HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 19:04,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#6889 ozoli +  2011. december 9. 19:24:07 re: #6831 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
"szerinted csak és kizárólag gyári vasak menjenek."
én hol írtam ilyet??

én ezt irtam
"és szerintem igen is a street kategóriákat a forgalomban lévő gyári autókra kell ki írní(nem a szélvédőregrego)
és azon belül ki mennyit áldozhat rá,hogy gyorsabb legyen,azt mindenki maga tudja"

nem értelek

amugy ,meg amelyik autó a gyárinál 10%-al erösebb az már nem street legal:D

#6838 gpetee +  2011. december 7. 03:02:13 re: #6834 (HondaR 0 )  ←  ‹›  +7 | rejt
Robi szerintem azért, mert idén szinte csak páran vettünk részt az összes versenyen azért szerintem nincs több jogunk, mint másoknak akik jövőre akarnak jönni, vagy csak egy-egy versenyen jelenek meg.
Hiszen nem egy zárt körű rendezvényről van szó és az lenne neked/nekem/nekünk is a legjobb ha mindig lennének újak is akik növelik a verseny színvonalát és esetleg rá is kapnának az egész éves versenyzésre....
Peace.....

A többi meg már nem csak neked......

Én még mindig a Chriss féle kategóriákat tartom a legjobbnak, mivel akkor az esi-k, 1.5-vtecek és a többi márka sportosabb autóinak is lenne esélye (1.3 swift gti, corsa gsi...........)
as2: a vti-k, intik össze férhetnek mivel ahogy többen is mondták a vti-ből nem nehéz inti szintet csinálni és akkor az off márkák örülhetnek (golf 1-2 gti, swift sport, corolla gti/nissan sunny gti/colt gti a régiek)
as3 meg 1.8++ hondák a b20vtec, s2000, offból astra/kadett gsi, golf gti 1.8t/leon cupra (ha marad az hogy egy kat-ot emel a turbo), bmwék.......

Nekem az a meg látásom hogy a hondák között is jó lehet ez a megoldás és az off márkáknak is.

Ha valakinek fúrt/javított motorja van, akkor a 2. túl méretig nem emel kat-ot ahogy eddig is akkor az szerintem továbbra is mindenkinek jó.

2011. december 7. 03:03: Szerkesztve gpetee +  által, megtekintés

#6835 dani1121 +  2011. december 6. 22:15:19 re: #6834 (HondaR 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jogos. Motorszám stimmel, turbó nincs ráakasztva, nitro nincs, nem slick van fent elől, nincs kikönnyítve, max annyi hogy hangosabb mint a gyári, utcán használatkor nagy vonalakban nem látszik semmi belőle hogy kilógna a sorból, ha nem feltűnősködik az ember.
Az én olvasatomban ez a street. Az meg hogy erős? Pénz kérdése minden. Sokan akarunk versenyezni és nem mindenkinek van rá meg a keret.

Ui: Én sem tartom magam versenyzőnek, régen motorral próbálkoztam, idén meg az utcai 1.3 8v swiftemmel voltam két versenyen, (kipakolva az anyós és a hátsó ülés+pótkerék, gyári méretű téli gumikkal). Nálunk 1400ccm az A1 kat. és mindenki együtt megy nincs profi meg street. Így sikerült egyszer 6-iknak lennem illetve egyszer 2-iknak. Aztán meglett a coupé, az egyel nagyobb kategória. Próbálok felzárkózni, ahogy anyagi lehetőségeim engedik. "Mert az igazi racer alkalmazkodik. "
Nekem is jobb lenne az esi-vel ha nem vti-k ellen mennékde majd úgyis eldől, nekem az idő számít az az ami miatt odaállok. Egy kupa az szép meg minden, meg jó érzés , de azzal úgysem jön vissza az amit beletol anyagilag az ember.

#6834 HondaR 0  2011. december 6. 21:51:06 re: #6831 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Ne haragudj, de mi ismerjük egymást? Engem is felhozol, hogy nem kéne streetben lennem! Szerintem amíg 16-os kerék van a kocsin, minden benne van, még az üdítőm is a könyöklőben versenyen, az autó napi használatnak abszolút megfelel, kocsikázok vele, mitől lennék én profi? Azért, mert jól megy? Na bumm, alapméretes 1.6-os! És az van benne, ami a forgalmiban van!


Annyit újra kérnék mindenkitől, hogy az szóljon bele a témába, aki ténylegesen versenyez is! Ne azok az emberek győzködjék a Zolit akik unatkoznak!


Köszönöm!

2011. december 7. 03:02:13: megválaszolva gpetee +  által, → #6838 
2011. december 6. 22:15:19: megválaszolva dani1121 +  által, → #6835 


2011. december 6. 21:54: Szerkesztve HondaR 0  által, megtekintés

#6833 aswaaa +  2011. december 6. 21:26:31 re: #6831 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
utolsó mondaton feküdtem azért a röhögéstől [SMIL:/smile2.gif]

véleményem szerint street szívóba a Chris féle megoldás nem lenne hülyeség. De olyan sose lesz, hogy mindenkinek jó legyen...

