HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 01:38,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#51141 LasiIS250 0  2021. július 26. 08:38:33 re: #51138 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szivó tuningnál 5le nak is tudunk örülni, egy kicsi itt egy kicsi ott :D

Amúgy nekem most levegő kellene nagyon, benzint tudunk adni , de levegőt jelenleg nem .....

Tegnap voltam programozni, és 7-8 ezernél már elfogy a levegő, dús a keverék!
Valami jó torló levegős rendszert kellene kiépíteni neki..... bár még 1000 más dolgon lehetne picit reszelni

#51140 Tonx +  2021. július 25. 18:53:45 re: #51139 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Persze de ez volt asszem az első széria utcai kivitel.

#51139 KawaBazsy 0  2021. július 25. 17:30:40 re: #51138 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sok ilyen motor volt.. Versenyen számított az a minimális idő, amit lehetett vele nyerni.
2021. július 25. 18:53:45: megválaszolva Tonx +  által, → #51140 

#51138 Tonx +  2021. július 25. 17:17:54 re: #51134 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Suzuki Srad 600-nál csinálta meg úgy hogy a menetszél nyomta be a levegőt. De itt is csak nagy sebességnél és csak pár Le-t hozott.
2021. július 26. 08:38:33: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51141 
2021. július 25. 17:30:40: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #51139 

#51135 LINSZTER +  2021. július 25. 16:07:59 re: #51134 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nyílván, de még mindig azt mondom, hogy lényegesen kevésbé számít egy szívónál. Néhány LE míg turbósnál akár 20-30LE is vagy több.

#51134 LasiIS250 0  2021. július 25. 16:04:36 re: #51120 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen a szivó motor szív ez tiszta sor, de van olyan hogy torló nyomás .... és ha ez jól ki van építve az tud több levegőt bejuttatni , de akkor sem mindegy, hogy 20 fokos menetszél vagy 40 fokos jut be.
2021. július 25. 17:17:54: megválaszolva Tonx +  által, → #51138 
2021. július 25. 16:07:59: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51135 

Téma neve

#51132 LINSZTER +  2021. július 25. 12:16:20 re: #51131 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt


#51131 grego +  2021. július 25. 11:55:27 re: #51130 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2021. július 25. 12:16:20: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51132 

#51130 LINSZTER +  2021. július 25. 10:28:47 re: #51129 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyílván befolyásolja de nem annyira mint a hőmérséklet szerintem.
2021. július 25. 11:55:27: megválaszolva grego +  által, → #51131 

#51129 integra_type_r 0  2021. július 25. 10:25:09 re: #51128 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ja, kösz...
tényleg jóval kevésbé befolyásolja a teljesítményt...
elméletileg ez talán 2000m magasságban lehet érezhető...


2021. július 25. 10:28:47: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51130 

#51128 LINSZTER +  2021. július 25. 10:04:15 re: #51127 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az ECU változtat a turbonyomáson ha nagyban változik a külső nyomás. De ahhoz elég nagy változásnak kell lennie szerintem, hogy igazán észrevedd.
Pl van "Turbo Ratio Limit" tábla ami rpm vs PA alapján változtat. Ez az egyik alap a kb 20ezer paraméter közül :D



Ha megnézed ugyanezt a "Turbo Ratio Limitet" csak ami IAT alapján változtatja akkor láthatod , hogy nagyobb a különbség.

2021. július 25. 10:25:09: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #51129 


2021. július 25. 10:06: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés
2021. július 25. 10:05: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés
2021. július 25. 10:04: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés

#51127 integra_type_r 0  2021. július 25. 09:56:04 re: #51126 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a barometrikus nyomás változásától mennyire függ a leadott teljesítmény, az fk8-nál...
mert folyamatosan látom a LogR-ben az adatot, de érezhető konkrét összefüggést nem "éreztem" a teljesítménnynel...(nem úgy mint a külső hőmérsékletnél, ott 10-15 foknál érezhető különbségek lehetnek...)
pedig nyilván van...
2021. július 25. 10:04:15: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51128 

#51126 LINSZTER +  2021. július 25. 09:45:21 re: #51125 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Totál természetes dolog. A héten is volt FK8, 30+ fokban teszteltük, majd másnap rám írt a srác, hogy este kiment egy körre és jóval erősebbnek érződik.
2021. július 25. 09:56:04: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #51127 

