Ja én a 6 gen VTI-hez képest mondtam, mert nekem az volt. A fék és a robbanékonyság sokkal jobb az EP3 esetében mint a 6 gen VTI.
Meg nekem a 400 méteres gyorsulás semmit nem jelent. Egyenes menni szinte bárki tud
6g vti esetleg... de egy 5g vti-re ezt nem mondanám. Igaz én facelift előtti Ep3-at vezettem, de nem adnék oda érte egy 5g vti-t az biztos. Régen volt de azért egy jo állapotu 5g vti tudta 400on a 14 közepét gyárilag. Ettől egy Ep3 se ment sokkal jobbat. Egy ep3 és fk2 között viszont elhiszem nagy a szakadék.
Ezen ne múljon.. :-)
Hogyhogy nincs munka?? Sztem még több van, mióta van ez a felújítási program, mindenki fullon van..
Nekem a 7 gen Type-R se volt robbanás, csak kellemes, tehát nekem a jellege tetszene. Túl sokat motoroztam ahhoz, h egy autó meglepjen 500 lovon belül. :-)
Nekem volt VTi-m, ilyet nem szabad mondani, de a CTR után nem robbant olyat, így én már nem vágyom rá, de a formával ugyanígy vagyok mint te is és mai napig ellennék a 7gen 1.4-el is 90lóval, akkor az 5gen-nel is elleszek ugyanannyi lóval.
Amúgy egyelőre marad az építőipar (csak az előző helyről muszáj volt lépni és azóta nincs munka sajnos) de épp most hívtak az előbb, hogy jövő héten valszeg kezdhetünk Pest mellett. Ámen úgy legyen, azt mondom, bármi jobb mint a semmi, ami most van...
Lesz ugye a kinézett/megbeszélt (gottié) Civic meg intéztem a Suzuki helyett egy másikat "csereautónak", tehát lesz munkába járós mégis, ha kell.
De ennyi, ennél jobbat nem tudok most kihozni a helyzetből.