A kis Honda E nekem pl. tetszik, az i3-nak pedig bármelyik részlete tetszik, közelről nézve, de ha az egészet nézem, akkor meg nem. De ez mind ízlés kérdése, szóval nem vita tárgya.
Ami viszont talán az lehet, bár szerintem szimplán csak tény, hogy máig nem fogom fel, hogy hogyan kaphatott a szerencsétlen i3 olyan értékelhetetlenül keskeny gumikat. Nem az a baj vele, hogy hogy néz ki mondjuk hátulról, hanem véleményem szerint megkérdőjelezhetővé teszi (szépen fogalmazva) az egész autó biztonságát.
Mert kanyarban mondjuk lehet kiküszöböli(?) az elektronika, de fékezésnél semmi nem tudja kompenzálni ezt a vicc gumit, nagyon kellene rá a szélesebb.
(155 vagy 165 széles, nem emlékszem már pontosan, de a Swift-emen van 165 jelenleg, magyarán Suzuki gumi, ami arra a gyászra (Swift) még elmegy, mivel nincsen súlya, de egy i3-nak az akupakk miatt is van elég, ezért sem értem....)
A kis Honda E-nek legalább normál gumiméretei vannak, (pedig talán még kisebb is, de ez nem biztos) arra valahogy jobban rábíznám az életem ezen okból.
Szerintem jól néz ki, az egyedüli ami zavar hogy egy kis hatótávolságú autót dobtak piacra amikor mindenki kevesebbért dupla ha nem tripla hatótávolságot ad.
Ez a Honda e tiszta vicc szerintem még a japánok sem gondolták komolyan, bár hozzáteszem hogy az i3 BMW is hasonló érzéseket váltott ki az fogyasztokból de az valamiért nagyon sikeres lett. " Viszont nem az elején hanem amodellciklus közepétöl számitva kezdték felfedezni"