HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 21:22,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50378 sacaekvti 0  2018. március 4. 21:03:04 re: #50369 (bütyök + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Felújítás lesz meg egy két okosság is :)

2018. március 4. 21:03: Szerkesztve sacaekvti 0  által, megtekintés

#50377 grego +  2018. március 4. 17:55:05 re: #50376 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na meg még az se mindegy milyen fokozatban mérik.

Példa:

"Paul West 240-250HP at TDi North with those mods if mapped well.
Runs on dyno in 5th as closer to 1:1

Dyno Dynamics normally run in 4th as roller speed limited so can't run 5th and about 10-15HP lower.

Seems about normal but see how it drives."

#50376 LINSZTER +  2018. március 4. 15:56:34 re: #50374 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt


2018. március 4. 17:55:05: megválaszolva grego +  által, → #50377 

#50374 grego +  2018. március 4. 10:01:48 re: #50373 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Simán.

Egy érdekes példa!

Ugyanaz a kocsi, ugyanazon a napon, ugyanazzal az üzemanyaggal és voila: majdnem 50 ló a különbség.

Vagy egy egészen friss példa tegnapról: egy magyar FK2 tulaj posztolt egy mérést a FULL GYÁRI kocsijáról, mindössze egy K&N szűrő van benne. Lemértek neki 460 Nm-t és 354 LE-t. Gyári adatok 400 Nm és 310LE. Szóval az a K&N szűrő a világ legjobb ár/érték arányú tuningja :D
2018. március 4. 15:56:34: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50376 


2018. március 4. 10:08: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50373 bütyök +  2018. március 4. 09:52:30 re: #50372 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tehát akkor egy másik padon akár 172 lovat is mérhetnek egy gyári B16-on?
2018. március 4. 10:01:48: megválaszolva grego +  által, → #50374 

#50372 grego +  2018. március 3. 18:14:06 re: #50371 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát pedig akár 15% különbség is lehet a padok között, szóval az hogy most 150 LE-t látunk egy ábrán pont nem jelent semmit és nem lehet levonni belőle semmilyen következtetést a motor állapotáról.
2018. március 4. 09:52:30: megválaszolva bütyök +  által, → #50373 

#50371 bütyök +  2018. március 3. 17:59:56 re: #50370 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én nem fogom a padra. Nekem a D15 hónolás+gyűrűzés után sokkal nyomatékosabb lett és persze nem füstölt. Ja a hengerfej is fel lett ujítva. Szóval szerintem a tuning helyett először egy felujítas kéne.
2018. március 3. 18:14:06: megválaszolva grego +  által, → #50372 

#50370 grego +  2018. március 3. 17:35:19 re: #50369 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy elég másik padra vinni és akkor vagy megjön a 10 LE vagy elveszik másik 10 :D
2018. március 3. 17:59:57: megválaszolva bütyök +  által, → #50371 

#50369 bütyök +  2018. március 3. 16:57:52 re: #50364 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ártana felujítani és mindjárt vissza jönne 10 ló [SMIL:/smile5.gif]
2018. március 4. 21:03:04: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50378 
2018. március 3. 17:35:20: megválaszolva grego +  által, → #50370 


Az eredeti hozzászólás
#50364 sacaekvti 0  2018. március 3. 11:41:19 re: #50363 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez teljesen naturál motor,ami ráadásul eléggé szereti az olajat csipegetni :)
2018. március 3. 16:57:52: megválaszolva bütyök +  által, → #50369 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.25, 0.31, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.018 mp, 16 query