Accord esetében kb. egy 5-6 lovat hoz a cai. de ugye a rizikó arra hogy vizet szívjon ott is meg van.
Illetve azzal hogy a rezodobozt eltávolítod alul vesztesz powert meg nyomatékot is. A cai-val olyan 3500-tól érződött a power.
A Comptech icebox más volt, ott lent nem vesztettél annyit mint a cai-val és az esély is kisebb a hydrolock-ra. viszont ott szivacsszűrő betét van és nem kint van a szűrő a dobbetét-nél mint a cai. esetében.
de most jut eszembe, hogy gondi Peti azt mondta, hogy a k20 a gyári szűrővel vákumol, szal érdemes cserélni, meg hoz plusz powert de értelemszerűen úgy a frankó ha egyéb mod-ok is vannak.
illetve azt se felejtsük el, hogy ezek a cai-k versenypályára vannak tervezve, tiszta/száraz körülményekre és magas fordulatra ahol folyamatosan nyelezik.
(sima normál hétköznapi felhasználásnál azért az esetek 80-90%-ban nem 8 ezres fordulaton használod az autót.)
Én nem bántanám a helyedben. Nem csak az a lényeg, hogy milyen hőmérsékletű levegőt szív, ugyan olyan vagy még fontosabb a cső átmérője és hossza. Okkal áll így az AEM is. Gondolom ezt lehetett kihozni belőle. Nem ismerem annyira az ep3 motorterét, de valószínű, hogy ilyen átmérőjű csövet csak így és erre lehetett kivezetni. K20-nak ilik a legalább 3" de már egyre inkább elterjednek a 3.5-4"-ok amit abban a szűkös motortérben nem nagyon lehet elvinni optimális helyre.
Gyári is ilyen (ep3), az is egy szar, ez talán annyival jobb hogy egy rövid vastag csövön szív, és nem 128 apró kis járaton keresztül
Kérdés hogy invesztáljak-e valami CAI-ba vagy icebox-ba, mert oké hogy az biztos hidegebbet szív, de ha csak ilyen 1-2 lovat jelent akkor nem foglalkoznék vele, nem time attacken akarok indulni a hringen de ha ilyen 5-10-15 ló előjöhet akkor már cserélném ezt a WAI-t