hát most, hogy megnéztem az MNASZ év végi rangsorát.
as2: 3 versenyző értékelhető egész éves versenyzésért, és 22 induló volt év közben
as3: 4 versenyző értékelhető egész éves versenyzésért, és 28 induló volt év közben.
Tehát azért annyira nem csak a vti-k voltak jellemzőek......
És ennek a Vti-sek többsége örülne szted?Nekem nagyon nem jönne be ha nem tudnék más márka ellen versenyezni!Ennyi erővel lehetne minden alkalommal Honda találkozó!Meg kellene építeni azokat az Alfákat is komolyra hogy legyen esélyük.
Na meg az 1300 alattiaknál akkor létrehoznál egy swift GTi kategóriát......
2011. december 7. 20:24:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6867
És amit én írtam, avval mi a gond?
Jönnének még 1.6-os Alfák is (szintén nem kéne vTi-kkel menniük)
És Suzukiból is többet látnánk, ha lenne rájuk méretezett kategória.
(Szerintem az én kategorizálásom amúgy nem áll távol Chris-étől)
2009 és 2010-ben is nyertem a kategóriámat. Az összetettben csak azért nem rúgtam labdába, mert ebben a két évben a kibaszott superfinal döntötte el az év végi összetett eredményt, amihez kurva kevés voltam. Többek között ezért se volt kedvem különösebben idén.. erre idén ismét a pontverseny alapján ment az összetett...
"Megmondom mi a gáz...!Ugyan az mint régen!Minden évben olyan változtatások vannak amikkel leszivatják az aktuális versenyzőket.Sokan ezért hagyták abba."
pontosan ez a helyzet sajnos.
ha jol emléxem 2009volt az első mnasz évad.de lehet már 2008.2008-ban le lett beszélve egy elég jo kategorizálás.akkoriban volt fapuma körül meg a stroker körül a sok szavazás....
arról volt szó,hogy 3évig bántás nélkül maradnak a kategóriák.
2008ban tele volt a kategória.2009ben is.majd amik épültek elég komoly költségvetésű gépek 2009év végén jött ,hogy na akkor ismét változtatunk.2010-ben már 1.6-2.5ig lett csomo változás turbos jött szivoval.akiknek én csináltam kocsit.80% emiatt hagyta abba.eladta szétbontotta a kocsit...1-2 fejlesztett majd autót váltott.és már nem olyan erőbedobással állnak a versenyhez közel sem mint anno...
Pont ez az!Kezdtek volna vissza szállingózni a régiek közül is többen,erre megint megy a variálás....
Chris-féle kategóriák tetszenek.
esi-k,1.5 vtec-ek,1.5 non-vtec-ek,swift gti-k,corsa gsi-k,daihatsu turbo-k mennének egy katban(esi tulajok többen jelezték itt a fórumon,hogy jönnének ha nem vti-vel kellene menniük együtt).
1590-1800-ig vti-integra(simán pariban vannak)
1800 fölött
2011. december 7. 17:29:10: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6853
HondaR-nek abban tökéletesen igaza van, hogy nem lehet arra építeni, hogy "én azt hallottam, mennyi ilyen-olyan-amolyan kocsi akar majd jönni jövőre". A 2 autót nyilván nem az idei S2-re értette, kint voltunk az összes versenyen és figyeltük azt a kategóriát, indult benne haverunk.
Azt meg te is láthattad, milyen az, amikor kreálnak egy kategóriát a nem valós igényekre: ott az S1. Na abban konkrétan volt 2 autó idén...
Szerintem az 1.5 Hondákra nehéz úgy építeni, hogy a rájuk szinte "méretre szabott" kategóriát sem lepték el tömegével idén, enyhén szólva. Elég megnézni a dragracing.hu-n a ponttáblázatot.
Amúgy az általam javasoltak messze nem érintenék őket sem negatívan, mondj annál jobb kategorizálást, mint amit leírtam!
Önmagában helytálló, hogy a S2 kategória ki tudott állítani egy döntő táblát az idei szezonban.
Csak éppen azokból a Hondásokból volt drámian kevés, akiknek a javát szolgálta az aktuális (vTi-mentesített) kategorizálás. Én erre írtam azt, hogy a Vogelsinger-féle javaslat, ami 1.6 alatti és fölötti kimondottan Honda kategóriákat adott meg, az szinte csak a Gondi Petit érintette volna negatívan a jelenlegi versenyzők közül. (Akkor annyiban tévedtem, hogy ezek szerint a Gondi Petit és téged).
Ezért nem is volt róla vita.
Én más kategóriákat gondolnék, le is írtam, azzal mi a gondod?