#51125 integra_type_r 0  2021. július 25. 09:35:48 re: #51120 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
én azt vettem észre, hogy kb. 5 fok külső hőmérsékletnél "érződik" a legerősebbnek...(fk8)
persze ez totál szubjektív...nincs mérésem, stb. hozzá...
2021. július 25. 09:45:21: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51126 

#51124 JohnyFirpo +  2021. július 24. 23:00:04 re: #51123 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Büdös huligánok, azok vagytok! Szègyelljètek magatokat!
( [SMIL:/egyeb/highfive.gif] )

#51123 grego +  2021. július 24. 22:04:42 re: #51122 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jó de hidegben is van ez a jelenség. Nem full padlón jobban megy mint padlón.
Amúgy ma eltoltuk neki pár Lexus-al egyetemben :D
30 km 10 liter benzin :D Lexus kollága meg 23 liter :D
2021. július 24. 23:00:04: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #51124 

#51122 LINSZTER +  2021. július 24. 21:56:07 re: #51121 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az kicsit más dolog, a tied Torque Request alapján működik és télen kisebb nyomás kell ugyanakkora nyomaték eléréséhez mint nyáron. Amit te mondasz ott egy halom factor és limit pofázik bele pl Turbo Overspeed limitek IAT alapján …stb. De ismerős 5G D16 turboját is mertük pár napja. Novemberben 290LE volt, most ebben a melegben már 270 se.
2021. július 24. 22:04:42: megválaszolva grego +  által, → #51123 

#51121 grego +  2021. július 24. 21:28:40 re: #51120 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bizony! Ma is a nagy melegben nagyon érződött, hogy a kocsi jobban ment 0.8-1.2 bár töltéssel mint 1.6-al. Tudod beszéltük, hogy miért van az, hogy padlógázon nem megy olyan jól a kocsi mint akkor amikor kicsit visszaveszed a gázt. És ezt ugye sok FK2, FK8 tulaj érzi és tapasztalja.
2021. július 24. 21:56:07: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51122 

Téma neve

#51120 LINSZTER +  2021. július 24. 17:28:24 re: #51119 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem jól tudod. Ugyanazon töltőnyomáson gyengébb lesz egy turbós melegben mint hidegben. Egy 9-10G Type-R nyáron 1.6+bar-t tölt és gyengébben megy mint télen amikor meg csak 1.2-t.
Szívónál meg nem a menetszél tolja be a levegőt, hanem a motor szívja.
2021. július 25. 16:04:36: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51134 
2021. július 25. 09:35:48: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #51125 
2021. július 24. 21:28:40: megválaszolva grego +  által, → #51121 

#51119 LasiIS250 0  2021. július 24. 09:01:09 re: #51118 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én úgy tudom, pont a turbos motorok kevésbé érzékenyek a hőmérsékletre, mert ott annyi levegőt lapátol be amit állítasz neki, ha kell kis nyomást adsz még neki és akkor is meglesz a megfelelő levegőmennyiség !

Szívónál meg épp ami van, amit menetszél tól befelé ..... meleg levegőből kevesebbet tud benyelni
2021. július 24. 17:28:24: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51120 

#51118 LINSZTER +  2021. július 24. 05:49:24 re: #51117 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pad és pad, mérés és mérés között is lehet óriási különbség. Kérdés milyen korrekciókat alkalmaztak, hol van az érzékelő...stb. Azért az se mindegy, hogy 20fokban vagy 40fokban méred, bár szívó autónál kevésbé számít, de ott is számít valamit. Turbósná meg drasztikusan tud csökkenni a teljesítmény nagy melegben.
2021. július 24. 09:01:09: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51119 

#51117 LasiIS250 0  2021. július 23. 16:01:10 re: #51116 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is kíváncsi vagyok, ilyen tengelyekkel , ilyen leömlővel hasonló 4age 175 lovat tudott egyik youtube videóban.... de ugye kérdéses az a motor milyen állapotban volt, milyen tüték voltak rajta, meg gyári vagy írható ecu volt e benne.

Holnap megnézzük tudunk e több benyát adni neki, egyáltalán szükséges e... vagy túl dús lesz a keverék, valamint a gyújtással ha lehetne játszani, ott pár lovat hozhatnánk még !
2021. július 24. 05:49:24: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51118 


Az eredeti hozzászólás
#51116 sh adam 0  2021. július 23. 12:38:45 re: #51115 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért -14lovat már csak csak megérez az ember ennyiből.
Én azt gondolom a mérésnél ment el ez az egész.
Kíváncsi leszek a tengellyel mit mutat.
2021. július 23. 16:01:10: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51117 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.41, 0.42, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.233 mp, 30 query