#6832 PelyV(T)i +  2011. december 6. 21:22:06 re: #6830 (ozoli + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem szégyen az, nem is azért írtam, és nem is kell magyarázkodnod. Pláne nekem nem, nagyjából tisztába vagyok a versenyzőkkel, és tudom ki honnan indult.

#6831 -Törölt felhasználó- 2011. december 6. 21:11:56 re: #6829 (ozoli + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a kategóriákról eddig is ugyan azon a véleményen voltunk...

az utolsó mondatomba kötöttél bele, hogy streetbe ne kelljen már autót építeni, mert oda szerinted csak és kizűrólag gyári vasak menjenek. de ugye pont ezt tetted Te is, HondaR is, HHC Gyuri is, street kategóriába építettetek autót...


bocsáss meg, hogy nem versenyzek. ez talán jövőre változik, ha a tunerem (a luzer) összekapálja magát...
2011. december 9. 19:24:07: megválaszolva ozoli +  által, → #6889 
2011. december 6. 21:51:06: megválaszolva HondaR 0  által, → #6834 
2011. december 6. 21:26:31: megválaszolva aswaaa +  által, → #6833 

#6830 ozoli +  2011. december 6. 21:09:19 re: #6827 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
amikor elkezdtem építettni 2008 ,ha jól emlékszem engedték az utólagos turbósítást

majd 2009 ben betíltották

lobbiztam,igen és még páran

2 évig szoptam a tesztben és a profik között,nagy élmény volt
2011. december 6. 21:22:06: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #6832 

#6829 ozoli +  2011. december 6. 21:04:55 re: #6822 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
én a street szívó katokra írtam azt amit írtam,mivel eddig ez volt a téma

és ugy látom hogy itt konkrétan olyan kategóriákat akarnak ami a szívo hondáknak kedvez akkor miért ne legyen külön kat?
igaza volt Zolinak
jöhet a minusz
2011. december 6. 21:11:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6831 

#6828 PelyV(T)i +  2011. december 6. 20:56:46 re: #6824 (Chris0604 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem az idei kategóriákhoz képest, a vti-sek CSAK JÓL JÁRHATNAK egy módosítással, mégha együtt kell menniük az ITR-ekkel, de szerintem még a 2000ccm is beleférne nekik ellenfélnek.

#6827 PelyV(T)i +  2011. december 6. 20:55:19 re: #6822 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem, Ő épített egy turbós kocsit, majd lobbizott a kategóriáért.
2011. december 6. 21:09:19: megválaszolva ozoli +  által, → #6830 

#6826 Chris0604 +  2011. december 6. 20:55:17 re: #6825 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
sztem nem sírt 1 db VTi-s sem.Nem értem miről beszélsz?!

#6825 Higany +  2011. december 6. 20:48:04 re: #6822 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
nem tudom a vti-sek mit sírnak, hogy az integrákkal kellene menniük Chris féle kat alapján. oké ha a full gyári állapotokat nézzük, akkor egy intinek több esélye van, de az élmezőnyben már rég nem gyári állapotú autók vannak és egy vti-ből is ugyan olyan jó időt ki lehet csikarni, mint egy integrából (no meg azért túl sok húzott inti nem versenyez), innentől egyenlő esélyekkel indulnak. Az egy korrekt kategóriabeosztás lenne és legalább 1.6-ig vti-ken kívül is lehetne jó verseny.

Egy kérdés merült bennem fel, más márkákat nézve az 1590 köbcentis határ lehet pont olyan, hogy ők is átkényszerülnek a nagyobb katba, bár sztem tök8, hogy melyik katban nem jutnak a dobogóra.:D
2011. december 6. 20:55:17: megválaszolva Chris0604 +  által, → #6826 

#6824 Chris0604 +  2011. december 6. 20:45:37 re: #6822 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
én úgy vagyok vele,hogy azért verseny az legyen,de ne esélytelen mikor pl.:anno én gyári Vti-vel indultam egy S2000-es ellen,vagy B20Vtec ellen,na ez az aminek tökre semmi értelme.
2011. december 6. 20:56:46: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #6828 


Az eredeti hozzászólás
#6822 -Törölt felhasználó- 2011. december 6. 20:35:35 re: #6818 (ozoli + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
nem is a kategóriákról beszélgettünk eddig...

azért felet meg, mert oda építetted, arra a kategóriára.

végső soron, a 1551-1650ccm kat. mindenképp a VTI tulajoknak kedvezne, a chris féle megoldás pedig pont nekik nem...

itt csak az fog dönteni, hogy ki tud jobban lobbizni, akárcsak fapuma esetében.

egyébként én is a chris által leírt kategóriákat támogatom.
2011. december 6. 21:04:55: megválaszolva ozoli +  által, → #6829 
2011. december 6. 20:55:19: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #6827 
2011. december 6. 20:48:04: megválaszolva Higany +  által, → #6825 
2011. december 6. 20:45:37: megválaszolva Chris0604 +  által, → #6824 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.3, 0.33, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.016 mp, 21 query