Ti ezt honnan szeditek hogy 2 autó volt,van,lesz??Amikor én kint voltam(7-ből 4) tele voltunk swiftekkel,civicekkel,daihatsuval.Mindíg komoly csaták mentek.
2004-2007-ig igen komolyan vettem ezt a sportot,az összes rendezvény összes versenyén kint voltam(még a határ melletieken is),akkor is a kis köbcentis kategóriák voltak a legnépszerűbbek!
Megmondom mi a gáz...!Ugyan az mint régen!Minden évben olyan változtatások vannak amikkel leszivatják az aktuális versenyzőket.Sokan ezért hagyták abba.
Ilyen-olyan gyűléseken,megbeszéléseken voltam nem egy,nem kettőn.Felesleges volt elmennem mert soha nem az történt mint az ott elhangzottak,megbeszéltek!Ezért sem járok már ilyenekre.
Üdv.!
2011. december 7. 17:15:33: megválaszolva boti + által,
→ #6851 2011. december 7. 17:07:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6848
De itt a lényeg, azt mondod, hogy többen tervezik jövőre... Magyarul azok miatt kell kategóriát csinálni, akik akarnak majd egyszer versenyezni... Mi kint vagyunk/voltunk minden versenyen! Marco is kint volt minden versenyen! Ha belegondolsz, én személy szerint nagyobb hangsúlyt fektetnék arra aki már letett valamit az asztalra, ki tudja mi lesz jövőre, ki tudja ki jön majd, lehet hogy most tervezik többen és ha nem jön össze, akkor van egy jó kategóriájuk, amiben megint lesz 2 autó ami kijár!
Egyébként amit Marco javasol, szerintem megfontolandó kategoriázálás!
Te kijársz versenyekre?Netalántán az 1550 kategóriába?Mert én például ott indulok ha kimegyek(tehát engem érint a dolog).kb. 4 versenyen voltam kint,akkor megvolt a 8-as tábla!több hondással és sok átalakított/Gti swiftel.Velük nagyon nagy csatákat lehet vívni....ezért is kezdtem újra kijárni 3 év után,mégha csak streetbe is,nem profiba mint annó!
Konkrétan több 1.5 hondáról tudok akik jövőre tervezték a versenyzést......
2011. december 7. 16:58:36: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6847 2011. december 7. 16:03:43: megválaszolva HondaR 0 által,
→ #6845
(kieg: de lehetne az 1.kategória akár 1.4-ig is. A 3.kategória meg hasonlóan működne, mint a 2., abból a szempontból, hogy onnan is feljebb kerülne az 1.8-2.5-be az olyan autó, mint a "Black & White Civic/HHC")
Nem igazán értem ezt a nagy ötletelést. Mindenkinek lett volna lehetősége elmenni a szakági ülésre, vagy akár találni valakit, aki képviseli. Természetesen nem akarok senkit korlátozni abban, hogy elmondja a véleményét a kategóriákról, de befolyásolni szerintem (ha már nem vették a fáradságot arra, hogy elmenjenek) legfeljebb olyanok próbálják a Kohári Zoliékat, akik legalább kijárnak...
Nyilván nekünk sem életünk legnagyobb élménye volt végighallgatni a végtelenített "kell-e a talán jövőre elinduló Camaro-ba, meg Corvette-be búkócsövet szerelni, ami ugyan street, de slick nélkül nem tud elindulni"-operát másfél órán keresztül, 5 perces ismétlésekkel. De mi legalább ott voltunk.
Amúgy elég furcsa helyzet, hogy olyanok érdekében akarják a (ténylegesen kijáró) 1.6 vTi-ket egy kategóriában hagyni az 1.4 turbókkal meg a 2.5-ös BMW-vel, akik kint sincsenek a versenyeken. Nyilván az ülésen elmondottak nem kedveznek a Gondi Petinek, de rajta kívül ki mást érint? Mostanáig ment ez a kreált 1550 kategória, ahová jöhetett volna rengeteg Hondás, hány is jött? Bevált? Egyértelműen nem. A másik oldalról meg a vTi-sek jó része nem érezte fair-nek a kategorizálást, hogy 2.5-ig vannak besorolva, ez biztos. Nem beszélve a teljesen eltűnő Alfásokról, etc.
Az én javaslatom az lenne, hogy legyen:
1.kat: 1.3-ig (jöjjön több Suzuki, etc)
2.kat: 1.3-1.8 (így Gondi Peti is kapna új ellenfeleket)
3.kat: 1.6 vTi + 1.8 vTi és semmi más! (ez lenne a "Honda sport kategória", nem kéne kettő)
4.kat: 1.8-2.5
2011. december 7. 15:51:31: megválaszolva dseriesevil + által,
→ #6844 2011. december 7. 12:46:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6843
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok