HONDA fórum
2024. május 16. csütörtök, 10:32,  Botond, Mózes Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
Adás-Vétel kérdései és válaszai

#94235 grego +  2021. március 27. 19:35:55 re: #94234 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
5500 rpm alatt a 100 lóerős 1 gen CRX-emmel körbeautóztam. Nekem nagy csalódás volt a 6 gen VTI és egy fellélegzés volt az EP3 utána.

#94234 sh adam 0  2021. március 27. 19:34:13 re: #94233 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a 6g vti már "lomhább" lett. nem volt benne az a bugi mint a 4-5g-nél. Gyárilag a fék az tényleg sokkal jobb mint bármelyik vti-n.
2021. március 27. 19:35:55: megválaszolva grego +  által, → #94235 

#94233 grego +  2021. március 27. 19:28:58 re: #94232 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja én a 6 gen VTI-hez képest mondtam, mert nekem az volt. A fék és a robbanékonyság sokkal jobb az EP3 esetében mint a 6 gen VTI.
Meg nekem a 400 méteres gyorsulás semmit nem jelent. Egyenes menni szinte bárki tud :D
2021. március 27. 19:34:13: megválaszolva sh adam 0  által, → #94234 


2021. március 27. 19:29: Szerkesztve grego +  által, megtekintés


Az eredeti hozzászólás
#94232 sh adam 0  2021. március 27. 19:23:30 re: #94229 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
6g vti esetleg... de egy 5g vti-re ezt nem mondanám. Igaz én facelift előtti Ep3-at vezettem, de nem adnék oda érte egy 5g vti-t az biztos. Régen volt de azért egy jo állapotu 5g vti tudta 400on a 14 közepét gyárilag. Ettől egy Ep3 se ment sokkal jobbat. Egy ep3 és fk2 között viszont elhiszem nagy a szakadék. [SMIL:/smile1.gif]
2021. március 27. 19:28:58: megválaszolva grego +  által, → #94233 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.55, 0.42, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.071 mp, 10 query