Ugyanaz a kocsi, ugyanazon a napon, ugyanazzal az üzemanyaggal és voila: majdnem 50 ló a különbség.
Vagy egy egészen friss példa tegnapról: egy magyar FK2 tulaj posztolt egy mérést a FULL GYÁRI kocsijáról, mindössze egy K&N szűrő van benne. Lemértek neki 460 Nm-t és 354 LE-t. Gyári adatok 400 Nm és 310LE. Szóval az a K&N szűrő a világ legjobb ár/érték arányú tuningja
Hát pedig akár 15% különbség is lehet a padok között, szóval az hogy most 150 LE-t látunk egy ábrán pont nem jelent semmit és nem lehet levonni belőle semmilyen következtetést a motor állapotáról.
Én nem fogom a padra. Nekem a D15 hónolás+gyűrűzés után sokkal nyomatékosabb lett és persze nem füstölt. Ja a hengerfej is fel lett ujítva. Szóval szerintem a tuning helyett először egy felujítas kéne.