HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 04:13,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50866 ólomlábú +  2019. február 10. 18:43:01 re: #50864 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Integra szűrő,doboz nélkül? ;) :D :D
Egyébként autószerelők se tudták,még az elején mikor megvettem és volt pár apró gond,hogy karburátoros :D :D .Gondolom műszakin se foglalkoztak vele.Turbo nem volt benne,amúgy meg minden gyári Honda volt benne,csak nem minden azonos típusú :D :D :D

#50864 degumentes 0  2019. február 10. 13:06:14 re: #50862 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekem is volt már nyitva a motortér, az osztrák rendőröknek, német határon is, csak a vtec controllert vette észre az egyik rendőr, de csak vigyorgott [SMIL:/smile2.gif] Nem kell direkszűrő, meg színes csicsás dolgok, aztán nincs probléma.
2019. február 10. 18:43:01: megválaszolva ólomlábú +  által, → #50866 


2019. február 10. 13:08: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50863 degumentes 0  2019. február 10. 13:02:36 re: #50860 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem ott figyel a vtec hengerfej (piros), nyitott vezérműszíj, fokolókerék. Olyan helyen műszakizott, hogy kibasztak a picsába, mikor nem világított az egyik rendszámtábla világítás izzója, és miután kicseréltem, simán átment [SMIL:/szetvert.gif] , nem volt okosvizsga, fék, karosszéria, futómű, kipufogó rendszer rendben van, a co kibocsáltása bőven a határértéken belül van.

#50862 ólomlábú +  2019. február 10. 12:56:27 re: #50860 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem,nem volt mindig okos helyen műszakiztatva.Amit csináltam saválló rendszert azt levettem és a gyárit raktam vissza.Meg vissza lettek téve a gyári gátlók,mert ültetve is volt.Nem érdekelte őket,hogy karbi van rajta vagy injektor.Sőt!itt kint is megállítottak egyszer a rendőrök,és bár voltak vagy 20-an csóválták nagyon a fejüket,de elengedtek.
2019. február 10. 13:06:14: megválaszolva degumentes 0  által, → #50864 

#50860 Honda imádó +  2019. február 10. 12:37:48 re: #50859 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
műszakin sosem volt gond, h a forgalmiban kalgulátor van a motortérben meg injektorok? [SMIL:/mosoly.gif] vagy mindig okos helyen volt műszakiztatva? [SMIL:/pislog/browraise2.gif]
2019. február 10. 13:02:36: megválaszolva degumentes 0  által, → #50863 
2019. február 10. 12:56:27: megválaszolva ólomlábú +  által, → #50862 


Az eredeti hozzászólás
#50859 ólomlábú +  2019. február 10. 12:34:09 re: #177666 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Cserélsz benne hajtókarokat (d15-ét) +esi swap,kábelköteggel,tank cserével,p28-al,mindennel + programozás és akkor lesz olyanod mint másoknak a sima d15+swap.Én megcsináltam,maradt a blokk,így semmit nem kellett sehova papírozni,viszont lényegesen erősebb lett ;) .
Ezzel tudod kihozni a maximumot,de ez sok sok meló ám és pénz is.
vagy csak sima esi swap,de az megint csak rengeteg meló,pénz és nem leszel sokkal előrébb,mintha egy másik motort bele raknál.
2019. február 10. 12:37:48: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50860 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.11, 0.25, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.011 mp, 12 query