető. Sőt még az olajak sem, annak ellenére hogy pl ugyanaz a gáz van a rendszerben.
oké, köszi. Ha valakinek van valami meglátása a lentebb írt jelenséggel kapcsolatosan, kérem írja meg.
Más: 2003-as D14Z5, 2005-ös D16V1 motorkódú Civic klíma feltöltési mennyiségre van valakinek adatja? Haver feltudná tölteni, de nem tudja a mennyiséget, vagy valami ilyesmi a probléma. Segítségeiteket előre is köszönöm. Üdv
ahogy bejött a meleg idő, egyre többször volt, van benzinszag az autó körül, ill. melegben "nehezebben" kezdett el indulni ( kb. úgy mint amikor üres a tank ). Ezek a jelenségek is lehetnek kapcsolatban a vezérműtengely jeladóval, vagy ez valami más hiba kezdete? Most így visszagondolva a nagyobb hidegekben is többet tekert az önindító. Ezekre tudnál valami tanácsot adni? Üdv
grego köszönöm a segítségedet.Sikerült eljutni egy szakemberhez ( ma, szombaton ). Rácsatlakozott az autóra a laptopjával, és azt mondta, hogy szívóoldalnál a vezérmű tengely jeladó lessz valószínűleg a baj. Törölte a hibakódot, azt mondta, hogy egyre gyakrabban fog jelentkezni a hiba. Sajnos a következő időpontot 29.-ére tudta adni ((. Itt tartok most .
sziasztok!
A mai napon a 2003-as 1.4-es civicem kb. 20 km út után a legnagyobb melegben váratlanul leállt. Kb. 3 perc várakozás után pár másodpercre beindult, majd újra leállt. újra várakozás kb. 3percig, közben tanksapka leszedve, de a nagy forgalom miatt nem hallottam semmi "sziszegést", viszont az autó beindult, viszont világít a sárga motor ellenörző lámpa, ennek ellenére hazajöttem vele ( kb. 30 km ). Az autón minden kerbantartási munka el volt, van, végezve, benzinszűrő csere is. Tubnátok segíteni a kialakult helyzetbe? üdv! Tibi